Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-08-12, 17:00
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unggoy
Jag varken hyllar eller buar fr Harris. Fattar dock verkligen inte hur du menar att hon inte har barn ska vara ett stort minus? Hon har ju en mindre bra bakgrund som AG i Kalifornien men Trump kommer f svrt att hack fr mycket p det samtidigt som han ska vara law and order.

Men du, jag tror knappt p det du skriver. Hade det blivit Rice hade du suttit hr och skrivit femtioela poster om BEEEEEEENGHAZI.

I USA r man normalt ganska troende (80% av landet) och har ofta en tyngd i familjen. Kvinnor gamla som Harris som kallat sin medkombatant fr rasist bar afr ngra mnader sedan som dessutom plastikopererat sig ngot brutalt senaste mnaden har mycket tvivel i amerikansk medelklass och undre medelklass i stater utanfr NY CA. Dom litar d hellre p Pence som r s dr trkig sommman frvntar sig men hller hrt p familjen. Om du inte vet detta kan du frga runt.

Det folk hr frn vnstern inte lgger till r ju att alla ftt ett enormt lyft ekonomiskt innan pandenmin med tusentals dollar, sjunkade nbensinpriser osv. Detta har gett en nettoeffekt till vanliga lntagare som verkligen mrks i plnboken. tror man att Harris med "allt t alla" och Biden som verkar vara ett bojsnke innan valet startar, knns osannolikt att satsa p en sdan oprvad hst i vartfall med den erfarenhet jag har.

Kan Trump visa att V kurvan fortstter med sjunkande arbetslshet och kad tillbaka till arbete osv tror jag han har denna "in a box". Man vgar helt enkelt inte satsa p ngot annat om det r p vg att lyfta.
2020-08-12, 17:01
Medlem
Beethovanias avatar
S en narcissistisk dre och en religis torrboll mot ett senildement pervo och nu en psykopat med en rst som pminner om en dlig imitation av The Nanny. Mste ju vara bland de smsta att vlja p p lnge. Blir skit oavsett. Kamala var nog bland de sista jag ville att Biden skulle vinna, speciellt d han planerar att d/avg under en eventuell period som president.

Hoppas dock lite p att Pence (!) blir vald till president d jag satt en liten slant p det. Omjligt, jag vet, men nd.
2020-08-12, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Verklighetsfrankrad?
(FB) Kamala Harris blir Joe Bidens vicepresidentkandidat

Vad jag sett s r det svarta supremacists och kommunister som lper amok p USA:s gator just nu, inte "white supremacists". Dessa demokrater lever i en fantasivrld.

Hrde en radioshow med henne dr hon pratade om sig sjlv och vad hon stod fr. Google r din vn. Sk och du skall finna.
En frga till dig, rtt enkel,
Hur vet du att Kamala Harris lever i en fantasivrld?
Umgs med henne privat kanske?
Ni kanske spelar WoW som utspelar sig i en fantasivrld?
Nu vet ju inte jag om ni spelar Wow eller om du umgs med henne privat, jag yttrar mig inte nr jag inte vet men kudos till dig som vet.
2020-08-12, 17:12
Medlem
Zloths avatar
Det r Trump mot Harris.

Alla frstr att Biden inte kommer att vara president i 4 r.

Demokraterna frsker f Harris att bli vald, inte Biden.
Senast redigerad av Zloth 2020-08-12 kl. 17:19.
2020-08-12, 17:19
Medlem
Det r s otroligt jvla uppenbart att det r uppriggat fr att USA ska f en svart, kvinnlig president. Biden kommer mycket kort efter (om) han vunnit, se till att posten gr ver till henne.

Hll p demokraterna men nr jag ser detta sger jag usch och fy. Alltid hatat Trump personligen, men han fr grna ta och vinna den hr gngen.
2020-08-12, 17:33
Medlem
Hur kan man p allvar tro att ngon annan n trump vinner?
Utgngslget r mycket bttre n det var 2016. Nasdaq slog sitt ath hromdagen.

Han blev inte den som alla medier frutspdde som skulle starta 3e vrldskrig, dra usa ner i botten och skmma ut hela vrlden.

Under trumpsstyre r Usa #1 land i vrlden igen. Ingen har ngonsin gjort s mycket fr vstvrlden och bromsat sts framfart att ta ver vrldsekonomin som Trump.

Skulle Biden vinna ver Trump? Demokraterna har aldrig ngonsin haft en s svag kandidat. Det r tydligt att mnga hr lever i den svenska bubblan och bara fljer vnstervridna svenska medier.
2020-08-12, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damnist2

Han blev inte den som alla medier frutspdde som skulle starta 3e vrldskrig, dra usa ner i botten och skmma ut hela vrlden.

Under trumpsstyre r Usa #1 land i vrlden igen. Ingen har ngonsin gjort s mycket fr vstvrlden och bromsat sts framfart att ta ver vrldsekonomin som Trump.

Skulle Biden vinna ver Trump? Demokraterna har aldrig ngonsin haft en s svag kandidat. Det r tydligt att mnga hr lever i den svenska bubblan och bara fljer vnstervridna svenska medier.

