Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-03-09, 00:26
Medlem
Sg exakt som du knner till henne, att vara rlig r det bsta du kan gra oavsett vad hon kommer att tycka.
Citera
2018-03-09, 17:01
Medlem
ManJuices avatar
Jag knner igen det beteendet och i kombination med lngdistansrelation knns det som bortkastad tid. Man investerar en massa timmar p en brud utan att f ngon utdelning tillbaka (ls: umgnge, sex, mys)

Jag talar nog fr mnga mn nr jag sger att det r svrt att prata i mer n 5-10min som kille. Vra hjrnor r mer skapta fr att sga och gra logiska saker n att prata strunt i flera timmar och att dessutom vara den som ska hlla igng och underhlla samtalet gr att tyngden ligger mer p killen n tjejen.

Det r klart att man som tjej stndigt vill prata om det r killen som kommer p mnen o prata om - men allt har sin grns. Tills slut har man vnt upp och ner p varenda sten och samtalet borde tagit slut fr lnge sen.

Personligen, tror jag lsningen p ett snt hr problem r att successivt dra ner p samtalstiden tills man ntt en niv som passar en sjlv men ocks gr att tjejen fr sin telefontid. Det gller att vrdera sin egen tid, s att andra inklusive tjejer ocks brjar vrdera den. Givetvis mste man skta det snyggt s man inte framstr som en skitstvel.
Citera
2018-03-09, 20:55
Bannlyst
Undvik distans for helvete
Citera
2018-03-09, 21:22
Medlem
Evikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bapremp
Hur gr det med "spnningen" nu nr du har flyttat ihop med din partner och inte lngre har distans d?

Tja, vi sitter inte i knt p varandra hela tiden. Bda jobbar mycket och har egna intressen. Vi lskar att tillbringa tid tillsammans ocks, men vi sitter inte ihop.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in