Citat:
Min eviga fråga på det påståendet är: HUR gör ni det?
Det eviga svaret jag fått hittills på den frågan är: Total Tystnad...
Kanske DU kan redogöra för HUR AfS skall säkerställa Sverige som Framtidsland?
De är alltså redo att utvisa infödda VITA svenskar som begår sprängdåd i sann AQ-anda, right?
De är ÄVEN villiga att utvisa folk som supportar dem, men som inte når upp till deras språkkriterier, right?
Besvara mina frågor. Håll nere på de personliga förolämpningarna. Man vinner inga partikamrater genom att kalla sina presumtiva väljare för 'hjärntvättade idioter', sådan retorik ger en inget annat än SEKT-status.
SKÄRP ER!
Jag Är INTE Er Fiende!
(but I WILL be if you don't SHAPE UP!)
Ni har en chans att få en KRAFTFULL supporter här, men det kräver att ni kan argumentera för er sak på ett FUNKTIONELLT sätt.
Det eviga svaret jag fått hittills på den frågan är: Total Tystnad...
Kanske DU kan redogöra för HUR AfS skall säkerställa Sverige som Framtidsland?
De är alltså redo att utvisa infödda VITA svenskar som begår sprängdåd i sann AQ-anda, right?
De är ÄVEN villiga att utvisa folk som supportar dem, men som inte når upp till deras språkkriterier, right?
Besvara mina frågor. Håll nere på de personliga förolämpningarna. Man vinner inga partikamrater genom att kalla sina presumtiva väljare för 'hjärntvättade idioter', sådan retorik ger en inget annat än SEKT-status.
SKÄRP ER!
Jag Är INTE Er Fiende!
(but I WILL be if you don't SHAPE UP!)
Ni har en chans att få en KRAFTFULL supporter här, men det kräver att ni kan argumentera för er sak på ett FUNKTIONELLT sätt.
You are being Tested.
Will you Fail?
Will you Fail?
Här har du en intervju där Gustav Kasselstrand på ett utmärkt sätt förklarar skillnaden mellan Afs och SD och varför de är ett annorlunda, bättre alternativ. Väl värd att se till alla som tycker Afs låter intressant. Återkom gärna med tankar från den!
https://youtu.be/qDcN8rP70V8
Annars så förstår jag inte alla som pratar om bortkastade röster. Läget som det är nu är ju optimalt om något att rösta Afs. Det kommer göra NOLL skillnad i direkt mening hur många procent röster SD får. Den indirekta skillnaden när man tänker psykologi, symbolik och utläsning av hur opinionen i Sverige rör sig som kan påverkas av SD:s 20 eller 25 procent kommer vara minst lika stor även om AFS får 3% röster.