Idag, 16:11
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Tycker det är så fnissigt att Smörsnoppsbaronen valde en gammal video av Lokal att reagera på för att följarna inte skulle säga att de andra redan reagerat på honom, och slippa höra "ni gör alltid samma videos". Tyckte säkert att han gjorde något bra där det skulle bli tydligt för följarna varför sekten inte bemöter Lokal seriöst.

Och så blev det såhär dumt! Och den enda som supportar är medvikten. Skämmigt!
Citera
Idag, 16:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Ett tips, Therese. Fråga personen bakom skynket.

https://ibb.co/RpKBgjyt
Hon måste fråga sina följare på instagram om amfetaminer påverkar hungern?

Alltså du skriver ju tom att du inte är hungrig när du äter din dampmedicin, vilket jävla stolpskott hon är

Nu gissar jag att vi kommer se Bajsbaronen i fler bilvideos med wish glasögon på när det finns mer subventionerat knark i hemmet.

Den där elvansen kommer göra henne gott, hon behöver verkligen gå ner pga sina höftproblem, -20 innan sommaren borde inte vara något problem.

Förmodligen kommer Rask övertala henne att sluta äta medicinen när hon börjar gå ner, han vill ha henne fet med dåligt självförtroende annars kan hon göra ett nytt försök att sticka igen.
Citera
Idag, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Ett tips, Therese. Fråga personen bakom skynket.

https://ibb.co/RpKBgjyt

Vad gör hon med munnen på alla foton?
Så ser hon inte ut på videor.

Och herregud vad mycket slitnare hon blivit på ett par månader. Hon såg sliten ut förut men nu ser hon mer sliten ut än min 70-åriga mor.
Citera
Idag, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife

Och herregud vad mycket slitnare hon blivit på ett par månader. Hon såg sliten ut förut men nu ser hon mer sliten ut än min 70-åriga mor.

Hur gammal är hon? Om jag skulle gissa baserat på bilden så skulle jag säga 45
Citera
Idag, 17:33
Medlem
Vem blir kvällens fiende? Trobo, politiken, förundersökningsledaren eller lokal? Något wildcard?
Citera
Idag, 17:38
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Den där elvansen kommer göra henne gott, hon behöver verkligen gå ner pga sina höftproblem, -20 innan sommaren borde inte vara något problem.

Men seriöst, blir det cold turkey för Baronen nu när T faktiskt ska äta sin egen medicin?

Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife

Sexig plutmun. Tror hon själv.
Citera
Idag, 17:57
Medlem
Senaste videon om lokal har endast 16 tusen visningar efter 22 timmar! Wow vilket bottennapp, hur många ören tjänar man på en sån video haha och inga samarbeten heller. Alla toppkommenterar är nästan bara kritik också där Rask försöker veva emot.
Citera
Idag, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Senaste videon om lokal har endast 16 tusen visningar efter 22 timmar! Wow vilket bottennapp, hur många ören tjänar man på en sån video haha och inga samarbeten heller. Alla toppkommenterar är nästan bara kritik också där Rask försöker veva emot.
Blir ny banger ikväll
Citera
Idag, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Ska rasken betala skatt på det här så blir det inte många kronor till familjekassan. Endast snus till baronen
Citera
Idag, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Ska rasken betala skatt på det här så blir det inte många kronor till familjekassan. Endast snus till baronen
Fy fan vad usel han är, Baron von Bojsänke.
Citera
Idag, 19:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Han försöker kompensera dåliga views med att spotta ur sig videos, vilket inte fungerar ( algoritmen är smartare än Rask och känner av detta).

Har Thessans farsa ringt och krävt in pengarna för första hyran? Känner av paniken ända hit.

Tror ni han degat dom 35 laxarna för alla hål i väggen efter han spikat upp 300 år gamla släktträdet?
Citera
Idag, 19:43
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han försöker kompensera dåliga views med att spotta ur sig videos, vilket inte fungerar ( algoritmen är smartare än Rask och känner av detta).

Har Thessans farsa ringt och krävt in pengarna för första hyran? Känner av paniken ända hit.

Tror ni han degat dom 35 laxarna för alla hål i väggen efter han spikat upp 300 år gamla släktträdet?
Slutbesiktning är inte genomförd ännu så vi fpr fint invänta den slutgiltiga. Hur vet jag detta? Oavsett vad baronen får betala kommer han tycks det är oskäligt och gå ut och fäktas mot hyresvärden.

Senate videon har varit drama bait legat ute ett dygn och endast 17.5k likes
Sen typ 60% dislikes. Riktig dikeskörning.
Jag trodde han skulle gå upp till 40k pga drama men inte ens i sin egen paradgren kan han leverera.

Sämst på allt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in