Citat:
Ursprungligen postat av
zz01
Så...Gå i kyrkan. Gå på matkurs. Eller vad menar du? Vänligt menat! Jag är medveten om bottenskrapet men sanningen är den att har du kommit upp i ålder, har stora barn och är äldre så kommer det ta stopp. Livet i sig är idag slut när du är över 45. Detta kan ingen säga emot. Är du ännu äldre så finns det inget alternativ. Du är körd! Tack ändå.
Börja träna regelbundet, kanske på olika ställen olika dagar för att få chans att lära känna folk. Vissa tider är bättre än andra för då stöter man på de som är singlar. kurser kan vara en annan ingång, det finns singel kvinnor som går kurser efter jobbet. testa någon språkkurs men det gäller att du gör läxorna för att kunna visa att du sköter dig och är värdig. kyrka vet jag inte. håll dig ifrån de som pluggar genus, konfliktforskning, socionom, psykologi, journalist och political science. Du vill ha någon med kapacitet och som kan ackumulera av egen kraft. Språkkurs på universitet eller på annat ställe efter jobbet kan vara bra för det finns rätt många äldre men även andra åldergrupper som jobbar, som är singlar och som kan dra sin del av lasset. Var inte för på, vissa kan vara lite känsliga av olika anledningar. Jag får alltid bra kontakt hos de som förstår att man kan mycket om mycket och som har koll på män som har självförtroende och intelligens. Om man gör läxorna regelbundet, hjälper läraren om han/hon kör fast vid rätt tillfälle så ligger man före alla andra. Det var vad jag kan bidra med just nu. Kanske kommer på fler uppslag senaste. är lite för trött att tänka just nu. sedan är jag stadgad.