Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-08-12, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Det r dock lite kul att Trumpsupportrar inte gjort en strre grej av att han nskar henne vl, med tanke p vilken explosion det hade blivit inom Q-rrelsen om det vore Clinton som gjorde det hahaha

Har de ngonsin kritiserat ledaren fr ngot ngonsin?

Sen tycker jag om pizza gate hrvan drfr att den visar hur lttlurade Q folket r.
De dk upp p en pizzeria. En bar ett vapen o ville storma kllaren. Som inte existerar. Fr att frita barn som Clinton ska ha smugglat in i landet. Parallellt med att hon kandiderar till president.

Inte undra p att dessa fnar rstar p Trump. Han talar deras sprk och de har samma intelligens niv.

President biden tnker satsa ver 10 miljarder p grundskolan. Jag hoppas han kan f amerikaner att bli lite smartare. Annars kommer de att bli ett vsterlndskt u land till slut.
2020-08-12, 16:10
Bannlyst
Vill bara pminna er om att Donald Trump ligger under i samtliga swingstater utom Texas.

Vnliga hlsningar
2020-08-12, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Vill bara pminna er om att Donald Trump ligger under i samtliga swingstater utom Texas.

Vnliga hlsningar

Sluta ta ut segern i frskott. Han lg ven under 2016. Tycker vi avvaktar till november innan vi utser nste president. Ngot kan hnda som gr att det tippar ver till Trumps frdel
2020-08-12, 16:31
Medlem
Klart och avgjort nu med Biden/Harris som motstndare fr Trump att han tar sin andra POTUS period 100% skert?
2020-08-12, 16:33
Medlem
BlackScorpion-Swes avatar
Citat:
Jag vill nog inte ens veta vad du har fr nyhetskllor. Du lter galen. P riktigt.

Jag frstr. Dina nyheter kommer direkt frn Aftonbladet. Ja, d vet man inte s mycket om vad som pgr i denna vrlden. Du br se denna: https://www.bitchute.com/video/EJmTaOGoIJ7n/ Till och med du kanske brjar se saker d. Tveksamt, men nd. Chansen finns.
2020-08-12, 16:39
Medlem
Det var ngon som undrade vad som gjorde Kamala Harris vnsterextrem. Kom p en rolig sak som br avgra den frgan.
  • Hon stdjer dels att biologiska mn ska kunna delta i sporter som kvinnor om de idenfitiferar sig som kvinnor.
  • Hon stdjer ocks finanisering av abort fr biologiska mn.
Ja, du lste rtt. Kommunist ut i fingertopparna.
2020-08-12, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlackScorpion-Swe
Det var ngon som undrade vad som gjorde Kamala Harris vnsterextrem. Kom p en rolig sak som br avgra den frgan.
  • Hon stdjer dels att biologiska mn ska kunna delta i sporter som kvinnor om de idenfitiferar sig som kvinnor.
  • Hon stdjer ocks finanisering av abort fr biologiska mn.
Ja, du lste rtt. Kommunist ut i fingertopparna.

Alltid fascinerande att lsa snt hr. Kommunister r allts de som stdjer knsbyte och att transexuella ska f tvla i vilken kategori som helst. Samt pstdd abort fr mn.

P vilket stt blir man kommunist enligt dina kriterier?
Jag frgar inte med ironi utan av genuin nyfikenhet.

Talar vi om sovjetisk kommunism USSR eller kinesisk kommunism CCP ?
2020-08-12, 16:47
Bannlyst
Man kan inte vinna med s dliga approval ratings. Ifall jag har fel om mitt pstende s ska jag skicka foto p mig sjlv hr nr jag springer naken genom avenyn eller mllan.

S pass sker r jag att Donald Trump inte kommer att bli omvald president. Spara detta inlgg
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Sluta ta ut segern i frskott. Han lg ven under 2016. Tycker vi avvaktar till november innan vi utser nste president. Ngot kan hnda som gr att det tippar ver till Trumps frdel
2020-08-12, 16:47
Medlem
Citat:

Vnliga hlsningar

Joe Biden kommer att frlora stort. Ganska uppenbart. Eller du trodde att vnstern som har misshandlat landet, tillverkat ltsaskommunistomrden inuti USA, drivit p upplopp och frstrt stder, frsker avvpna invnarna, drivit p abortlagar, green new deal och kommunism kommer att ha en suck? Sorry, beredd att sl vad stora pengar med dig. Det kommer inte hnda. Fr frsta gngen sedan mnga decennier har svarta brjar verge den demokratiska plantagen. Trump fick en osannolikt hg siffra senast av dem. Ledsen, demokraterna kommer inte bara frlora. Det kommer att bli ganska stort.
2020-08-12, 16:50
Citat:
Har de ngonsin kritiserat ledaren fr ngot ngonsin?

Sen tycker jag om pizza gate hrvan drfr att den visar hur lttlurade Q folket r.
De dk upp p en pizzeria. En bar ett vapen o ville storma kllaren. Som inte existerar. Fr att frita barn som Clinton ska ha smugglat in i landet. Parallellt med att hon kandiderar till president.

Inte undra p att dessa fnar rstar p Trump. Han talar deras sprk och de har samma intelligens niv.

President biden tnker satsa ver 10 miljarder p grundskolan. Jag hoppas han kan f amerikaner att bli lite smartare. Annars kommer de att bli ett vsterlndskt u land till slut.

Vill du framst som smart och bli tagen p allvar borde du sluta srskriva. Det stavas Intelligensniv med ett ord.

Men nog om det. Problemet med Trump r att nr han snkte skatterna s cuttade han alldeles fr lite i statens utgifter, vilket kan resultera i mindre kpskraft och hgre statsskuld.

Ska man snka skatterna s mste staten frminskas, vilket vi kan hoppas p kommer om han vinner igen.

Vinner Biden andra sidan skulle det vara det absolut vrsta som kan hnda USA just nu. D kommer hela landet bli som de vrsta demokratstyrda stderna p relativt kort tid. Typ LA. kad brottslighet, mindre polis, och uteliggare och pundare verallt.
2020-08-12, 16:52
Medlem
Citat:
Alltid fascinerande att lsa snt hr. Kommunister r allts de som stdjer knsbyte och att transexuella ska f tvla i vilken kategori som helst. Samt pstdd abort fr mn.

P vilket stt blir man kommunist enligt dina kriterier?
Jag frgar inte med ironi utan av genuin nyfikenhet.

Talar vi om sovjetisk kommunism USSR eller kinesisk kommunism CCP ?

Identitetspolitik och transkulturen hnger ihop. Det r en del i ledet av demoralisering av samhllet. Har nstan alltid varit en del av kommunismen. Social rttvisa, identitetspolitik och kommunism r som gifta med varann.
2020-08-12, 16:54
Medlem
Citat:
Man kan inte vinna med s dliga approval ratings. Ifall jag har fel om mitt pstende s ska jag skicka foto p mig sjlv hr nr jag springer naken genom avenyn eller mllan.

S pass sker r jag att Donald Trump inte kommer att bli omvald president. Spara detta inlgg

Jag nskar att jag kunde sl vad med dig. Det fins ingenting som r s skert som att han vinner. Har du ens fljt amerikansk politik? Spara detta inlgg. Som sagt om du skickar ett PM med vem du r s lovar jag att vi kan sl vad om saken. Det vore underbart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in