2008-02-12, 15:10
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Menar du att de skulle lämnat ut flickan till pressen fast hon inte ville det?

Ehhhhh näe.....men skulle jag få reda på att någon blivit våldtagen så skulle jag anmäla till POLISEN inte pressen!Det trodde jag att att ni förstod!
Citera
2008-02-12, 15:13
Medlem
"hörrru era svenska tjejer e fan de lätaste som finns..dom fulaste ochså vita grishudar...vi komemr hit till ert land snor eran ekonomi köper hus hit och dit hehe helt nöjd och vbara här o sno era pengar medans vi lever i lyx =) och svenska lagen e fan dummast elagen fan..o vi vet hur era svenska tjerj är...vi invadrare vet...så säg de i mitt ansikte om att åka hem till chile så ska du få c va jag gör me dig era smyrassar som inte vågar bråka ni har ingen kultur era individer haha"

Sveriges kulturberikare går i försvarsställning: http://youtube.com/watch?v=d1EXjlzo6fU
Citera
2008-02-12, 15:16
Medlem
Twoswordss avatar
Ur dagens Expressen:
Citat:
"Är domaren köpt?"

Han känner sig kränkt och orättvist behandlad, något som han menar till stor del beror på hans chilenska ursprung.
- Är domaren köpt? Har domaren kommit överens med åklagaren? Eller är han bara en rasist? Folk har frågat mig om detta beror på att jag blir behandlad så här bara för att jag är en så kallad svartskalle. Jag är övertygad om att det är så.

Jaha, är det då dags för Tito att spela ut nästa kort, "de är rasister"-kortet, och försöka få till stånd nya förhandlingar från de premisserna?
Citera
2008-02-12, 15:17
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Är det nån svensk medborgare jag har ansett ska riva sitt pass är det nog Carl Serung.

Det har han redan gjort,tjockis.
Citera
2008-02-12, 15:18
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twoswords
Ur dagens Expressen:

Jaha, är det då dags för Tito att spela ut nästa kort, "de är rasister"-kortet, och försöka få till stånd nya förhandlingar från de premisserna?

Krävs knappast.

Det här går till HovR, och där borde han bli friad. Det är fallet är återigen en sorglig påminnelse om att kompetensen för att avgöra sexbrottsmål i Sverige är obefintlig och att det är media och godtycke som spelar absolut störst roll.
Citera
2008-02-12, 15:18
Medlem
jumpcuts avatar
Jag vill passa på att be alla kvinnor jag legat med (även de jag inte legat med) om ursäkt om jag sårat er på något sätt. Om jag inte ringde beror det på att jag glömde bort, om jag gjort någoning annat som ni inte tyckt om så ber jag om ursäkt. Anmäl mig bara inte för våldtäkt. Jag har nu förstått att jag inte skulle ha en chans i helvetet att försvara mig mot er.
Citera
2008-02-12, 15:22
Medlem
Bingy Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Jag vill passa på att be alla kvinnor jag legat med (även de jag inte legat med) om ursäkt om jag sårat er på något sätt. Om jag inte ringde beror det på att jag glömde bort, om jag gjort någoning annat som ni inte tyckt om så ber jag om ursäkt. Anmäl mig bara inte för våldtäkt. Jag har nu förstått att jag inte skulle ha en chans i helvetet att försvara mig mot er.
---------------------

...och glöm inte nu bort att det är alla hjärtans dag om två dagar.
Citera
2008-02-12, 15:23
Medlem
Freedom Fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Krävs knappast.

Det här går till HovR, och där borde han bli friad. Det är fallet är återigen en sorglig påminnelse om att kompetensen för att avgöra sexbrottsmål i Sverige är obefintlig och att det är media och godtycke som spelar absolut störst roll.
och du är insatt i målet? och inte ett endaste litet dugg partisk?
Citera
2008-02-12, 15:24
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Krävs knappast.

Det här går till HovR, och där borde han bli friad.

Nu är vi tillbaka till ruta 1. Jag hävdar fortfarande att hovrätten lär dela tingsrättens bedömning. Det enda som hjälper nu är att hovrätten kopierar min ovanstående skrivning eller att försvaret tillsätter egna utredare för att kartlägga vad Monica Dahlström-Lannes sysslat med. Hennes inblandning måste steg för steg bevisas. Tyvärr är det så.
Citera
2008-02-12, 15:27
Medlem
F.Ks avatar
Ja jag är nöjd iallafall.
Citera
2008-02-12, 15:30
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Ehhhhh näe.....men skulle jag få reda på att någon blivit våldtagen så skulle jag anmäla till POLISEN inte pressen!Det trodde jag att att ni förstod!
du anser att Carola & co ska gå till mässingen och anmäla en våldtäkt gjord på en flicka som inte själv vill anmäla. Förstår du inte att det är omöjligt?
Citera
2008-02-12, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Det var fint av dig.

Men ärligt. Ang detta mål. Jag skäms för fan. Jag SKÄMS att Maria, Carola och Monica är av samma kön som jag.
Man kan inte snacka om någon jämlikhetskamp whatsoever när såna hönshjärnor drar tillbaka klockan flera hundra år.

Tillägg: Ja det kanske var svårt att fatta vad jag menade men jag orkar inte ändra på det nu. Meningen blev konstig. Men jag vill tillägga:

Synd att Tito drog igång en sån cirkus. Om han bara hade bemött anklagelserna lugnt och stillsamt så kanske vi hade haft ett annat resultat i fallet.
Senast redigerad av Firefly 2008-02-12 kl. 15:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in