2024-10-10, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Tror fan man får PTSD om man får se sin pappa ligga ”inturberad”!!

För övrigt är det inte det minsta konstigt att de inte har råd att köpa mat till pappa Fredrik om kickassfarsan Alexander ska köpa plastskor för 1700kr.

Rolig kommentar på jootoob där någon skriver att Fredrik deklarerade mer (390000kr) än Influencern + frun senast.

Inga konstigheter. Family is content!
Kan han bara sluta ljuga! Han har inte det minsta ptsd, kanske att han möjligen fått det vid något tillfälle och att det läkt ut, för det är så det fungerar för gemene man.

Ptds är inte något som bara kommer sådär. Det krävs att du utsätts för något extremt för att det ska bli en ptsd som inte försvinner av sig självt.
Det är inte bara något som kommer för att du ser någon i en sjukhussäng i en lugn miljö.

Han förlöjligar alla som faktiskt lever med ptsd, som på riktigt upplevt hemska trauman.
Citera
2024-10-10, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Carl-Fredrik sitter återigen och pladdrar skit utan någon som helst grund i verkligheten. Där han pratar som att man inte får soc-bidrag om de kan se att man lägger pengarna på skit.

Det finns egentligen bara en sak som soc kollar på, och det är om en person inte kan tillgodose sina behov eller om man inte kan få det tillgodosett på annat sätt, i det här fallet ekonomiskt. Dvs, om man inte har inkomst eller massa pengar undanstoppat, då har man rätt till försörjningsstöd. Socialtjänsten lägger ingen som helst värdering i vad du lägger pengarna på.

Man kan med andra ord lägga hela socialbidraget på alkohol och knark första dagen för utbetalning, och de har ingenting att säga till om. Man får bidrag nästa månad också, om man fortfarande inte fått en inkomst eller massa pengar från annat håll.

Håll käften, Baronen!
Det är nog så soc har förklarat det för honom när han ansökt om bidrag efter att ha bränt 30k på skit månaden innan.
Då kan soc säga " tyvärr är du inte berättigad bidrag eftersom de där 30k hade räckt i minst en månad till, om du hade använt dem så som man bör när man inte har en inkomst."
Han har med all säkerhet försökt få bidrag men blivit nekad då soc anser att de har pengar så att det räcker, men att han slösar pengarna istället.
Citera
2024-10-10, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Varför betala när man kan få betalt? - Företagsbaronen

Han undrar varför Fredrik inte hör av sig till honom längre. Kan det vara så att han inte vill bli uthängd? Tänk på det Alexander!
Så nu försöker han få Fredrik att höra av sig igen eftersom han behöver kontent till kanalen..

Det var exakt så han gjorde nyss när Fredrik inte hörde av sig till honom. Han gnällde om att Fredrik var en så dålig pappa och farfar som inte hörde av sig (trots att det var han själv som sagt till Fredrik att inte höra av sig, vilket Fredrik respekterade). När Fredrik då hörde av sig igen blev det kontent till kanalen, där skithögen då satte sig i bilen och berättade hur respektlös och dålig Fredrik var som hörde av sig trots att skithögen sagt att han inte ville veta av Fredrik och att han inte skulle kontakta skithögen.

Han är en så fruktansvärt vidrig människa skithögen.
Citera
2024-10-10, 08:17
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Tror fan man får PTSD om man får se sin pappa ligga ”inturberad”!!

För övrigt är det inte det minsta konstigt att de inte har råd att köpa mat till pappa Fredrik om kickassfarsan Alexander ska köpa plastskor för 1700kr.

Rolig kommentar på jootoob där någon skriver att Fredrik deklarerade mer (390000kr) än Influencern + frun senast.

Inga konstigheter. Family is content!

PTSD är ju dock inget man får bara sådär.
Utan av att man utsätts för något extremt under en tid, t.ex under barndomen.
Men det fattar väl inte Ers Höghet Baronen.
Att han använder det är bara för man ska tycka synd om honom.
Inte ens chans att han har PTSD.
Hade han haft det, så hade han inte lattjat omkring som han gör.
Självdiagnos igen 🤷
Har själv PTSD av extrema trauma ifrån barndom och långt upp i tonåren som där innehåller bl.a mycket våld och mycket alkohol ifrån förälder.
Till och med jag klarar av att jobba efter behandling från psykiatrin och medicin.
BajsBaronen är ett jävla skämt.
Citera
2024-10-10, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
PTSD är ju dock inget man får bara sådär.
Utan av att man utsätts för något extremt under en tid, t.ex under barndomen.
Men det fattar väl inte Ers Höghet Baronen.
Att han använder det är bara för man ska tycka synd om honom.
Inte ens chans att han har PTSD.
Hade han haft det, så hade han inte lattjat omkring som han gör.
Självdiagnos igen 🤷
Har själv PTSD av extrema trauma ifrån barndom och långt upp i tonåren som där innehåller bl.a mycket våld och mycket alkohol ifrån förälder.
Till och med jag klarar av att jobba efter behandling från psykiatrin och medicin.
BajsBaronen är ett jävla skämt.
Baronen önskar han hade fått flera diagnoser på papper som hade vart något att skylta om.
Men efter besöken hos psykolog så tror jag att han bara fick typ Antisocial personlighetsstörning och det andra gick in under Narcissism.

