Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-09, 04:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Saken är den att blir hon dömd för våldtäkt mot barn så är det ett uppenbart fall av en skyldigt oskyldigt dömd person. Alla vet att hon egentligen är oskyldig, att barnet inte är ett barn och att det var två vuxna som hade sex rakt av kort och gott. Att flyktingen har uppgett falsk ålder för att precis som alla andra utnyttja svenska asylsystemet är en annan femma.

Vad fan dillar du om?
Du ska ha klart för dig att för oss hederliga laglydiga är det är en jävla femma. Att hon bara snuddar vid tanken på att ändå ha sex under omständigheterna hon visste gällde och att utsätta sig för risken genom olika möten som hon verkar ha gjort visar bara det på en fet störning.

Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nästan alla "flyktingbarn" är ju egentligen äldre än de påstår. Så det kan vi räkna med att denne också är.

Pass upp nu så det inte blir en åldersbestämning just i detta fall just på grund av det rådande klimatet som gäller. En åldersbestämning som "alla" i så fall skulle följa för nu ska sanningen fram och så visar det sig att slyngeln är ett av de få undantagen som det pratas om i tråden, typ att han var ett familjebarn och inte ensammankommande. Skulle det hända ör det ju kört för hela diskussionen med åldersbestämning.

Hon tjejen måste ju ju bli fälld hur som, förstår inte hur hon skall tänkas klara sig

Citat:
Ursprungligen postat av stpungen
Det är väl klart att det är något alvarligt fel på käringen, en snart 30-årig pedofil som sexuellt utnyttjar en 14-årig gosse

Ja oavsett om afghanen är 14 eller 17 så har hon ju gjort bort sig för livet. Hon har verkligen diskvalificerat sig för allt som kräver någon form av ansvar och redbarhet. Hon kommer att anses superopålitlig och ses som ett Freak
Senast redigerad av brasnyggman 2017-02-09 kl. 04:57.
Citera
2017-02-09, 07:44
Medlem
Man blir ju orolig om hon har egna barn och dom kommer upp i 12-14 års åldern hur det ska gå för dom med en sådan morsa.......
Citera
2017-02-09, 08:44
Bannlyst
Det här är helt vanligt och förekommer överallt i Sverige, dagligen. Jag känner själv tre kvinnor som har sex med flyktingbarn och dom känner fler. Det har blivit något av en hobby bland 40-50-åriga kvinnor, att ha sex med flyktingbarn.
Citera
2017-02-09, 08:49
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
En fundering bara. Sandra har enligt egen utsago varit kraftigt överviktig hela sitt liv. Hon har nog gått miste om tonårsromanser och haft taskig självförtroende hela sitt liv.

Det är allmänt känt att personer som mår riktigt risigt, har en förmåga att försöka hjälpa andra istället i ett försök att glömma bort att dom själva mår dåligt. Det är mycket enklare än att ta tag i sina egna demoner.

När hon och maken bestämde sig för att ta emot ensamkommande unga män blev det naturligt att dessa träffade kompisar på orten och en av dessa är förmodligen ett barn då han faktiskt kom till Sverige med sin familj. Vännerna började snacka sins emellan som killar gör och det visade sig att kompisarna länge turats om att knulla Sandra som den osäkra tjockisen hon varit hela livet.

Dom tyckte minstingen i gänget borde förlora oskulden till Kristinehamns enklaste kvinna och sagt och gjort, en dag när maken var borta var det bara att leda in Sandra in i sovrummet och sätta på henne utan protest från hennes sida.

Sandra som hela livet saknat uppmärksamheten från svenska killar var numera dagligen omgiven av unga utländska killar som överöste henne med komplimanger. Allt det hon gått miste om tidigare i livet.

Hon är alltså gift? Haha😂

Vem är hennes cuckold till man?
Citera
2017-02-09, 08:49
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Flyktingbarn? brukar ni inte säga att de är äldre än vad de påstår? han kanske är 25?

