2017-08-04, 21:53
Medlem
cutesnowblocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Syns ju på filmen att han är AFA-aktiv.
Var syns det på filmen?
Citat:
Noterar att du försöker byta ämne, men i den här tråden är det Wågs uppvigling som diskuteras, vill du smutskasta tyska polisen får du starta en egen tråd om det.
Du får visa hur Journalistens artikel är synonymt med att "..smutskasta tyska polisen..". Själv noterar jag att du valde att svara på en enda fråga.
Citera
2017-08-04, 22:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutesnowblock
Var syns det på filmen?
Menar du att han inte är lojal mot AFA?
Eller menar du bara att set inte syns på filmen?
Eller menar du något annat?

Eller "känner" du bara något allmänt postmodernt?
Citera
2017-08-06, 20:48
Medlem
cutesnowblocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Menar du att han inte är lojal mot AFA?
Eller menar du bara att set inte syns på filmen?
Eller menar du något annat?
Användaren Herostratos skriver "..syns ju på filmen att han är AFA-aktiv". Jag frågar då var det syns på filmen. Herostratos påstående görs med utgångspunkt från filmen, men filmen stödjer inte påståendet.

Har man andra bevis för påståendet är det bara att posta dom. Gör det.
Citat:
Eller "känner" du bara något allmänt postmodernt?
Fniss.

En stor del av den här tråden är en övning i postmodernitet, där man anser att det går alldeles utmärkt att knöla ihop en historia helt och hållet baserat på magkänslan. Det har varit många konspiratoriska tankar om Wåg och media, presenterade helt utan bevis. Detta exemplifierades utmärkt av användaren iskorpitx2s inlägg 288:
Citat:
Ursprungligen postat av iskorpitx2
Alla med en fungerande hjärnhalva förstår precis vad det är frågan om. Att du inte fattar säger en hel del om dig. Narrativet är redan utstakat.
Användaren BoyGoneBad är inne på samma linje i inlägg 376:
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Det finns inga bevis. Kommer heller aldrig att komma fram några. Han är inte kvar där och
hans telefon lär han knappast lämna ifrån sig till snuten i Tyskland eller Sverige. Men både du
och jag vet vad han gjorde där och vad han gör.

Det här är inte längre någon diskussion. Du är endast här för damage control. Något som
inte kommer att funka i detta fall. Alla vet redan.

Om du läser mina inlägg i den här tråden, så kommer du se att jag enträget efterfrågar bevis för olika påståenden. Det innebär att jag vill se bevis för påståenden, även när jag debatterar med användare som känner att tankeprodukten 'Berättelsen' räcker alldeles utmärkt som bevis. Problemet för dessa användare är att bevis inte fungerar på det sättet.
Citera
2017-08-09, 19:26
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Användaren Herostratos skriver "..syns ju på filmen att han är AFA-aktiv". Jag frågar då var det syns på filmen. Herostratos påstående görs med utgångspunkt från filmen, men filmen stödjer inte påståendet.

Har man andra bevis för påståendet är det bara att posta dom. Gör det.

Fniss.

En stor del av den här tråden är en övning i postmodernitet, där man anser att det går alldeles utmärkt att knöla ihop en historia helt och hållet baserat på magkänslan. Det har varit många konspiratoriska tankar om Wåg och media, presenterade helt utan bevis. Detta exemplifierades utmärkt av användaren iskorpitx2s inlägg 288:

Användaren BoyGoneBad är inne på samma linje i inlägg 376:

Om du läser mina inlägg i den här tråden, så kommer du se att jag enträget efterfrågar bevis för olika påståenden. Det innebär att jag vill se bevis för påståenden, även när jag debatterar med användare som känner att tankeprodukten 'Berättelsen' räcker alldeles utmärkt som bevis. Problemet för dessa användare är att bevis inte fungerar på det sättet.
Om jag läser dina inlägg i den här tråden så ser jag att du enträget gör allt för att trivialisera och slå dunster i ögonen på folk för att skydda dömde AFAiten Mattias Wåg.
Citera
2017-08-12, 00:02
Medlem
cutesnowblocks avatar
Citat:
Om jag läser dina inlägg i den här tråden så ser jag att du enträget gör allt för att trivialisera och slå dunster i ögonen på folk för att skydda dömde AFAiten Mattias Wåg.
Det är tvärtom. Det är inte jag som gör påståenden om Wåg eller media. Jag vill se bevis för dessa påståenden om Wåg och media, vilket verkar vara omöjligt att producera fram.

