Citat:
Ursprungligen postat av
krauthammer
Ok, d r jag vl inkompetent d.
Du har fortfarande inte svarat p min frga. Nu vill du allts prata om biden vljare som en homogen grupp som brnner ner stder och plundrar.Nice pivot.
Tittarantalet r felaktigt.
Joe Bidens livestream i mars drabbades av flera problem
https://edition.cnn.com/2020/03/13/p...ble/index.html
Hr str det att Joe Bidens livestream fick stllas in drfr att anslutningen brts och facebook live feed saknade ljud.
Varifrn har du ftt dina felaktiga uppgifter?
Vill du dela med dig av din kllhnvisning?
Det gr inget om det r en breitbart eller alt-right lnk - det duger med som diskussionsunderlag.
Jag har ven lst denna rapport frn the cato institute. ingenstans str det att en majoritet av vljare inte vill uppge att de tnker rsta p en kandidat (trump eller biden) av rdsla fr konsekvenser.
Det gller svl arbetslivet som det sociala.
Jag ser ingenting om anonyma polls eller online polls,eller presidential campaigns. Fr att shy voters ska ha betydelse s mste de utgra en strre grupp n R och D vljare. Ser heller inte ngra tecken p det i denna rapport du lnkar till.
Kan du frtydliga vad du menar och sedan peka mig i rtt rikntning i denna rapport?
tack p frhand.
Jag str fast vid att du r inkompetent eftersom du inte kan googla fram saker sjlv, eller ens lsa vad jag lnkat till dig.
Din inkompetens visar sig ocks eftersom du verskattar din egna kompetens.
Tror du inte jag frstr hur du frsker slingra dig med gammal hrskarteknik?
Halmdockor! Nr du har fel, men frsker f det att se ut som du har rtt.
Jag har inte hvdat att 50% ngonting eller att R vs D vljare inte vill uppge vad dom tnker rsta p.
-Du hvdar det.
Sedan sgar du dina egna phittade saker och hvdar att jag har fel.
Jag hvdade att intresset fr Biden r lgt.
Sedan skyller du och Cnn p tekniska fel.
Var finns din klla till att klippet jag postade till dig har lgatitsrsiffror pga tekniska fel?
Dom hade strul i mars , inte hrom dan.
Du fr ta och lsa vad jag skrivit och lnkat, och sedan gra ett nytt inlgg.