Hur ska folk tycka att Trump gjort ett bra arbete kring smittspridningen, effektiv testning och den ekonomiska situationen?
2020-08-12, 17:49
Medlem
Hur fick dom in Kamala i spelet?
Nu r segern i hamn fr Trump innan rkningarna har startat.

Folk ser i sin plnbok i frsta hand, jobb och krnfamiljer fr de flesta.
Trump har vad jag vet inte frsmrat detta.
Lr bara vara ett litet ftal som vljer president efter hudfrg och kn. Varadagen r fr viktig.

Vidare har de en fri press i USA p riktigt, fgel o fisk o mittimellan. Inte bara olika nyanser av rtt som i Sverige. Grattis Trump!
2020-08-12, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Vill du framst som smart och bli tagen p allvar borde du sluta srskriva. Det stavas Intelligensniv med ett ord.

Men nog om det. Problemet med Trump r att nr han snkte skatterna s cuttade han alldeles fr lite i statens utgifter, vilket kan resultera i mindre kpskraft och hgre statsskuld.

Ska man snka skatterna s mste staten frminskas, vilket vi kan hoppas p kommer om han vinner igen.

Vinner Biden andra sidan skulle det vara det absolut vrsta som kan hnda USA just nu. D kommer hela landet bli som de vrsta demokratstyrda stderna p relativt kort tid. Typ LA. kad brottslighet, mindre polis, och uteliggare och pundare verallt.

Du br nog inte ta mig p allvar. Jag kommer dock fortstta med srskrivningar drfr att jag kr SwiftKey i mobilen. Allra bst r det ifall du skriver till ngon annan d jag inte br tas p allvar.

Jag r faktiskt glad ver att du tror att Joe biden leder till fler uteliggare. Fler mord. Fler brott. Osv
I hans crime bill (den har goda och dliga sidor) s drev han igenom kravet p att hundra tusen nya poliser skulle anstllas. Han infrde noll tolerans mot uteliggare men det nmnde inte Breitbart och Tim pool fr dig misstnker jag.
Sen hoppas jag att usa fylls med transsexuella och mexikanska invandrare redan dagen efter bidens installation. Ifall du ger mig en lista p dina farhgor s ska jag nska mig dessa med hr i trden.

verhuvudtaget hoppas jag att ni alla kan uttala meningen president Joseph Willamette Biden fram till 2021 januari.

Gud vad jag ser fram emot Michael Cohens bok. Den som Trump gtt till domstol fr att stoppa.
Snart kommer den ut. Och jag tnker gotta mig i att frnedra er och Trump hr i trden.
2020-08-12, 17:56
Bannlyst
President Joe biden misstycker. Och Donald Trump har slutat spendera i 3 swing states. Drfr att biden lgger ver 2milj om dagen p ads.
Vill inte krossa dina knslor men bidens approval rating gick om Donald Trump i alla ldersgrupper.
Samma sak med Bidens approval rating gllande vem som hanterar ekonomin

Amerikaner r s trtta p Trump att de rstar fr en Satanist pedofil demokrat hellre n orange cheeto face.
Hur dlig president mste Trump ha varit fr att frlora mot en pedofil som biden 😁
Citat:
Ursprungligen postat av Damnist2

2020-08-12, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Hur ska folk tycka att Trump gjort ett bra arbete kring smittspridningen, effektiv testning och den ekonomiska situationen?

Trump stngde ner all flygtrafik mot omvrlden mycket snabbare n ngot annat land reagerade i vst. Lnder i Europa blev chockade ver att USA gjorde s mot dem. Trumps administration kpte in tusentals respirationer och skyddsmaterial lngt innan andra regeringar vrlden ver reagerat.

Att smittan sedan spridits i USA trots lockdowns och dylikt r inte s konstigt. Det har varit enormt mycket mnniskor i rrelse i och med BLM protester, som vnstern eldat p fr att skapa frdel i presidentvalet.

Svenska medier eldar grna p att det r utom kontroll i USA. Ngot mnga hr hemma glmmer r dock att Sverige fortfarande leder i antal dda per capita ver USA.
2020-08-12, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Du br nog inte ta mig p allvar. Jag kommer dock fortstta med srskrivningar drfr att jag kr SwiftKey i mobilen. Allra bst r det ifall du skriver till ngon annan d jag inte br tas p allvar.

Jag r faktiskt glad ver att du tror att Joe biden leder till fler uteliggare. Fler mord. Fler brott. Osv
I hans crime bill (den har goda och dliga sidor) s drev han igenom kravet p att hundra tusen nya poliser skulle anstllas. Han infrde noll tolerans mot uteliggare men det nmnde inte Breitbart och Tim pool fr dig misstnker jag.
Sen hoppas jag att usa fylls med transsexuella och mexikanska invandrare redan dagen efter bidens installation. Ifall du ger mig en lista p dina farhgor s ska jag nska mig dessa med hr i trden.

verhuvudtaget hoppas jag att ni alla kan uttala meningen president Joseph Willamette Biden fram till 2021 januari.

Gud vad jag ser fram emot Michael Cohens bok. Den som Trump gtt till domstol fr att stoppa.
Snart kommer den ut. Och jag tnker gotta mig i att frnedra er och Trump hr i trden.

Tror du Bidns sktare har berttat fr honom vem dom valde som VP?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in