Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-03-20, 21:49
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
När hon tog ut pengarna såg jag det på min bank. Jag konfronterade henne och sa att det finns kameror och att jag kan polisanmäla henne, då blev hon sur så hon spottade på mina pengar och kastade dom i ansiktet på mig. Därefter kallade hon mig för en hora...

Varför frågar du om tips? Kan du inte se alla varningslampor blinka rött, och höra ljudet från larmet?

Han kan inte hantera ekonomin i en relation, skickar pengar till sin mamma utan att du har insyn, klagar på när du spenderar dina pengar. Hans mamma har haft razzia (antar jag) och polisen misstänker att hon tvättat minst 700 000:-. Hans mamma fick ditt förtroende att ta ut en summa från ditt bankkonto men länsade ditt konto och spottade dig i ansiktet (bildligt talat, det var säkert hennes andemening) när du tog upp det.

Hello.

Det hela verkar som en så himla konstig historia.
Senast redigerad av F.Hansen 2018-03-20 kl. 22:00.
Citera
2018-03-20, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Jag tar inte ställning om varken partnern eller hans mor. Det är TS inställning jag gav mig på.
Själv hade jag slängt ut en partner om han hade en så sjuk relation med sin mor då det inte går att ha ett förhållande med en sådan partner.
Jag sympatiserar nog mer med TS, jag då, och tycker nog ditt inlägg var väl häftigt. Men du gör dig väl förtjänt av ditt alias...
Citera
2018-03-20, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmbamse
Du ska inte åka någonstans med den där... Gör det du vill med någon vän, låt fanskapet vara hemma hos morsan.

Det är hon som uppfostrat ynkedomen, så det är hennes värderingar och anlag i honom. Vad får dig att vilja kasta bort din tid, ditt mentala välbefinnande, din kärlek och generositet på honom?
Finns det något hos honom som du får något ut av, eller är du bara rädd för att vara ensam?

Edit: rättat till citat.

Ja jag rädd för att vara ensam. Nu vill jag inte göra inlägget så mycket om mig men jag har diagnosen asperger och borderline inom psykiatrin

Citat:
Ursprungligen postat av JohnMungo
Inte mycket till man du. Vet inte hur gamla ni är, men låter som att han är "lite speciell"? Har han aldrig betalat något överhuvudtaget? Inte en öl när ni varit ute, en lunch på Donken? Inget?!

Jag är 22 han är 32. Jo det har väl hänt. Men den som bjudit på det dyraste som resor osv har varit jag.
Citera
2018-03-21, 01:04
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Jag med ger pengar till min mamma då staten har svikit henne.
Du ska fullständigt skita i vad han gör med sina pengar då ni inte har gemensam ekonomi. Detta baserar jag på att du inte ens vet vilken form av relation ni har.
Så, se om ditt egna hus i stället. Sköt din egna ekonomi o har du ett problem med din partner som du inte kan stå bakom så byter du partner.
Men ge blanka fan i relationen din partner har till sina föräldrar då du aldrig kommer få det mandatet.

Det är väl helt ok att ge sin mamma pengar. Men, att sedan inte ha några pengar kvar och låta partnern betala allt är fan inte ok! Jag tycker det låter som både ts och hennes pojkvän är utvecklingsstörda, något är seriöst fel på dem.
Citera
2018-03-21, 07:02
Medlem
Bravess avatar
Alltså, TS.. Om du inte fattar själv att du bör lämna honom omgående så vet jag inte riktigt hur det står till i huvudet på dig.

Detta är egentligen inte ett pengaproblem, det riktiga problemet är att han alltid kommer att put his mother before you. Så även om ni tex gifter er i framtiden så kommer du aldrig bli nummer 1 i hans liv.

Han är garanterat en av de där pojkarna som aldrig växer upp och skaffar sig ett eget liv, han kommer att stanna i tryggheten hos mamma, mentalt sett. Detta innebär att om du och hans mamma skulle ryka ihop på ett eller annat sätt så kommer han aldrig att stå upp för dig och ta ditt parti, hur jävla galen hans mamma än kommer att bli. Och tro mig, en sådan pojk vill du absolut inte spendera resten av ditt liv med.
Citera
2018-03-21, 08:23
Medlem
Challenger-74s avatar
Det är ju bara att dumpa honom.
Citera
2018-03-21, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Han är ju van vid detta. Att jag ska betala för resor osv medan han ger sina pengar till sin mamma. Jag har sagt till honom att när vi åker nånstans framöver så ska vi dela på alltihop.

När hon tog ut pengarna såg jag det på min bank. Jag konfronterade henne och sa att det finns kameror och att jag kan polisanmäla henne, då blev hon sur så hon spottade på mina pengar och kastade dom i ansiktet på mig. Därefter kallade hon mig för en hora...

Att du ens låtit det gå såhär långt... har du ingen självrespekt? Jag skulle aldrig fortsätta träffa någon om de vägrade betala för sin egen mat gång efter gång!

Och varför bad du hans mamma ta ut pengar från ditt konto? E det här på riktigt ens?
Citera
2018-03-21, 08:45
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Är det en svensk familj? Jag tror inte på det. Jag tror TS trollar.
Citera
2018-03-21, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Är det en svensk familj? Jag tror inte på det. Jag tror TS trollar.

Tror fan det också... Varför skulle man fortsätta betala för någon när man redan har så mycket lån?

Men rolig trådstart för övrigt.
Citera
2018-03-21, 09:18
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Tror fan det också... Varför skulle man fortsätta betala för någon när man redan har så mycket lån?

Men rolig trådstart för övrigt.

Verkar som TS är spelberoende, har en massa betalningsanmärkningar är ihop med någon typ som tillhör en kriminell familj som framstår som någon typ av tattare eller zigenare och har problem med dennes mamma som verkar vara den kriminella tattarklanens överhuvud.
Citera
2018-03-21, 10:58
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Det är väl helt ok att ge sin mamma pengar. Men, att sedan inte ha några pengar kvar och låta partnern betala allt är fan inte ok! Jag tycker det låter som både ts och hennes pojkvän är utvecklingsstörda, något är seriöst fel på dem.
Nja. I min värld är pojkvännen med morsa en kombo man bör hålla sig långt borta ifrån.
TS däremot verkar var typen som är för snäll för sitt egna bästa.
Dessa människor har tyvärr en förmåga att bli utnyttjade. Lever själv med den typen av person.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in