Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-10-08, 17:11
Medlem
Nog är ni bra fula ändå ni JÄHister.
Ni spamar kommentarsfält med er falska godhet. Ni får människor att inte våga ge sig in i diskutioner och ni har ett stort ansvar för den skada ni åsamkar det fria demokratiska samtalet.

Jag utgår från att representanter för JÄH kommmer att dementera denna lilla invändning alternativt ignorera den helt.

Jag undrar också om det är mysigt att fullt ut bekänna sig till etablissemanget? Den sida ni verkar stödja er på är den sidan som felar och försöker dölja detta med hot och lögner via sina etablerade massmediekanaler. Det känns och upplevs som om ni inte inser att ni är maktens lojala nyttiga idioter. Jag undrar om ni inser att ledningen för JÄH bara använder er som spelpjäser?
Vi vanliga människor utan extrema böjelser har ju inget förtroende, varken för er eller era uppdragsgivare.
Citera
2017-10-08, 17:30
Medlem
Det är ingen som försöker tysta JÄH utan det är flertalet personer som försöker stoppa er från att tysta andra personer. Alltså raka motsatsen mot vad du skriver. Menar du alltså att om man står upp mot åsiktsförtryck så försöker man "tysta åsiktsförtryckarna" och det är just detta som blir det centrala för dig? Du låter lite som en lägervakt....

Sen förstår jag inte varför ni beordrar massanmälningar från www.jagarhar.com på det sättet. Räcker det inte med era slutna och dolda grupper eller?

Hur kan du veta om JÄH är brottsligt eller inte? IRM och liknande sidor som skriver artiklar är i alla fall inte det. IRM gör det pga av politisk åskådning. GRS efter bevisade opolitiska attacker mao handlar inte om "åsikter" utan deltagande i aktioner mot yttrandefrihet och inget annat.

Att öppet "bryta, störa och massanmäla" för att stänga ner eller blockera andras yttranden är givetvis ett grundlagsbrott. Frågan är vad man får be 75.000 personer att utsätta en JÄH medlem för? Får man be 75.000 personer att ringa och ställa frågor varje dag på jobbet i ett helt år?

Citat:
Ursprungligen postat av Yrisens
Denna metod stöttar de flesta av er här. Häng ut folk för att försöka tysta ner..
Jagärhär gör inget brottsligt, medans de som försöker tysta ner gruppen begår brottsliga handlingar.
Citera
2017-10-08, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsfriends
Det är ingen som försöker tysta JÄH utan det är flertalet personer som försöker stoppa er från att tysta andra personer. Alltså raka motsatsen mot vad du skriver. Menar du alltså att om man står upp mot åsiktsförtryck så försöker man "tysta åsiktsförtryckarna" och det är just detta som blir det centrala för dig? Du låter lite som en lägervakt....

Sen förstår jag inte varför ni beordrar massanmälningar från www.jagarhar.com på det sättet. Räcker det inte med era slutna och dolda grupper eller?

Hur kan du veta om JÄH är brottsligt eller inte? IRM och liknande sidor som skriver artiklar är i alla fall inte det. IRM gör det pga av politisk åskådning. GRS efter bevisade opolitiska attacker mao handlar inte om "åsikter" utan deltagande i aktioner mot yttrandefrihet och inget annat.

Att öppet "bryta, störa och massanmäla" för att stänga ner eller blockera andras yttranden är givetvis ett grundlagsbrott. Frågan är vad man får be 75.000 personer att utsätta en JÄH medlem för? Får man be 75.000 personer att ringa och ställa frågor varje dag på jobbet i ett helt år?

Men hallå... jagärhär.com har ingenting med jagärhär.se att göra. Ingenting. Jagärhär.se är den adressen som. Ingen från jagärhär har nånting med jagärhär.com att göra.
Hur kan det vara svå svårt att fatta det????
Jagärhär.com tillhör inte gruppen jagärhär. INTE.

Jag vet inte vad du yrar om, förmodar att du inte har läst nånting av vad jag skrivit förut.
Vaddå yttrandefrihet? Vad FB tillåter eller inte får ni väl ta med fb då?

