Citat:
Jag varken hyllar eller buar fr Harris. Fattar dock verkligen inte hur du menar att hon inte har barn ska vara ett stort minus? Hon har ju en mindre bra bakgrund som AG i Kalifornien men Trump kommer f svrt att hack fr mycket p det samtidigt som han ska vara law and order.
Men du, jag tror knappt p det du skriver. Hade det blivit Rice hade du suttit hr och skrivit femtioela poster om BEEEEEEENGHAZI.
Men du, jag tror knappt p det du skriver. Hade det blivit Rice hade du suttit hr och skrivit femtioela poster om BEEEEEEENGHAZI.
I USA r man normalt ganska troende (80% av landet) och har ofta en tyngd i familjen. Kvinnor gamla som Harris som kallat sin medkombatant fr rasist bar afr ngra mnader sedan som dessutom plastikopererat sig ngot brutalt senaste mnaden har mycket tvivel i amerikansk medelklass och undre medelklass i stater utanfr NY CA. Dom litar d hellre p Pence som r s dr trkig sommman frvntar sig men hller hrt p familjen. Om du inte vet detta kan du frga runt.
Det folk hr frn vnstern inte lgger till r ju att alla ftt ett enormt lyft ekonomiskt innan pandenmin med tusentals dollar, sjunkade nbensinpriser osv. Detta har gett en nettoeffekt till vanliga lntagare som verkligen mrks i plnboken. tror man att Harris med "allt t alla" och Biden som verkar vara ett bojsnke innan valet startar, knns osannolikt att satsa p en sdan oprvad hst i vartfall med den erfarenhet jag har.
Kan Trump visa att V kurvan fortstter med sjunkande arbetslshet och kad tillbaka till arbete osv tror jag han har denna "in a box". Man vgar helt enkelt inte satsa p ngot annat om det r p vg att lyfta.