Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Menar du att han inte är lojal mot AFA?
Eller menar du bara att set inte syns på filmen?
Eller menar du något annat?
Användaren Herostratos skriver "..syns ju på filmen att han är AFA-aktiv". Jag frågar då var det syns på filmen. Herostratos påstående görs med utgångspunkt från filmen, men filmen stödjer inte påståendet.
Har man andra bevis för påståendet är det bara att posta dom. Gör det.
Citat:
Eller "känner" du bara något allmänt postmodernt?
Fniss.
En stor del av den här tråden är en övning i postmodernitet, där man anser att det går alldeles utmärkt att knöla ihop en historia helt och hållet baserat på magkänslan. Det har varit många konspiratoriska tankar om Wåg och media, presenterade helt utan bevis. Detta exemplifierades utmärkt av användaren iskorpitx2s inlägg
288:
Citat:
Ursprungligen postat av
iskorpitx2
Alla med en fungerande hjärnhalva förstår precis vad det är frågan om. Att du inte fattar säger en hel del om dig. Narrativet är redan utstakat.
Användaren BoyGoneBad är inne på samma linje i inlägg
376:
Citat:
Ursprungligen postat av
BoyGoneBad
Det finns inga bevis. Kommer heller aldrig att komma fram några. Han är inte kvar där och
hans telefon lär han knappast lämna ifrån sig till snuten i Tyskland eller Sverige. Men både du
och jag vet vad han gjorde där och vad han gör.
Det här är inte längre någon diskussion. Du är endast här för damage control. Något som
inte kommer att funka i detta fall. Alla vet redan.
Om du läser mina inlägg i den här tråden, så kommer du se att jag enträget efterfrågar bevis för olika påståenden. Det innebär att jag vill se bevis för påståenden, även när jag debatterar med användare som känner att tankeprodukten 'Berättelsen' räcker alldeles utmärkt som bevis. Problemet för dessa användare är att bevis inte fungerar på det sättet.