Att hänga ut människor offentligt från ett egenskapat register men namn, bild adress mm och kalka dom terrorister är ett försök till att tysta ner. Brottsligt också.
Ett fegt ynkligt sätt att göra det på också...

Tillsist, gruppen jagärhär har INGET med jagärhär.com att göra. Försök förstå detta.
Det kanske är för mycket begärt vad vet jag. Den adressen har samma innehåll som gangrapesweden har. Så lägg ner..

Jagarhar.se är den adressen som gruppen jagärhär har. Elker ska jag behöva förklara det igen?
Citera
2017-10-08, 18:25
Medlem
Citat:
Men hallå... jagärhär.com har ingenting med jagärhär.se att göra. Ingenting. Jagärhär.se är den adressen som. Ingen från jagärhär har nånting med jagärhär.com att göra.
Hur kan det vara svå svårt att fatta det????
Jagärhär.com tillhör inte gruppen jagärhär. INTE.

Jag vet inte vad du yrar om, förmodar att du inte har läst nånting av vad jag skrivit förut.
Vaddå yttrandefrihet? Vad FB tillåter eller inte får ni väl ta med fb då?

Att hänga ut människor offentligt från ett egenskapat register men namn, bild adress mm och kalka dom terrorister är ett försök till att tysta ner. Brottsligt också.

Tillsist, gruppen jagärhär har INGET med jagärhär.com att göra. Försök förstå detta.
Det kanske är för mycket begärt vad vet jag. Den adressen har samma innehåll som gangrapesweden har. Så lägg ner..

Jagarhar.se är den adressen som gruppen jagärhär har. Elker ska jag behöva förklara det igen?

Jag tror inte det är någon idé, då ni lider av ett trovärdighetsproblem. Oavsett vilken ändelse .se eller .com så har ni inte klarat av att dölja era illasinnade intentioner eller fula totalitära trynen. Så svara gärna nu om du myser av att frottera med lögnare. Hehe du får mig att tänka på Bagdad Bob...
Citera
2017-10-08, 18:45
Medlem
Vet du hur många websidor och grupper på Facebook som de samordnar alla sin massanmälningar från?

Väldigt lustigt att de hela tiden skyller på Facebook. Då hade de ju inte behövt en manual som uppmanar folk att anmäla "om och om igen" och rapportera detta in i röstlistor på sidorna som de har.

Citat:
Ursprungligen postat av MariaMary
Jo, jagarhar.com är jagärhär:s officiella adress. Jag råkar ha många nära vänner som är med i gruppen #jagärhär så jag vet vad som gäller.

Ledsen att du är felinformerad Y, bra att vi kunde reda ut misstaget nu. 😊 #jagärhär
Citera
2017-10-08, 18:50
Medlem
Ja, men då är det väl dags att myndigheterna tar tag i Expressen, GP, Aftonbladet, DN, IRM, Expo, Antifas hemsida (som är en .se domän) och massa andra där det pågår registerföring efter åsikt. GRS skriver vad jag kan se bara välstuderade artiklar om många olika saker, bland annat jagärhär. Expo till exempel skriver bara elakheter och hänger ut folk som vill ha nationsgränser och förföljer politiskt, något som jagärhär gör också, fast i sociala medier från SVTs lokaler. jagärhär en del av etablissemangets uthängningsterror.

Citat:
Citera
2017-10-08, 19:05
Medlem
Citat:
Vet du hur många websidor och grupper på Facebook som de samordnar alla sin massanmälningar från?

Väldigt lustigt att de hela tiden skyller på Facebook. Då hade de ju inte behövt en manual som uppmanar folk att anmäla "om och om igen" och rapportera detta in i röstlistor på sidorna som de har.

Nä, men om man går in på jagarhar.com så får man mycket bra information. 😊
Gruppen är ju inte offentlig på Facebook men bra att man lagt ut mer info utanför Facebook.

