Citat:
Ursprungligen postat av
Kri100
Jag har sett jagärhär-anhängare "in action" så jag vet hur ni "jobbar".
#metoo, och det var i helt vanliga kommentarsfält under helt vanliga artiklar. Svärmande sektbeteende och infantilt ifrågasättande av källor man inte gillar, trots att dessa kom från etablerade medier. Lägg även till hånfulla mobbarkommentarer och rena barnsligheter.
Citat:
Kritik mot gruppen är inte "desinformation", men då ni är som en sekt så kan jag förstå att ni tror det.
Håller med igen. Det maniska mässandet verkar vara deras kännetecken oavsett fråga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nitrateman
Är det bara jag eller får man ta fram skämskudden ibland när man läser hur jäh medlemmar resonerar och hur deras logik haltar?
Man får skämmas å deras vägnar eftersom de själva verkar inkapabla.
Citat:
Ursprungligen postat av
kosto
Inget av detta jobbar vi med. Vi jobbar endast med att lugnt och sakligt diskutera med folk för att visa det goda exemplet. Vi diskuterar sällan politik som sådant men vi kan diskutera med de som uttrycker sig främlingsfientligt eller sexistiskt.
Återigen:
vi har sett hur ni jobbar. Din upplevelse trumfar inte våra sinnesintryck och skärmdumpar. Du är dock konsekvent i din "logik" eftersom det är så ni brukar argumentera oavsett ämne:
- Nä, så är det inte.
- Jaha, vad säger du om de här bevisen då [länkar]?
- Nä, så är det inte.
- Jag är också här!
- Jag också, och "bevisen" är mest skräp det ser alla.
- Jag är också här!
Att ni backas upp av medieetablissemanget är #såjävlapinsamt.