Citat:
Ursprungligen postat av
Geezmole
FJ har berättat för mig att mordet på JA handlade om svartsjuka. En tjej, två killar. Personen som sköt var zigenare eller arab om jag inte minns fel. Om det FJ sa är sant vet jag inte men han berättade ingående om mordet på JA, och om annat som när han knivhögg rikemanssonen och om hur han då valde bort sin nyfödde son när han lämnade sig själv till polisen. Allt han berättade kändes uppriktigt, det var inget skryt utan tvärtom att han gjort många misstag i livet.
Han va helt säkert helt uppriktig då han inte (såvitt jag vet) är en person som vare sig dribblar eller söker uppmärksamhet i eller "respekt" en bra kille som jag fått uppfattningen som nog är en av de skarpaste hjärnorna i Eskilstuna när det kommer till att göra pengar utan behöva ta till åtgärder som drabbar andra fysiskt, om än på fel sätt. Tänk om all kunskap och energi lagts på legit bussines....det hade varit intressant.
Stämmer det att F.J skulle bevittnat mordet på J.A ? Läste det i en annan tråd men inget jag hört eller läst innan eller efter.