Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-11-02, 10:42
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Tja, de hann dit 2016...

Dessutom tror jag - liksom Tim Pool i videon - att demokraterna inte rstar p valdan pga covid-rdslan. De r livrdda fr smittan. Det r bara att kolla p Biden som talar med munskydd trots att de tre i publiken som r nrvarande r 20 meter bort. I en bil.

Det talar fr att det kan g snabbare fr Republikanerna i kerna till vallokalerna p valdan i r.

Kanske att republikanernas krngliga vallagar biter dem i arslet...

Man fr, trots att diskussionen i allmnhet gr emot allt vad sannolikhetslra sger, tacka flashback fr att gra valet spnnande iaf!
Om jag inte hngt i den hr trden hade jag nog knappt tittat d jag r sker p Bidenseger.

Nu r det samma knsla som i kvartfinalen i fotbolls VM 2018 - Ryssland/Kroatien
2020-11-02, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishANDchips
Jass s sent p Tisdagen? Jag r inte lika plst som alla andra hr inne. Tack fr ditt svar.

Sjlv drar jag nog igng ngot tidigare, men om det blir samma rapportering som 2016 s r det innan 19 mest reportrar som str utanfr vallokaler och ger vldigt repetitiva kommentarer, samma grafer som loopas i timmar - s fr.om. 19 r det nog dags om man har viktigare saker att ta tag i innan
2020-11-02, 10:45
Medlem
Snapcounts avatar
Och hur r det med sjlva postrsterna, brjar de rknas nr vallokalerna stnger.., eller ?
2020-11-02, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Och hur r det med sjlva postrsterna, brjar de rknas nr vallokalerna stnger.., eller ?

Tror det r olika beroende p delstat. I Pennsylvania r resultatet inte vntat fren flera dagar efter valet, i Florida tror jag att man redan brjat rkna
2020-11-02, 10:47
Medlem
Davys avatar
Citat:

Det r olika i olika delstater.
2020-11-02, 10:48
Medlem
Marcens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskelpoo
SVT och Dagens nyheter bombarderar med anti- Trump "nyheter" just nu.
Tror de att de kan pverka USA- valet?

TV4 tar ven tydlig politisk stllning i sin trailer fr valvakan. Fga frvnande till Bidens favr.

Skrmmande egentligen.
Medlem
Hexen666s avatar
Det blir en spnnande valvaka. Joe Rogan ska ha med Kyle Kulinski och Alex Jones i samma rum lol
Styxhexenhammer och Tim Pool r bra att flja ocks. Och TYT fr trarnas skull
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Jag tror att tex i Florida s rknas rsterna innan men publiceras frst nr vallokalerna stnger. Dock har ju Florida tv tidszoner, det mer liberala Florida stnger frst och Panhandle frst en timme senare. S frst blir det vldigt bltt dr, och sen kommer den rda vgen
Edit: Lite frenklat det sista. Dems r stora i omrden i den del av Florida som stnger frst, och de omrdena tar tid att rkna pga att de r s stora befolkningsmssigt. S de delarna kommer faktiskt normalt in senare n Panhandle, trots att vallokalerna i Panhandle har ppet en timme lngre. Men i r r det ju vldigt mycket frtidsrster s d borde de delarna g snabbare att rkna.
Senast redigerad av Zurfarn08 2020-11-02 kl. 10:53.
2020-11-02, 10:49
Medlem
fishANDchipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Sjlv drar jag nog igng ngot tidigare, men om det blir samma rapportering som 2016 s r det innan 19 mest reportrar som str utanfr vallokaler och ger vldigt repetitiva kommentarer, samma grafer som loopas i timmar - s fr.om. 19 r det nog dags om man har viktigare saker att ta tag i innan

Grymt! Jag ska flja ditt rd! Fr se dock vilken valvaka man fastnar fr. Alla frn MSM var ju roliga som faen 2016, eftersom "fel" person vann. Fr se, spnnande och nervst r det i alla fall.
2020-11-02, 10:55
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Varfr vill Demokraterna att Iran ska ha krnmedel i sitt land? Varfr s desperata ver att Iran ska skriva p ett krnavtal?

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/m...nd-med-ledarna

Varfr just Iran? Varfr inte annat land?
2020-11-02, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Det finns en film som visar att den vita bilen lg och pressade den andra bilen mot vgrenen. Den visas dock inte.

Man ser ven p det klippet att den vita bilen vill ta sig in bakom bussen, de vill flja bussen. Den svarta bilen borde bara kunna backa undan.

Men de ker helt parallellt nr den svarta trycker till.
2020-11-02, 10:58
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Varfr vill Demokraterna att Iran ska ha krnmedel i sitt land? Varfr s desperata ver att Iran ska skriva p ett krnavtal?

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/m...nd-med-ledarna

Varfr just Iran? Varfr inte annat land?

Fr att d kommer Iran destabilisera regionen nnu mer. Framfrallt Israel. USA blir ven de frsvagade. Samt risken fr ett krig kar. Precis dessa saker demokraterna vill.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in