2020-11-02, 01:07
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Valet handlar inte om Biden. Ingen vet vem Biden r. Han syns inte. Han hller ngra parkeringsmten och tutar lite. Ingen bryr sig. Han fr max 10 tusen Live-tittare.

Valet handlar om om Trump ska fortstta eller inte. Vem som erstter han, bryr sig inte majoritet om. De kan vlja folk som r s otroligt korrupta men s lnge dessa korrupta sger fina saker i TV-rutan s r allt bra.
Trump r en mstare p att manipulera folkmassor. Att framst som en underdog r bara en del av spelet. Polls r inte att lita p. Nej det r helt uppenbart att Trump kommer vinna detta.
2020-11-02, 01:08
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Det r mjligt, men tro inte att Trump inte kan vinna valet trots dessa motgngar, det r fortfarande en betydlig chans att han kan ta hem en elektorsseger terigen om han kan vinna Florida (dr han leder enligt mnga opinionsunderskningar) och Pennsylvania (dr det r ganska tajt i opinionsmtningarna), han kan ven vinna Michigan som ett alternativ till Pennsylvania fr att vinna valet. Men jag tror att Florida och Pennsylvania r strategin som Trump kampanjen har under slutskeded av valspurten.

Trump m vinna Florida. Det ser inte helt tokigt ut fr han dr. Men PA och MI r helt borta. Samt NC (North Carolina). Trump r krd dr.

Dom vljer Biden, fr dom litar inte p Trump. Biden m vara korrupt och luras, men han kan iallafall ljuga fr folket. Folk vill ha lgner! Folk vill inte hra sanningen.

Hellre den fina lgnen, n den fula sanningen.
2020-11-02, 01:08
Medlem
farbror Svens avatar
Jag tror tyvrr att Trump vinner. De kristna fanatikerna r inte att leka med. Totalt hjrntvttade i. sina frsamlingar.
2020-11-02, 01:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag tror tyvrr att Trump vinner. De kristna fanatikerna r inte att leka med. Totalt hjrntvttade i. sina frsamlingar.

Fast bsta r om Trump vinner. Bara fr att liberal elit ska f en spark i arsle. Finns inget finare nr det gr t skogen fr folk som har det bra.
2020-11-02, 01:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Trump r en mstare p att manipulera folkmassor. Att framst som en underdog r bara en del av spelet. Polls r inte att lita p. Nej det r helt uppenbart att Trump kommer vinna detta.

Underskningar r att lita p. Ta dom bara med en nypa salt. Nej.
Trump frlorar.
2020-11-02, 01:10
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Trump borde vinna. Media gr som vanligt och frsker ge demokraterna en skjuts genom att f hgern att knna att det redan r dtt lopp. Kper inte fr fem re att en majoritet vill se pedofilgubben Biden som president. Oavsett utfall s vntar kaos, strre om Trump vinner eftersom etablissemanget och media kommer hetsa ut hjrndda "liberaler" p gatorna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Trump vinner. Det ser man p Google data p vad folk sker p. .

Google Articifiella Intelligens och data analys har rknat ut detta redan. Drfr gr Nancy Pelosi ut och sger stt man inte tnker ge upp oavsett resultatet.

Covid r deras taktik att kasta dimma ver valresultatet s det blir lttare fr dom att pst att Biden r vinnare.

Statskupp mot Trump p G. Som tur r kommer han stoppa skiten och stta dit alla fr landsfrrderi. Blir lnga straff fr Obama admin personer.

Tnker du p detta: https://trends.google.com/trends/exp...mp,Joe%20Biden

Hur ska vi kunna lita p att det stmmer? Svaret r: Vi kan inte det...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Hller med dig...vnsterdemokraterna har frstrt fr sig sjlva. Tom tegelstenarna var ditlagda av Soros och deep state. ALLA frstr detta nu fr lngesedan.
2020-11-02, 01:11
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Det blir smtt komiskt nr du och dina gelikar frsker mla upp en bild att Trump r ngon outsider och superhjlte som mot alla odds tog sig till toppen.

Trump och Clinton (bgge Hillary och Bill) var s pass goda vnner innan valet att paret Clinton var nrvarande p Trumps brllop med Melania. Trump r en del av de ni fraktar.

Visst. Jag kper detta argument. Jag tror inte att Trump kommer lgga ned det militra industrikomplexet. Han m flytta det till Asien, troligtvis.

Biden kommer vilja ha kvar det i mellanstern, eller flytta det till steuropa dr det pgr konflikter i Vit Ryssland mot Svart Ryssland.
2020-11-02, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Underskningar r att lita p. Ta dom bara med en nypa salt. Nej.
Trump frlorar.

5% ville inte uppge vem de rstar p i en av de kritiska staterna. Jag undrar vem det kan vara.
2020-11-02, 01:12
Medlem
Varfr skulle ngon lgga sin rst p en karaktrsls, korrupt, TYPISK ljugande karrirspolitiker som r en senildement- dokumenterat rasistisk- pedofil som uppenbart kommer anvndas som marionettdocka t AFA och BLM tills han hamnar p lderdomshem efter ett par r och wannabe svarta Kamala tar ver som helt enkelt hatar USA och vill gra hela USA till de demokratiska sophgarna till krigszoner ssom Chicago och LA.
Varfr?
Ngot stmmer inte.
2020-11-02, 01:13
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
5% ville inte uppge vem de rstar p i en av de kritiska staterna. Jag undrar vem det kan vara.

Sg att siffran r 2% istllet. Det lter mera sanningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in