Det är inget att skylta med för honom när t.om FisTessan har diagnoser som ändå är märkbara.
Baronen försöker alltid vara värst och försöker övertala dels Tessan men även sina följare att han minsann lider mest, han är mest utsatt osv.

En riktig clown som ljuger och hittar på bara!
Citera
2024-10-10, 11:29
Medlem
Hugin86s avatar
Någon som är kunnig med redigera klippa och ha sig ?

För på sista tiden har ju våran kära Baron sagt I mot sig själv minst 10 gånger. Så en video eller flera där han säger i mor sig själv hånar folk och allt sånt klippa i hopp och visa på vilken lög are och bedragare han är
Citera
2024-10-10, 11:31
Medlem
Krakatoas avatar
14k views på 17h. Tom förtalsvideos av fadern börjar gå dåligt.
Citera
2024-10-10, 11:32
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86

För på sista tiden har ju våran kära Baron sagt I mot sig själv minst 10 gånger. Så en video eller flera där han säger i mor sig själv hånar folk och allt sånt klippa i hopp och visa på vilken lög are och bedragare han är

Testa Clipchamp, finns en gratisversion i Windows.
Och ja, han är otroligt paradoxal i sina videos nu. Visst har han alltid ljugit och fabulerat, men nu känns det som att han greppar efter halmstrån och bara vräker ur sig saker.
Citera
2024-10-10, 12:42
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86

Gick precis och tänkte på det när jag var ute ned min hund.
Alltså en riktig hund. Inte en sån hund som rasket gav till sin familj. På latin heter deras ras, Blost po konfektus.

Men någon med ett tålamod som är större hans egna familj eller några...

Tänk man spelar upp ett klipp där han t ex samtalet med Postnord.
"Jag kan fan varken engelska eller tyska"
För att i nästan varje mening använda engelska uttryck.
Samt hans videokanal som var på engelska.

Så kan man dela upp det så.
Ja. Helt enkelt alla lögner han själv avslöjar.
Den dumme jävel idioten.
Citera
2024-10-10, 12:50
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Testa Clipchamp, finns en gratisversion i Windows.
Och ja, han är otroligt paradoxal i sina videos nu. Visst har han alltid ljugit och fabulerat, men nu känns det som att han greppar efter halmstrån och bara vräker ur sig saker.

Det jag tycker är märkligt. Att rask har själv varit en pissluffare av rang.
Men när han snackar om sin farsa så framställer han sig själv som den mest klanderfria varelsen i hela världen.

Så helt ärligt.
Detta med hans farsa, med unga killar och tjejer som hävdar att han ville betala nakenbilder är enbart lögn för att vi ska börja hata hans pappa ännu mer. Så att han kan hänga ut honom.

En soc anmälan.
" Hej min namn rask.
Min farsa är så jävla snett på de. Han har inget boende, ingen inkomst och så jävla nerknarkad/super att han direkt är en fara för sig själv. Jag vill göra en oro anmälan"

Sen ringer brorsan, fruarna, etc etc etc

Så hjälper man. Inte sitta i sin egna avföring och kasta skit på han. Så som rask gör.

Att det florerar lite PTSD är jag rätt säker på.
Mamman brorsan och pappan har det garanterat efter haft lille rask i sitt liv.
Han är orsaken till allt det onda i familjen.
Citera
2024-10-10, 14:53
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Det jag tycker är märkligt. Att rask har själv varit en pissluffare av rang.
Men när han snackar om sin farsa så framställer han sig själv som den mest klanderfria varelsen i hela världen.

Ja visst, så jävla skenhelig. Han är ju ett avskräde till person, vem är han att döma någon?
Citera
2024-10-10, 15:22
Avstängd
Nu klockan 15.21 har Rask Live. Sitter i mörkret och svamlar skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in