2020-11-02, 19:10
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Intressant att alla tre skriver detta samtidigt. Det r nstan s man misstnker att de konspirerar tillsammans!

De r alla gda av Bonniers. Ja SVT ocks tydligen. Skattebetalaren kan knna sig blst och hr har vi beviset.
2020-11-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Bnder som bokstaverar Trump med sina hbalar.

Folk som flockades till en TRAFIKKORSNING bara fr att se Trump-"tget" tuffa frbi.
Det r mer n vad de gjorde nr Pven var p besk i USS.

Rallies dr fem gnger mer n frvntat kommer.
Samtidigt fick Biden's rallies tiotalet beskare.

Helt klart har han extremt hngivna fans. Men det r inte 50 000 trumpfantaster som vinner ett val, det r ngra miljoner mttligt engagerade mittenvljare som ska vertygas.
2020-11-02, 19:11
Medlem
RonnyKlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Vilka fakta r det du efterfrgar nr det handlar om bedmning av valutgng? Valresultatet?

Jag har hnvisat till opinionsunderskningar och trend ver tid, men du r vl inkapabel att sjlv finns det. Du r gymnasialt tendentis, lite naivt gulligt faktiskt om det inte vore ett sdant viktigt val som hobbytyckare p extremhgerkanten borde verlta till de som faktiskt har frmgan att gra en analys.

Och dr kom de personliga phoppen s klart typiskt vnsterbeteende.

Du knner inte ens mig men mycket har du att sga om min bakgrund 😊

Sjlvklart har du inget som backar upp dina sm tntiga pstenden, allt du skrev r bara rappakalja. "Jag har analyserat" och "jag har gjort bedmningen utifrn opinionsunderskningar" osv osv

Take a chill pill willya
2020-11-02, 19:12
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Fast det hr r ngot han borde ha brjat med fr en mnad sen. Ytterligare ett bevis p att han inte frstr varfr han vann 2016.

Det r ju s klart inte han sjlv som hller p med det hr. Han har ett team som gr detta.
2020-11-02, 19:15
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred85
Vilken tid brjar dem rkna rsterna tnkte kolla valet p cnn
Fr att se deras trar? 😀

https://youtu.be/jf05-0Uotj4
2020-11-02, 19:17
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Det r ju s klart inte han sjlv som hller p med det hr. Han har ett team som gr detta.

Sjlvfallet syftar jag p teamet
2020-11-02, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekonomi3
Helt klart har han extremt hngivna fans. Men det r inte 50 000 trumpfantaster som vinner ett val, det r ngra miljoner mttligt engagerade mittenvljare som ska vertygas.

Och om Biden vinner Kalifornien med ngra extra miljoner rster jmfrt med frra valet s skulle det nd inte ge fler elektorsrster.
2020-11-02, 19:20
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Hoppas du frlorar. Allt talar fr det.

Novus har fr vrigt gjort en underskning av vilka de som stdjer Trump i Sverige typiskt sett r.

En man som sympatiserar med SD, r ensamstende, boende i hyreslgenhet, eller inneboende, med gymnasieutbildning som hgsta utbildning, boende i sdra Sverige.

En loser med andra ord.

https://www.affarsvarlden.se/artikel...mp-i-usa-valet
En underskning sger ju inget alls, lika mycke som nr aftonbladet gra sina underskningar dr dom frgat 5000 pers vad dom tycker. Och helt pltsligt s str dessa fr hela Sveriges befolkning vad dom tycker.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det vi skall titta p r dom sista strmningarna och mtningarna, att komma slpandes med gamla mtningar gller inte nu.

Jag sg en helt ny, avser 1 nov---2nov, men jag kan inte tnka mig dom ftt med dagens siffror men hur som helst anger Susquehanna Polling att Trump tagit ledningen i Pennsylvania med 49% mot 48%.

Research Co anger att i Ohio r lget jmnt, 47% fr Trump och 47% fr China-Joe. Jag tror vi kan se mnga fler intressanta mtningar i morgon fr d fr man med den 2 november.

Det blir ett glapp s klart vad som hnder den 3:e, d stormas ju vallokalerna senare under dagen. Trumpanhngarna bryter sig igenom blockerade ingngar.

Med ca 10% generellt som bestmmer sig sista dagarna och mnga mnniskor som brjar betnka de realistiska effekterna av en rst p Anti-frackin-Biden eller Trump-oil kommer ger nu en smtt otrolig effekt fr Trump, vi ser det nu. Man spikar nu igen alla strre Demokratiska stder, det r inte fr att hgerextrema skall ut p gatorna... https://mobile.twitter.com/Nigel_Far...98891962503168

...Att Biden medgav att han vill lgga ned olja och fracking p sista debatten var hans absolut strsta miss. Alla ruststates samt bla New Mexico drabbas. ven stater som New Hampshire r mycket illa ute d de boende haft en lng och detaljerad debatt hela 2018-2020 att om fracking frsvinner kan deras kostnader till att vrma villan och bensin till bilen ka med 300%. Dessutom kommer alla familjer i USA f 5000USD mindre att rra sig med d detta behvs fr att kompensera intkten av energibortfallet.

Ju nrmare valet vi rr oss desto mer pratar Plnboken nr du lgger rsten i ldan fr alla med familj, vovve, villa eller arbete inom energisektorn.
Senast redigerad av Nixter 2020-11-02 kl. 19:23.
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Nu gillar jag varken Biden eller Trump men vad har folkmngden p deras kampanjmten att gra? Dr r ju Biden`s supportrar smarta att stanna hemma pga corona som hrjar. Och Trump supportrar r ju mindre begvade som samlas i stora flock och sprider skiten vidare.

andra sidan behver inte demokraterna f ut folk att visa sitt std fr den sjuke gamle Biden.

Finns ingen energi bland Demokraternas vljare att supporta honom. Bara brnna bilar, kasta sten p polisen, plundra affrer och skrika rasistiska slagord.

D r det ok att sprida Corona, om budskapet r "vnster".

Demokratiska partiet litar till 100% att big tech, NFL/NBA, propaganda media ssom cnn, nyt, the guardian &co, ngo, valfusk och deras kndismiljonrer skall gra jobbet t dom,

Bde Joe Biden och uppslutningen av demokraternas vljare r blekare n Clinton 2016.
2020-11-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hr gr man igenom hur det kan bli om Trump vgrar att bidraga till den traditionella "peacecul transition", dvs en bra vergng till en ny president:

https://www.youtube.com/watch?v=g_M8ASH7JS4

Det kan bli otckt.

Gtt, och tryggt, att det finns fler n en vg till Trump-seger

Donerar grna en slant "for the cause".
2020-11-02, 19:21
Medlem
Citat:
S nr fr vi reda p resultatet imorgon? Eller det blir onsdag morgon som tidigast?

Har frvrigt nyss satsat 20 tusen p Trump. Lets go!

Svensk tid ngn gng efter 03-04

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in