Sedan finns en bra manual också för hur man kan gå till väga när man diskuterar till exempel med hatfyllda människor som tror att våldtäktsmän är överrepresenterade bland invandrargrupper.
#jagärhär 😊

https://www.gangrapesweden.com/misc/Artikelsamling.pdf
Citera
2017-10-08, 19:06
Medlem
jagarhar.com är sidan som gäller. 😊

Se upp för falska sidor och fake news, och folk som inte är med i gruppen men ändå använder taggen! Otäcka troll hela bunten. 👹👿
#jagärhär
Senast redigerad av MariaMary 2017-10-08 kl. 19:10.
Citera
2017-10-08, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MariaMary
jagarhar.com är sidan som gäller. 😊

Se upp för falska sidor och fake news, och folk som inte är med i gruppen men ändå använder taggen! Otäcka troll hela bunten. 👹👿
#jagärhär

Jagärhär är en demokratisk grupp, som försöker minska antidemokratiska gruppers propagandasidor på nätet, och gör tydligen ett ypperligt jobb.
För att klargöra att ovanstående är en fakeadress.
Adressen till den äkta jag är här-sidan:
https://www.jagarhar.se/
Facebooksida:
https://www.facebook.com/groups/5481...65320/?fref=ts
Citera
2017-10-08, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladernacken
Jagärhär är en demokratisk grupp, som försöker minska antidemokratiska gruppers propagandasidor på nätet, och gör tydligen ett ypperligt jobb.
Facebooksida:

Ladernacken, jag är ledsen att säga det här, men du har blivit lurad! jagarhar.com är faktiskt den äkta sidan som kämpar för yttrandefrihet och demokrati. Den organisation som står bakom
jagarhar.se sägs vara en starkt antidemokratisk grupp som bland annat stänger ner facebooksidor, motarbetar ett demokratiskt valt riksdagsparti och försöker tysta meningsmotståndare.
Är ledsen över att behöva chocka dig på detta sätt, men du har gått på propagandatricken. Kanske har du lite whiskey hemma som kan lindra chocken?
Citera
2017-10-08, 20:46
Medlem
Jagärhär är INTE en demokratisk grupp. Det står uttryckligen på den felaktiga sidan som du refererar nedan att gruppen är opolitisk, men andra ord inte en del av demokratin. Det är en intressegrupp som av någon anledning vill begränsa yttrandefriheten med olika metoder och linda in detta i ett "snällt paket". De är alltså i grund och botten antidemokrater som dessutom ljuger och påstår sig inte ha en "politisk" agenda, något som de givetvis har då majoriteten av dem är asylaktivister.

Citat:
Ursprungligen postat av ladernacken
Facebooksida:
Citera
2017-10-08, 21:17
Medlem
Citat:
Jagärhär är INTE en demokratisk grupp. Det står uttryckligen på den felaktiga sidan som du refererar nedan att gruppen är opolitisk, men andra ord inte en del av demokratin. Det är en intressegrupp som av någon anledning vill begränsa yttrandefriheten med olika metoder och linda in detta i ett "snällt paket". De är alltså i grund och botten antidemokrater som dessutom ljuger och påstår sig inte ha en "politisk" agenda, något som de givetvis har då majoriteten av dem är asylaktivister.

Du har rätt, se.adressen tillhör en grupp som inte gillar yttrandefrihet. Dock försöker gruppen trolla och prata om "värdegrund" och "demokrati" för att förvirra svaga själar.

Tyvärr är informationen på sidan dessutom dåligt korrekturläst, rättningar som borde göras är till exempel:

"I kampen mot yttrandefriheten för oliktänkande "

"I andra hand vill vi indoktrinera unga vuxna. Det vill säga ungdomar i gymnasieåldern som vi når genom skolor och fritidsföreningar."

"Vi tror på att förstöra alla vettiga diskussioner som metod för en rad samhällsförsämringar"

"Vi är en politiskt och religiöst obunden ideell förening - förutom att vi förstås ogillar och motarbetar SD och gärna arbetar för islamiseringens fortskridande - som arbetar för ett inkluderande samhälle - ja, förutom SD då - och utan hat (förutom mot SD då)."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in