2008-01-17, 17:01
Citat:
Ursprungligen postat av lonely star
Vänta nu, tolkar jag dej rätt?
Du klandrar vittnena för att de tigit i 8 år och sedan ifrågasätter du om det skett något alls?
Jag tycker inte det är konstigt alls att tiga om något sånt här, åtminstone inte om den som drabbats ber om det. Och tigit - jag har läst vittnesreferat som säger att det inte alls tigits utan tvärt om diskuterats flitigt mellan de som var med på turnén.
Vilket förhållande Runar & Carola (låter som ett liveshowpar...) hade vid den här tiden vet jag inte. De kanske inte pratade med varandra alls.
Nej, vittnenas berättelser står för sej själva och det hoppas jag att rätten också anser. Sen att tokan agerat som hon gjort får hon nog förklara i något annat forum.
Du klandrar vittnena för att de tigit i 8 år och sedan ifrågasätter du om det skett något alls?
Jag tycker inte det är konstigt alls att tiga om något sånt här, åtminstone inte om den som drabbats ber om det. Och tigit - jag har läst vittnesreferat som säger att det inte alls tigits utan tvärt om diskuterats flitigt mellan de som var med på turnén.
Vilket förhållande Runar & Carola (låter som ett liveshowpar...) hade vid den här tiden vet jag inte. De kanske inte pratade med varandra alls.
Nej, vittnenas berättelser står för sej själva och det hoppas jag att rätten också anser. Sen att tokan agerat som hon gjort får hon nog förklara i något annat forum.
Vad jag förstått så har R.Wells samt Von Lanken (?) hållits utanför det hela.
Varför? Kanske finns det skäl..
Vad som är betydligt mer tveksamt är att Carola inte framförde att hon hört att det skulle varit en våldtäkt vid ett polisförhör för några månader sedan.
Efter ett telefonsamtal med D-L, vet hon inte bara detta.
Hon kommer med en helt avgörande juridisk detalj, att "lemmen" varit inne.
Vad jag förstått har det varit en del oklarheter hur långt det påstådda begreppet gått. Och nu kommer Carola med avgörande detaljer om en våldtäkt som hon inte nämnt för sin egen man. Personligen vet jag inte hur trovärdig Carola är, men tungotalare o människor med livets ord bakgrund anser jag nog visat sig "påverkningsbara" tidigare sas...