Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-10-07, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Nej, men komiskt nog fortstter personen i frga att spamma trden med helt irrelevant och selektivt valda siffror som inte representerar verkligheten.

Det roligaste var nr Nixter p Twitter hade hittat att guvernren i Puerto Rico stttade Trump. Som om det p ngot vis gr ngon som helst skillnad d folk i PR inte ens fr rsta, haha!

Det r flera som har insett att Trump i alla fall riskerar att frlora som det ser ut nu, medan vissa andra gr fullt ut och blir Bagdad Bob fr hela slanten.

Det r mnga dagar kvar och bollen r rund, men det mste till ngot dramatiskt nu ifall det ska vnda.
2020-10-07, 19:32
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Klla?

Leta sjlv baby. Kan vl som tidigare ge dig att denna info r officiell data frn respektive stat. Du fr starta dr. Du kan vl ska p de counties jag angav och leta dig drifrn, sen ladda ned data, sammanstlla och rapportera i retur.

Tur att du har mig som gr det t dig, du r en sn dr miljmupp som sitter bakom skrmen och skriker som en sparv 'feeeed me Seymour' men kan vl sllan gra ngot sjlv.

Bra fr dig att veta att jag inte cherrypickar, jag letar aktivt efter trender. Tappar min favorit nnstans r detta lika viktigt (viktigare) n dr han leder. nslnge r det bara positivt fr Orangea man i Swingstates. Love it baby Love it!
Senast redigerad av Nixter 2020-10-07 kl. 19:34.
2020-10-07, 19:33
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Det r flera som har insett att Trump i alla fall riskerar att frlora som det ser ut nu, medan vissa andra gr fullt ut och blir Bagdad Bob fr hela slanten.

Det r mnga dagar kvar och bollen r rund, men det mste till ngot dramatiskt nu ifall det ska vnda.

Exakt vilka stater anser du Trump frlorar i som gr att att frlorar valet ?
2020-10-07, 19:34
Avstngd
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Har vi ngonsin ftt en serist klla frn Nixter?
Vem behver kllor eller verkligheten nr tron p den sanne och utvalde frlsaren rcker gott och vl?
https://www.salon.com/2020/08/09/tru...-cult_partner/
Citat:
Trumps presidency is a death cult
The fact that Trump and his supporters want us to tolerate preventable deaths from COVID reveals their true nature
Och dessa hngivna och bokstavstrogna talibaner finns svl hr som p andra sidan atlanten:
Citat:
Ursprungligen postat av -Obi-Wan-Kenobi-
Ni som dyrkar ngon annan n Trump r sklart hjrntvttade
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist
Trump r Guds general, han leder murbrckan genom portarna till djvulens fstning, men sen r det upp till folket, Jesu kropp och alla rttfrdiga att utkmpa den avgrande striden!

Citat:
Och risken fr en backlash fr kvinnor gr frsts att de inte gillar Trump. Och sen att familjer riskerar att d i COVID och nu inte ska ha ngot ekonomiskt std r frsts idiotiskt.

Men andra sidan, s r det s hr Trump har varit precis hela tiden.
Absolut.
Den hr administrationen kommer st som varnande exempel i amerikanska historiebcker. Jag tror faktiskt mnniskor som lser om det kommer ha svrt att tro p ens hlften: "Detta mste vara en parodi, det hr kan aldrig ha hnt? "
2020-10-07, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Exakt vilka stater anser du Trump frlorar i som gr att att frlorar valet ?
Leta sjlv baby. Kan vl som tidigare ge dig att denna info r officiell data frn respektive stat. Du fr starta dr. Du kan vl ska p de counties jag angav och leta dig drifrn, sen ladda ned data, sammanstlla och rapportera i retur.

Det r ganska ltt att flja staternas utveckling mste jag sga. Det ser inte ljust ut fr den republikanska presidenten, men vad vrre r att hela partiet kommer att ka p en backlash som fr dem att nska att de aldrig var fdd.
2020-10-07, 19:37
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Vem behver kllor eller verkligheten nr tron p den sanne och utvalde frlsaren rcker gott och vl?
https://www.salon.com/2020/08/09/tru...-cult_partner/

Och dessa hngivna och bokstavstrogna talibaner finns svl hr som p andra sidan atlanten:

Absolut.
Den hr administrationen kommer st som varnande exempel i amerikanska historiebcker. Jag tror faktiskt mnniskor som lser om det kommer ha svrt att tro p ens hlften: "Detta mste vara en parodi, det hr kan aldrig ha hnt? "

Och allt blir fantastiskt nr 'hairy legs, creepy uncle Joe' str och svr in Presidenteden med munskydd fr att drefter d knall fall fr att d tas ver av Kamala Harris ?

