2021-02-05, 08:20
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geezmole
FJ har berättat för mig att mordet på JA handlade om svartsjuka. En tjej, två killar. Personen som sköt var zigenare eller arab om jag inte minns fel. Om det FJ sa är sant vet jag inte men han berättade ingående om mordet på JA, och om annat som när han knivhögg rikemanssonen och om hur han då valde bort sin nyfödde son när han lämnade sig själv till polisen. Allt han berättade kändes uppriktigt, det var inget skryt utan tvärtom att han gjort många misstag i livet.

Det framgår rätt tydligt av förhör i fup att RH var svartsjuk på JA pga att han haft ihop det med Maja. Nån som vet när det ska upp i hovrätten?
Citera
2021-02-15, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geezmole
FJ har berättat för mig att mordet på JA handlade om svartsjuka. En tjej, två killar. Personen som sköt var zigenare eller arab om jag inte minns fel. Om det FJ sa är sant vet jag inte men han berättade ingående om mordet på JA, och om annat som när han knivhögg rikemanssonen och om hur han då valde bort sin nyfödde son när han lämnade sig själv till polisen. Allt han berättade kändes uppriktigt, det var inget skryt utan tvärtom att han gjort många misstag i livet.

Han va helt säkert helt uppriktig då han inte (såvitt jag vet) är en person som vare sig dribblar eller söker uppmärksamhet i eller "respekt" en bra kille som jag fått uppfattningen som nog är en av de skarpaste hjärnorna i Eskilstuna när det kommer till att göra pengar utan behöva ta till åtgärder som drabbar andra fysiskt, om än på fel sätt. Tänk om all kunskap och energi lagts på legit bussines....det hade varit intressant.

Stämmer det att F.J skulle bevittnat mordet på J.A ? Läste det i en annan tråd men inget jag hört eller läst innan eller efter.
Citera
2021-05-21, 11:16
Medlem
Det verkar som att fallet ska upp till huvudförhandling i hr till hösten. Det vore skönt om den där tjocka, fula fula grisen Om@r åker in på en rejäl volta. Skulle spara samhället mycket pengar om den där parasiten försvann från gatan. Det bästa vore att skicka ned honom till sandöknen där han hör hemma.
Citera
2021-05-31, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deddes
Det verkar som att fallet ska upp till huvudförhandling i hr till hösten. Det vore skönt om den där tjocka, fula fula grisen Om@r åker in på en rejäl volta. Skulle spara samhället mycket pengar om den där parasiten försvann från gatan. Det bästa vore att skicka ned honom till sandöknen där han hör hemma.

Omar är kung i Eskilstuna håll käften parasit
Han är oskyldig det vet alla.
Citera
2021-05-31, 19:58
Medlem
TioSmaMoppePojkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etunaforever016
Omar är kung i Eskilstuna håll käften parasit
Han är oskyldig det vet alla.
Vem är då den skyldige?
Citera
2021-05-31, 20:21
Medlem
Etunaforever016 du påminner lite om Bagdad Bob! En annan Bob är Om@rs brori och han sitter nu häktad tillsammans med Om@r för skjutningen i Råbergstorp
Citera
2021-05-31, 20:29
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TioSmaMoppePojkar
Etunaforever016 du påminner lite om Bagdad Bob! En annan Bob är Om@rs brori och han sitter nu häktad tillsammans med Om@r för skjutningen i Råbergstorp
Vad var det för skjutning då?
Citera
2021-05-31, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Vad var det för skjutning då?
(FB) Råbergstorp/Eskilstuna 2021-05-10: Grovt vapenbrott, skottlossning
Citera
2021-05-31, 20:57
Medlem
Cowboy Om@r

(FB) Man skjuten utanför skola, Eskilstuna, 2020-04-17
Citera
2021-09-02, 11:03
Medlem
sandyhells avatar
Nån som vet om/när detta ska upp i hovrätten?
Citera
2021-10-18, 09:37
Medlem
Aftonbladet publicerad idag ett avsnitt på 200 sekunder kan det vara kopplat till det här brottet?

Ljudfiler avslöjar: Polisen röjde hemlig informatör

https://www.aftonbladet.se/a/z76lob
Citera
2021-10-18, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duckyyy
Aftonbladet publicerad idag ett avsnitt på 200 sekunder kan det vara kopplat till det här brottet?

Ljudfiler avslöjar: Polisen röjde hemlig informatör

https://www.aftonbladet.se/a/z76lob

Det är kopplad till detta brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in