Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Nej, tydligen kan vissa inte tänka själv. Bara en sådan sak att tiga om en sådan här händelse under hela turnén. En sådan här händelse med en av huvudfigurerna kan äventyra hela turnén. Därför borde de ha informerat Robert Wells om saken. Carola brättade inte ens för sin man. Oavsett vad man tycker om Runar eller Robert så har de i alla fall rätt i att man tiger inte om en våldtäckt. Jag menar, nästa gång det händer något typ mord, kommer de att att tiga då också? 8 år senare får D-L av en slump tag i ML och av ett nyckfullt infall så frågar D-L om hon kan göra en anmälan mot BL genom att agera ombud åt M-L:s barnflicka. Säger inte detta något om att huvudpersonerna totalt är i händerna hos andra. Visst, det är möjligt eller rent av troligt att Tito är skyldig. Trots det så har uppmärksamheten inte riktats på om han är skyldig eller inte utan mer på att andras pajaskonster.
Vänta nu, tolkar jag dej rätt?
Du klandrar vittnena för att de tigit i 8 år och sedan ifrågasätter du om det skett något alls?
Jag tycker inte det är konstigt alls att tiga om något sånt här, åtminstone inte om den som drabbats ber om det. Och tigit - jag har läst vittnesreferat som säger att det inte alls tigits utan tvärt om diskuterats flitigt mellan de som var med på turnén.
Vilket förhållande Runar & Carola (låter som ett liveshowpar...) hade vid den här tiden vet jag inte. De kanske inte pratade med varandra alls.
Nej, vittnenas berättelser står för sej själva och det hoppas jag att rätten också anser. Sen att tokan agerat som hon gjort får hon nog förklara i något annat forum.