Citat:
Ursprungligen postat av sandrasandraman
Det här är helt vanligt och förekommer överallt i Sverige, dagligen. Jag känner själv tre kvinnor som har sex med flyktingbarn och dom känner fler. Det har blivit något av en hobby bland 40-50-åriga kvinnor, att ha sex med flyktingbarn.
Som jag sagt det här kommer segla upp
Som den största skandalen sen barnhemsskandalen
Där staten dömdes att betala mångmiljonbelopp
Citera
2017-02-09, 09:19
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandrasandraman
Källa på det tack!
Citera
2017-02-09, 09:47
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Som jag sagt det här kommer segla upp
Som den största skandalen sen barnhemsskandalen
Där staten dömdes att betala mångmiljonbelopp
Jo, inte omöjligt att staten kommer att få hantera missförhållanden hos flera av de här killarnas placering om några år, bakgrundskontroller och uppföljning har inte hunnits med överallt i samband med det stora antal placeringar som skedde 2015. I det här fallet har det däremot inte framkommit att Sandra förgripit sig på just de som placerades hos henne.
Citera
2017-02-09, 10:16
Medlem
swimmingpools avatar
Varför bry sig så mycket om andras sexliv. Live and let live. Svenska män är ju inte direkt kända för att vara manliga.
Citera
2017-02-09, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gymnasist
Jag måste ärligen tillstå att jag inte förstår hu detta skulle kunna fungera.
Alltså - om en man ger sig på en flicka och har samlag med henne mot hennes vilja är det våldtäkt. Han kan ju tränga in i henne och hålla fast/hota henne och ändå "lyckas" - eller hur man nu ska säga. MEN hur blir det om en kvinna ska tilltvinga sig samlag med en kille
Hur tvingar hon honom att kunna knulla henne om han inte vill?
Ni förstår vad jag menar. Jag vet verkligen inte hur det fungerar.
OBS jag vill på intet sätt försvara denna Sandra E om hon är skyldig ska hon sättas dit.
Ja, eller hur, i synnerhet som jag ändå först utläste ditt användarnamn gymnast.
Är man gymnast, vilket kvinnan inte ser ut att vara, är det ändå omöjligt, hur har hon gjort liksom.

Man kan säga att det var här andra vågens feminister gick bet:
Män kan inte våldtas.

Minns att vi tänkte oss ett "våldtäkts-paket" med vilket det skulle vara görbart som innehöll en sån där gul- och rödrandig bock som Gatukontoret brukar för avspärrningar, och andra tillbehör.

Det måste vara invandringen och 3:dje vågens feminister som "vetenskapat" fram det här, på samma sätt som invandringen drivit fram andra nyheter för vad som är våldtäkt eftersom dom inte kan/vill fatta interaktionen mellan svenska kvinnor och män.
Och så har dom gnuggat av sina dysfunktioner på oss.
Citera
2017-02-09, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RightFlashbackToU
Det är alltså beteendet som flitigt visas upp i denna tråd som är under lupp. Om sedan grunden för beteendet saknas så betyder det inte att beteendet inte har existerat.

Låt mig förklara det så att alla förstår: Bankar du på dörren i en halvtimme och vill komma in och det sedan visar sig vara olåst så har du fortfarande bankat på dörren. Sedan du upplevde dörren som låst så har ditt beteende varit likadant oberoende av om dörren verkligen var låst eller ej. Jag försöker säga åt dig att du inte kan banka på dörren för det är störande och du tjatar nu om att dörren var olåst. Det är irrelevant.

Så ge upp nu, det vinner du på. Men det krävs att du kan tänka i två tankeled enligt ovan vilket kan vara svårt för någon som tycks använda sitt riktiga namn på FB
Grunden till kommentarerna är att man utgår ifrån att offret är ensamkommande, när det visar sig vara ett felaktigt antagande så finns inte längre någon grund för kommentarerna och de är således inte relevanta. Därav faller din kommentar platt och saknar all relevans då du utgick ifrån samma felaktiga antagande som de du kallar svagbegåvade. Du är med andra ord precis lika svagbegåvad själv.

Du kan knacka och banka bäst du vill men hos dig kommer ingen öppna för det är helt enkelt ingen hemma.
Citera
2017-02-09, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus
Va mysigt att få ligga med henne. Fattar inte varför ni är så på med att hon ska straffas höger och vänster.

Jag minns när jag var 14 , det hade varit som en dröm att få ligga under henne.

Jag drömde också om att få ligga med mina lärare med sexiga kroppar och snyggt ansikte. Jag drömde inte om att få ligga med en fet padda.
Citera
2017-02-09, 12:38
Medlem
deadsets avatar
Detta är den egentliga orsaken till batikhäxors obegripliga krav om fortsatt massimport av våldtäktsmän och terrorister från tredje världen. Sanningen börjar sippra fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in