Citat:
Du är väldigt osaklig. Den partiella medlemslistan innehåller följande kolumner:Ren jävla skitsnack faktiskt. Det ska hängas ut med namn,bild,telefonummer, adress, gärna namn på hundjäveln också.
Det kallar du inte uthängning? Detta register över alla som är med i jäh är dels olaglig och sen är det ett sätt för att tysta vanliga privata människor.
Som en del anser så är alla offentliga om man har ett fb konto? Att upprätta sökbara register på människor är inte lagligt.
Tragiskt och ett fegt sätt att tysta ner folk på. Speciellt när ingen av er anser att det är häpnadsväckande att den ligger på nazistterrorsidan NMR.
Ni kanske till och med tycker det är jättebra att den finns på Nazistsidan, eftersom nassar använder våld för att framföra sina åsikter elker för att tysta ner människor.
Rätt uselt att ingen här reagerar på det. Faktiskt..
Det kallar du inte uthängning? Detta register över alla som är med i jäh är dels olaglig och sen är det ett sätt för att tysta vanliga privata människor.
Som en del anser så är alla offentliga om man har ett fb konto? Att upprätta sökbara register på människor är inte lagligt.
Tragiskt och ett fegt sätt att tysta ner folk på. Speciellt när ingen av er anser att det är häpnadsväckande att den ligger på nazistterrorsidan NMR.
Ni kanske till och med tycker det är jättebra att den finns på Nazistsidan, eftersom nassar använder våld för att framföra sina åsikter elker för att tysta ner människor.
Rätt uselt att ingen här reagerar på det. Faktiskt..
- Namn på personen.
- Länk till personens Facebook-sida.
- Arbetsplats (i den mån informationen finns).
- #Jagärhär-admin som lagt till medlemmen och datum.
Enligt PUL var en lista av detta slag helt OK. Om GDPR har ändrat på detta törs jag inte svara på såhär på rak arm. Det är basala uppgifter som troligen hämtats via Facebooks API så jag har svårt att tro att det skulle vara olagligt. Men som sagt, jag är inte påläst på GDPR. Du får gärna hänvisa till tillämpligt lagrum, Sotnosens.