Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-29, 15:19
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Fan, jobbar du på Krypton-fabriken eller?

Jag är förtjust i kratomet... ja...
Citera
2009-08-29, 19:26
Medlem
DesktopZquaress avatar
Vad tror ni Kryptonrävar om detta medel som första rus-genererare? Aldrig använt droger tidigare. (bortsett från alkohol, nikotin, Stesolid, Seroquel samt atarax)

Efter att ha läst så verkar väl resultaten vara övervägande goda! Är ute efter en drog som gör mig allmänt mysig och välmående bara... Är inte ute efter några "space;ade trippar".

Är det en bra början eller finns det bättre?
Citera
2009-08-29, 20:09
Medlem
13ths avatar
Då låter väl kratom som ett bra val tycker jag.

Kryptonet verkar funka bra på mig, min 1g påse räcker gott till två rus. Blir ju inte helt sänkt men lite lagom mysig. Helt klart godkänt för kryptonet, ska testa ta lite mer vid tillfälle och se hur man mår på högre doser.
Citera
2009-08-29, 23:42
Medlem
DesktopZquaress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 13th
Då låter väl kratom som ett bra val tycker jag.

Kryptonet verkar funka bra på mig, min 1g påse räcker gott till två rus. Blir ju inte helt sänkt men lite lagom mysig. Helt klart godkänt för kryptonet, ska testa ta lite mer vid tillfälle och se hur man mår på högre doser.

Ok! Är SpiceN. det bästa stället och få tag på det eller?

Är som ni förstår relativt novis.
Citera
2009-08-30, 01:24
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DesktopZquares
Ok! Är SpiceN. det bästa stället och få tag på det eller?

Är som ni förstår relativt novis.

Jag brukar köpa mitt på prylshoppen.se
Citera
2009-08-30, 03:27
Medlem
jagtarenpajs avatar
Vill man beställa inrikes är prylshoppen the shit. Man får alltid varan 1-2 dagar efter betalning samt snabba svar på mail.
Citera
2009-08-30, 11:19
Medlem
DesktopZquaress avatar
prylshopen it is then!

Men hur kommer det levererat? Är det ett oskyldigt kuvert eller är det en batikinklädd låda med enhörningar på? Btw... Dyr skit detta...
Citera
2009-08-30, 11:28
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
2 frågor!

Har intagit krypton 2 gånger. Bägge gångerna i doser på 1.5g. Behövde så mycket för att få det rus jag var ute efter dock blev jag stundtals illamående och spyfärdig. Någon som vet ifall man kan bota det på något smidigt/billigt sätt?

Eftersom det krävs så mycket för att bli skön på krypton tycker jag inte att 370kr är prisvärt. Har någon koll över någon grönad utrikes shop som skickar för ett billigare pris?
Citera
2009-08-30, 11:50
Medlem
klotys avatar
[quote=ElNinoDeLaCalle]Har intagit krypton 2 gånger. Bägge gångerna i doser på 1.5g. Behövde så mycket för att få det rus jag var ute efter dock blev jag stundtals illamående och spyfärdig. Någon som vet ifall man kan bota det på något smidigt/billigt sätt?/QUOTE]

Postafen har jag hört skall kunna hjälpa mot illamående på opioider.

Värt att testa tycker jag, finns receptfritt på apoteket.
Citera
2009-08-30, 13:33
Medlem
Fetnoppens avatar
Någon som har koll på om det kommer att klassas inom en snar framtid?
Var ju någon som surrade om att det klassades i samma division som H i asien så varför skulle lilla sverige inte förbjuda ngt som kan få invånarna att må bra?

Och priset, finns det inget ställe i världen som skickar till norden till bättre priser än nuvarande alternativ?
Citera
2009-08-30, 14:41
Medlem
Spizzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetnoppen
Någon som har koll på om det kommer att klassas inom en snar framtid?
Var ju någon som surrade om att det klassades i samma division som H i asien så varför skulle lilla sverige inte förbjuda ngt som kan få invånarna att må bra?

Och priset, finns det inget ställe i världen som skickar till norden till bättre priser än nuvarande alternativ?

Bara spicenordic som spridit förbannat skitsnack att det är klassat som de tyngsta drogerna i Thailand.

Sanningen är helt olik. Kratom är tillsammans med cannabis klassat som kategori 5 i Thailand. Kratom har även lägre straff än cannabis. Maxstraff för innehav av kratom i Thailand är stor skillnad från de tunga drogerna som Heroin , vilket kan ge upp till 10år i fängelse för innehav, kratom har ett max straff på 1år fängelse eller max 20 000bath böter. Dock så ger kratominnehav sannolikt på sin höjd böter.

Eftersom Kratom är en kulturell drog i Thailand så skulle jag även chansa på att poliserna ofta tittar mellan fingrarna på äldre personer som sitter och tuggar kratom.

Enda anledningen till att kratom (de aktiva ämnena) skulle bli en narkotikaklassad substans skulle vara pga Krypton. Anledningen är pga Krypton är ett så pass starkt extrakt.
Senast redigerad av Spizze 2009-08-30 kl. 14:48.
Citera
2009-08-30, 15:26
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Har intagit krypton 2 gånger. Bägge gångerna i doser på 1.5g. Behövde så mycket för att få det rus jag var ute efter dock blev jag stundtals illamående och spyfärdig. Någon som vet ifall man kan bota det på något smidigt/billigt sätt?

Eftersom det krävs så mycket för att bli skön på krypton tycker jag inte att 370kr är prisvärt. Har någon koll över någon grönad utrikes shop som skickar för ett billigare pris?

Antihistaminer funkar bra mot sådant, vissa är receptfria på Apoteket som t ex Cetirizin och Clarityn.
Senast redigerad av Slingshot 2009-08-30 kl. 15:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in