Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-02, 20:47
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Enligt RealClearPolitics sammanvgning har Trump nu tagit ver ledningen i Georgia.

Tv mtningar ute frn Georgia idag:
Biden +4%
Biden +2%

Igr var det sex mtningar varav tre gav Trump segern och tre gav Biden segern.
2020-11-02, 20:48
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Men samtidigt r det viktigt, anser jag, att en "vrldsmakt" producerar sin egen olja och energi. Frackingen r ju sjlvreglerande, stiger oljepriset s lnar sig fracking, snks oljepriset s blir det ingen fracking.

Europa r ju mycket illa ute och i hnderna p Putin "frbaskade gasledningar" hur kunde ens Sverige tillta skiten, men OK urskta mig, det r off topic.

Jag har inget emot att man utnyttjar vind och sol, jag ville ha mycket mer krnkraft men ven det r off topic. Ren krnkraft.
Biden kan frlora Pennsylvania, vi fr se.

Fracking har en massa negativa aspekter vid sidan av tillkomsten av olja, grundvatten reserver riskerar att bli frstrda, det var just det som hnde i Flint
2020-11-02, 20:48
Medlem
Var det verraskande att Trump tog ver ledningen i Iowa? Jag har inget samlat grepp ver hur stllningen har varit dr.

Det r ju mrkligt att CNN basunerar ut detta nu.
2020-11-02, 20:49
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Biden +4%
Biden +2%

Fantasierna r stora & desperat fr Trumpsters nu mera dem ser saker som ingen annan ser ens, Biden har legat stabilt p +8,5 fre Humle nu en lngre tid och det avviker inget mer n fr Trumpsters.....
2020-11-02, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Biden +4%
Biden +2%

Du har skert rtt, mtningar spretar t olika hll. Men det r match, jag har ju jobbat fr detta lnge nu att det r match och ingen promenadseger.

Jag fr titta lite p Iowa fr det r en stat jag bortsett ifrn.
2020-11-02, 20:50
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Enligt CNN leder Trump Iowa nu

https://www.cnn.com/election/2020/pr...ial-polls/iowa

Samtidigt str nu OBAMA p en rally i Atlanta och agerar Presidentkandidat p scenen istllet fr slow Joe! Haha va i helvete r det som pgr!?

Hur i helvete r detta ens lagligt! Borde absolut inte vara det.

Det r Biden som kandiderar inte Obama. Detta sger ALLT om hur svagt std Biden och Demokraterna har

Ser ocks p talet som Biden mongot nu ger. Patetiskt. Sluddrar, sger fel saker och vrker ur sig knslor istllet fr fakta. Typ "Trump is a looser, who do he think he is." Och "he says he is a kind of tough guy, lemme tell you somethin... HE is a looser" 😂 wtf

Obama har verkligen snkt sina aktier med detta kandiderande. Vad i helvete hller han p med? Tyckte han hade stil nr han var president men nu snker han hela sitt kapital. Vilken jvla sopa.

Tror ocks att det kommer sig av desperation. Men det lr inte hjlpa.
2020-11-02, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Enligt RealClearPolitics s har Trump terhmtat sig i General Election. Det pekar uppt.

Hoppas Trump vinner imorgon!

Ja han terhmtar sig men det kan bli nnu bttre fr vi har vl 30 timmar kvar och varje timme r nu ett lidande fr vran China-Joe.

Men hur detta gr till slut kan jag inte sga.
2020-11-02, 20:52
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Var det verraskande att Trump tog ver ledningen i Iowa? Jag har inget samlat grepp ver hur stllningen har varit dr.

Det r ju mrkligt att CNN basunerar ut detta nu.
Den delstaten har 6 elektorsrster s den har vl inte s stor betydelse eg, men Trump har legat runt +1,5 ett tag nu s det var ingen nyhet!
2020-11-02, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fracking har en massa negativa aspekter vid sidan av tillkomsten av olja, grundvatten reserver riskerar att bli frstrda, det var just det som hnde i Flint

Det medfr helt klart miljproblem men det br ocks ha hjt vrdet p mycken mark om man bara ser det ekonomiskt och inte miljmssigt.

Sverige har ocks oljeskiffer i Vstergtland men fyndigheten r nog fr liten.
2020-11-02, 20:54
Medlem
longbow4ys avatar
Newsweek:
Joe Biden, Kamala Harris Got a Big Social Media Boost from Indian Troll Farms

Joe Biden's Twitter account got a sizable boost beginning in August from tens of thousands of fake followers purchased on the open market from troll farms in rural India, an investigation has found.
https://www.newsweek.com/joe-biden-k...-farms-1544047

Ngon frvnad?
2020-11-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Den delstaten har 6 elektorsrster s den har vl inte s stor betydelse eg, men Trump har legat runt +1,5 ett tag nu s det var ingen nyhet!

OK jag tror dig, jag har helt bortsett ifrn Iowa, nej 6 elektorsrster r inte mycket.
2020-11-02, 20:56
Medlem
Trump: *slpper en video*
Trumpfans hr inne: OHMYGOD VILKET GENI OH LSKAR HONOM H

Hur var det nu - vilken sida var det nu som okritiskt kpte allt dom blev tillsagda?

Fr att stay on topic istllet:
Det var intressant att Rasmussen idag slppte en poll med Biden +3 i Pennsylvania. Rasmussen som annars har inbyggt republikanskt bias.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in