Det min vn kommer st i historiebckerna, om det nu skulle ske, men No worries Trump vinner!
2020-10-07, 19:38
Medlem
Citat:
Absolut.

Att s pass mnga blev manipulerade s ltt ser naturligtvis ut som en parodi, men jag tror att man gr tankefelet att folk skulle vara mer upplysta i dag. Det finns ju fakta att tillg. Men allra mest s BORDE man HRA vad Trump sger och att han bara manipulerar som psykopater gr.

Det r lite intressant att det r fler mn som luras av Trump. De reagerar knslomssigt p ngon de inbillar sig r en riktig man som de kan identifiera sig med. Ingen riktig analys alls grs. Bara hjrtat som klappar.
2020-10-07, 19:39
Avstngd
zergrushs avatar
Citat:
White House Wendy drog ju ocks p sig COVID?
https://edition.cnn.com/2020/10/05/p...use/index.html
Citat:
White House press secretary and two aides have tested positive for coronavirus
Om nd det hade gtt att skydda sig!
https://edition.cnn.com/2017/02/27/p...ted/index.html
Citat:
Ursprungligen postat av Förenta Staternas president
"Nobody knew health care could be so complicated!"
2020-10-07, 19:42
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Det r ganska ltt att flja staternas utveckling mste jag sga. Det ser inte ljust ut fr den republikanska presidenten, men vad vrre r att hela partiet kommer att ka p en backlash som fr dem att nska att de aldrig var fdd.

Ha ha. Touche mste jag ge dig.
Nu kan vi vl konstatera att det inte r officiell data utan polls r antaganden.

Jag sjlv letar efter hur mnga rstregistrerade som finns p varje partis sida, samt hur mnga nya som tillkommit, hur mnga som fallit bort, samt tittar extra p vilket momentum partiet har under valret. Kolla Michigan jag rapporterade nyss. Biden ligger 1-2% efter Hillary..det rcker Trump som sannolikt tagit mnga svarta rster.
2020-10-07, 19:43
Medlem
Citat:
White House Wendy drog ju ocks p sig COVID?
https://edition.cnn.com/2020/10/05/p...use/index.html

Om nd det hade gtt att skydda sig!
https://edition.cnn.com/2017/02/27/p...ted/index.html

McEnany och TRE stycken ur hennes stab r smittade.

Tror det rr sig om minst femton kring Trump hittills. Och folk har berttat att Trump har bett folk i VH att inte bertta fr ngon om de r smittade. S det kan vara fler.
2020-10-07, 19:45
Avstngd
zergrushs avatar
Citat:
Att s pass mnga blev manipulerade s ltt ser naturligtvis ut som en parodi, men jag tror att man gr tankefelet att folk skulle vara mer upplysta i dag. Det finns ju fakta att tillg. Men allra mest s BORDE man HRA vad Trump sger och att han bara manipulerar som psykopater gr.

Det r lite intressant att det r fler mn som luras av Trump. De reagerar knslomssigt p ngon de inbillar sig r en riktig man som de kan identifiera sig med. Ingen riktig analys alls grs. Bara hjrtat som klappar.
En alldeles utmrkt analys! Och ngot som inte minst mrks av hr p Flashback!
USA fick den arketypiske FOX-tittaren till president, som bara bryr sig om och kan relatera till vad som visas p FOX:
https://www.usnews.com/news/election...his-white-base
Citat:
Trump Doubles Down on Appeal to His White Base
For much of America, "white power" is a racist slur. For President Donald Trump, it's the description of his base, and he's making it clear he will defend his loyalists regardless of the looming political cost or the personal offense it might bring to others.
Kvinnor tycks dock smartare n s:
https://edition.cnn.com/videos/polit...sm-sot-vpx.cnn
Citat:
Here's how Trump is losing white women voters
Senast redigerad av zergrush 2020-10-07 kl. 19:48.
2020-10-07, 19:47
Medlem
Nixters avatar
DEMOKRATERNA BEHVER MINST 88% SVARTA RSTER FR ATT HA CHANS ATT VINNA

Kom ihg, Trump behver inte vinna alla svarta rster, det r inget krav han vann valet med ca 8% Svarta rster frra gngen. D var mnga minoriteter inte redo att rsta p Trump idag r det en heeelt annan sak, minoriteter br upp Trumps valmskin.

Demokraterna dremot mste f minst 88% av svartas rster fr att ha en chans att vinna.

2016, fick Hillary 88% & frlorade.
Just nu br Biden ligga minst 8% efter Hillary.. fortstter det r det en garanterad frlust, Trump behver 12-13% svarta fr att vinna. Men du kan minska det mot uppgng p latinosidan.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-07 kl. 20:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in