2020-10-09, 17:30
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Nu har Biden 10.1% ledning (!) sammanvgt p FiveTheeEight. Det r det hgsta hittills.

Frn frra veckans debatt och fram till nu har varit rama papperskorgen fr Trump. Sansls slide. Stackars Trumpen dr han gr och vaggar av och an i Vita Husets corona-de korridorer, fullpumpad med steroider s han ser dubbelt, och har tvngstankar om hur han kommer att slpas ut.
2020-10-09, 17:30
Medlem
Sista tv dagarna har Trumps nedtgende trend brutits p nytt och vi har en svag uppgng nu. Jag rapporterade tidigare om Morning Consult, job approval 43% och 56% disapproval. Mtningsdag 8 oktober. Det var en liten frbttring fr Trump.

Sedan kom Rasmussen Reports med 46% job approval och 52% disapproval. Mtning 6 okt---8 okt. Frra mtningen lg p 45% job approval och 54% disapproval.

Tendensen r stigande. Hur kan ni tro att Trump r utrknad? Jag hvdar att detta blir jmnt och hrt.
2020-10-09, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Sista tv dagarna har Trumps nedtgende trend brutits p nytt och vi har en svag uppgng nu. Jag rapporterade tidigare om Morning Consult, job approval 43% och 56% disapproval. Mtningsdag 8 oktober. Det var en liten frbttring fr Trump.

Sedan kom Rasmussen Reports med 46% job approval och 52% disapproval. Mtning 6 okt---8 okt. Frra mtningen lg p 45% job approval och 54% disapproval.

Tendensen r stigande. Hur kan ni tro att Trump r utrknad? Jag hvdar att detta blir jmnt och hrt.

Haha, det finns inget som talar fr Trump lngre.
Att du p daglig basis verkligen tror att saker som "jobb approval" kar mitt under en pandemi nr presidenten endast hller sig till Twitter r skrattretande.
2020-10-09, 17:32
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Om du ska fortstta posta "statistik", skicka tillfrlitiliga kllor.
Du framstr s rabiat och absurd i ditt beteende att man brjar ifrgastta ditt psykiska vlmende. Du beter dig som Bagdad Bob.

Som sagt, All info r officiell per stat. Hittas enkelt, men det r klart du mste googla... Servera dig info r det sista man vill gra, du r otrevlig beter dig som en kta kommunist. Litar du inte p mina siffror s kan du vl titta p valdagen, I'm right your wrong.

PS. Kalla mina faktabaserade imlgg fr absurda och rabiata nr du skriver som du gr till alla hr gr att alla lsare nu kan konstatera att du inte r riktigt frisk, sk hjlp.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-09 kl. 17:34.
2020-10-09, 17:34
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:

Ja, jag hller med. Det kan till och med bli s jmnt att det blir 269 till Biden, och 269 till Trump, det r inte helt omjligt att ett sdant scenario sker. Om Trump kan hlla alla delstater som han gjorde 2016 men att han frlorar Michigan och Pennsylvania men hller Wisconsin eller vinner Minnesota och frlorar Wisconsin.
2020-10-09, 17:36
Medlem
Citat:
Haha, det finns inget som talar fr Trump lngre.
Att du p daglig basis verkligen tror att saker som "jobb approval" kar mitt under en pandemi nr presidenten endast hller sig till Twitter r skrattretande.
.

Men du kan inte rkna bort Rasmussen Reports. Han kanske inte ens behver ka. Om 46% job approval r riktigt mtt s finns en vinstchans och jag hvdar att det inte r avgjort.

Vi fr vl se hur det blir med debatter och rallyn.
2020-10-09, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Som sagt, som all info r officiell per stat. Hittas enkelt, men det r klart du mste googla... Servera dig info r det sista man vill gra, du r otrevlig beter dig som en kta kommunist. Litar du inte p mina siffror s kan du vl titta p valdagen, I'm right your wrong.

PS. Kalla mina faktabaserade imlgg fr absurda och rabiata nr du skriver som du gr till alla hr gr att alla lsare nu kan konstatera att du inte r riktigt frisk, sk hjlp.

Jag r inte kommunist och kommer aldrig vara kommunist, jag fraktar kommunismen lika mycket som jag fraktar Trump och lgnaktiga as likt du.

Du r helt absurd, du spammar trden med phittade siffror och sedan nr folk frgar dig efter kllhnvisning till dina siffror s vgrar du att ge ngra som helst kllor. Jag kan ocks skriva phittade siffror, kolla p detta:

Enligt senaste statistiken s leder Trump alla delstater och n s lnge inte en enda rst som r tillgnad till Donald Trump. Klla? N, jag behver inte ge ngra kllor, du fr helt enkelt lita p mig. I'm right, you're wrong.

Din pajas.
2020-10-09, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Ja, jag hller med. Det kan till och med bli s jmnt att det blir 269 till Biden, och 269 till Trump, det r inte helt omjligt att ett sdant scenario sker. Om Trump kan hlla alla delstater som han gjorde 2016 men att han frlorar Michigan och Pennsylvania men hller Wisconsin eller vinner Minnesota och frlorar Wisconsin.

Ja du har rtt. Det verkar finnas rade debattrer hr som inte fattar att detta r en hrd historia. Vi vet dessutom inte om Biden eller Trump orkar hlla sig friska till valet, det r ocks en osker faktor. Biden ser vldigt skr ut.
2020-10-09, 17:40
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast

Med all respekt; du fr grna hoppas och tro, och det r fint att du gr det. Men Trump ligger efter med ofantliga 10.1% p respekterade FiveThreeEight som sammanvger alla mtningar p ett mycket sofistikerat stt.

Och Trump r extremt hatad av stora lager i USA, s han lr inte ta ngra rster av "undeicided" om det nu finns ngra. Trump r slagen, det kan man sl fast med 3.5 veckor kvar till valet.
2020-10-09, 17:40
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Om du ska fortstta posta "statistik", skicka tillfrlitiliga kllor.
Du framstr s rabiat och absurd i ditt beteende att man brjar ifrgastta ditt psykiska vlmende. Du beter dig som Bagdad Bob.
NC:s siffror:
Party Returned Ballots
Democrats 228,740
Republicans 77,423
Minor 1,494
No Party Affiliation 135,533
TOTAL 443,190
Hr hittar du alla delstater:
https://electproject.github.io/Early...20G/index.html

Lite kul att:
Citat:
Early votes by this date in the presidential election...

2016 -- 429,337

2020 -- 6,802,413
https://twitter.com/HimymCraig/statu...493444608?s=20

Edit TAB:Ar funkar inte
2020-10-09, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
NC:s siffror:
Party Returned Ballots
Democrats 228,740
Republicans 77,423
Minor 1,494
No Party Affiliation 135,533
TOTAL 443,190
Hr hittar du alla delstater:
https://electproject.github.io/Early...20G/index.html

Lite kul att:

https://twitter.com/HimymCraig/statu...493444608?s=20

Edit TAB:Ar funkar inte

Haha!
Nixter ter skit n en gng.
Hyster roligt med s enormt mnga fler "early votes".
2020-10-09, 17:49
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:

Ja du, Rasmussen Reports med sina skrpunderskningar r knda fr sina stora avvikelser gentemot de etablerade och respekterade opinionsinstituten. Du skall nog inte ta deras siffror som en korrekt terspegling av opinionslget.

"The company's frequent divergence from results reported by other polls has been attributed to its use of likely voters, rather than registered voters or all adults, in its survey panels."

Klla: https://en.wikipedia.org/wiki/Rasmussen_Reports

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in