Citat:
Ursprungligen postat av
bernad_law
Det naturligtvis inte säkert att det stämmer, men till skillnad mot sina egna hemmasnickrade teorier brukar de ha rätt när de läcker material.
Var kan man läsa om deras trovärdighet? Gärna analys från någon etablerad media.
Jag är inte alls insatt i vad han sa/hade rätt/fel om, men för mig känns det som att de helt enkelt tar upp alla möjliga (negativa) scenario. Jag ger ett exempel för att förklara vad jag menar.
Trump har enligt Wikipedia fler än 500 'affärsenheter'. Sedan väljer jag på måfå ett relativt seriöst brott och nämner alla dessa företag. Troligen kommer jag att ha rätt i enstaka fall.
Eller jag nämner alla som betalade till 'Clinton Foundation' och säger att de alla ser 'kriminelt' ut och utreds av FBI. Och vips, jag kommer troligen att ha rätt - någon utreds.
Detta pga den stora antalet scenario trots att varje enskild har 0.001% sannolikhet att äga rum.
Som sagt är jag
inte alls insatt och min bedömning baseras
100% på att bokstavligen inget MSM tar henne på allvar. Det vill säga på MSM:s bedömning. Inte en chans att de INTE skulle samarbeta med henne om hon kunde ett skit.
Citat:
Ursprungligen postat av
bernad_law
Ja vill man se kaos har man mycket att se fram emot framgent, vi kan ju börja med att det nu skall finnas en så kallat Sealed Indictment mot Trump himself enligt samma källor som läckte tidigare nu konformerade uppgifter till Mensch och Taylor, och den finns då hos Eastern District of Virginia under Boente.
Det naturligtvis inte säkert att det stämmer, men till skillnad mot sina egna hemmasnickrade teorier brukar de ha rätt när de läcker material.
Detta fortsätter dock att bokstavligen ingen i GOP känner det till. Om GOP:s bedömning var att det finns något än "smoke" skulle det inte finnas en jävla chans att de skulle enas bakom Trump's beslut att sparka Comey
Skulle Rubio och Graham agera som de agerade? 2 + 2= ?
Detta var förresten orsak till att jag tyckte att Schiff's 'more than circumstantial evidence' är bullshit. Då skulle GOP fly skeppet. Eller i alla fall inte "försvara" honom.
Som i primaries efter PussyGate när de trodde att det var över.