Men det verkar inte heller vara det viktiga i tråden, istället försöker man sälja in en Alternativ Berättelse där "..narrativet är redan utstakat". Det är att ljuga och slå dunster i ögonen på folk.
Citera
2017-08-13, 00:11
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Det är tvärtom. Det är inte jag som gör påståenden om Wåg eller media. Jag vill se bevis för dessa påståenden om Wåg och media, vilket verkar vara omöjligt att producera fram.

Men det verkar inte heller vara det viktiga i tråden, istället försöker man sälja in en Alternativ Berättelse där "..narrativet är redan utstakat". Det är att ljuga och slå dunster i ögonen på folk.
Ditt användande av postmoderna fraser som 'narrativ' avslöjar dina AFA-sympatier. Måste vara jobbigt när er organisation än en gång ertappats med byxorna nere.
Citera
2017-08-13, 14:01
Medlem
cutesnowblocks avatar
Citat:
Ditt användande av postmoderna fraser som 'narrativ' avslöjar dina AFA-sympatier.
Jag citerar en användare i tråden (se inlägg #423), just som exempel på en Alternativ Berättelse där sagan saluförs. Och nej, att citera avslöjar ingenting.
Citat:
Måste vara jobbigt när er organisation än en gång ertappats med byxorna nere.
Jag är inte med i någon organisation, så du vänder dig till fel person. Förövrigt, vad har avslöjats?
Citera
2017-08-13, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladKyckling
Mathias wåg en svensk journalist och guldspadevinnare var en av dom som organiserade eller hade en otroligt central roll i hamburg kravallerna.

Jag skulle stark rekommendera att ni kollar på denna facebook video, den är 7 min lång men otroligt värd att se, och kommer kunna förklara allting mycket bättre än vad jag kommer kunna göra
: https://www.facebook.com/15443318025...8823423401917/

Men det är att mathias wåg håller på att fotografera människor osv för att dom är "nazister" för att senare åka och misshandla dom

Tipsa tysk polis. De är säkert intresserade av att få reda på utlänningar som kommit till deras land, hetsat och demolerat deras stad. Föreslå att de ska sätta honom på svarta listan och dela med sig av den informationen till amerikanerna. Amerikanerna är alltid intresserade av kommunister.
Citera
2017-08-13, 18:02
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Jag citerar en användare i tråden (se inlägg #423), just som exempel på en Alternativ Berättelse där sagan saluförs. Och nej, att citera avslöjar ingenting.

Jag är inte med i någon organisation, så du vänder dig till fel person. Förövrigt, vad har avslöjats?
Såklart att du inte är. Vad det gäller vad som avslöjats tror jag inte det är någon mening att försöka förklara då du uppenbart saknar den kognitiva förmågan att ta in kritisk information.
Citera
2017-08-20, 14:06
Medlem
cutesnowblocks avatar
Citat:
Såklart att du inte är.
Intressant att du påstod det. Sanningen kommer man inte fram till genom att ha extremt lite information och sedan fylla på gapen med sin Alternativa Berättelse.
Citat:
Vad det gäller vad som avslöjats tror jag inte det är någon mening att försöka förklara då du uppenbart saknar den kognitiva förmågan att ta in kritisk information.
Det enda som behövs är att du postar bevis för det som påstås.
Citera
2017-08-20, 15:30
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Intressant att du påstod det. Sanningen kommer man inte fram till genom att ha extremt lite information och sedan fylla på gapen med sin Alternativa Berättelse.

Det enda som behövs är att du postar bevis för det som påstås.
Det är redan uppenbart för alla vad den våldsförhärligande alt-left revolutionären Mathias Wåg sysslar med.
Citera
2020-06-22, 01:00
Medlem
AnnikaLundmarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Ni vet väl förresten att Mathias Wåg har barn med en nazist och har ett hakkors tatuerat tvärs över pappamagen?
Nej det är en davidsstjärna Mathias Wåg tatuerat där. Sen har en hammarskära runt anus. Källa på Mathias Wåg har barn vad jag vet har han aldrig sett en fitta i hela sitt liv? Det är därför han är så arg. Typisk incel den där Mathias Wåg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in