Jag vet att det här kan verka jävlit smaklöst, men det är ändå nåt jag funderar över.
Med styvpappans sadistiska bakgrund och domar, och även han sjuka funderingar kring att få mörda och göra sig av med kroppar till höger och vänster, så får jag känslan av att den lilla pojken inte gick en så trevlig död tillmötes. Nästan som att det var styvpappans första experiment av nåt slag, (förlåt mig för ordvalet, men jag kom inte på nåt bättre)
Jag fick inställningen till att de fortfarande gick med likhundar på tomten då de funnit liket i sjön. Vad kan detta bero på? Att han är skändad på något sätt, eller är det bara jag som missuppfattat nåt? Jag undrar verkligen vad obduktionen säger och om jag får gå på min egen känsla så tror jag inte att lille Bobby gick en snabb död tillmötes.
Fyfan vad tragiskt det hela är. Brukar nästan aldrig ta åt mig av sånt här men av nån underlig orsak mår jag fan piss varje gång jag läser om det i dagstidningarna. Stackars lilla grabb alltså.
Hoppa styvpappan inte får vård. Han ska fan ha kåken, och där hoppas jag att jag verkligen att han blir väl omhändertagen av de intagna.