Citat:
Ursprungligen postat av
kuntakinte55
Du kan bli en
japansk liten tjej på 12 år, eller en katt om du själv vill.
Men de har kanske ingen tunnelbana i Afghanistan,
däremot blir du japan om du åker tunnelbana i Tokyo.
Ja, det bevisar hur dumma i huvudet vänstern är.
Nej det finns inga etniska skandinaver, men en vit man på 150 cm kan bli en katt, en 2 meter lång man, en japansk kvinna när han själv vill det bara om han känner för det.
Och nej, du är ingen jävla japan för att du åker tunnelbana i tokyo, som idioter inom MP tror och tycker. Det finns etniska skillnader. En riktig japan är inte en vit man eller en kvinna. Det är ytterst pinsamt att äta sushi, se sumobrottning och gilla sake och sedan hävda: det finns ingen skillnad mellan mig som känner mig som japan och en etnisk japan vars förfäder skapade/bidrog/bevarade kulturen jag anammar.
Nu råkar Japaner dessvärre inte vara ursprungsbefolkningen inom Japan, tror det var "Ainu folket" men ändå, ainu folket är inte bakom japanska historiken och kulturen- exempelvis sengoku perioden.
Ajuste, glömde nästan, DNA tester kan bevisa din härkomst, vi har redan dna (ifrån tänder) och bevarade hudfragment ifrån vikingar, de var inte araber,afrikaner eller asiater. Sluta nu.
Ja, jag vet att det skrivits sinnessjuka böcker som sade att vikingarna/svenskarna var Afrikaner - men det får stå för idioterna.
https://www.amazon.com/TRUE-MYTH-BLA.../dp/1466960035