Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud.
"rd til at barna kunne velge interesser, bl.a. ridesport som i noen tilfeller kun er forbeholdt de velstende" skriver du. Hvilket grunnlag har du for pst dette?
Nei, det er ikke normalt at man kjper leilighet til noen som er 37, det er noe man gjr nr dem er yngre. Men det har ikke TH gjort, enda han har 2000 millioner p bok. Og hva forteller det? Jo han er en gjerrigknark som bare tenker p seg selv.
Hva er mest sannsynelig, at TH er gjerrig eller at AE ikke nsket ha en egen bil, slik at hun kunne ta seg en tur til en venninne eller kafe akkurat nr det passet henne? Ikke bare gjerrig, men kontrollerende vil jeg si. Alle med middels god rd hjelper sin egen snn til f seg en egen leilighet, og at sin egen kone har sin egen bil.
Er det normalt at foreldrene kjper leilighet til barna?
"Alle med middels god rd hjelper sin egen snn til f seg en egen leilighet". Sttter/hjelper barna, muligens stiller som kausjonist er mer vanlig, men betaler leilighet for barna er det i hvert fall ikke mange i min bekjentskapskrets som gjr. Som sagt, jeg kjenner ikke fam. Hagen annet enn det som skrives om dem i media. Om han er gjerrig fordi de bare har en bil, eller om det er et valg de tok, vet jeg ikke. Vet heller ikke hvorfor snnen leier leilighet, men m ikke ndvendigvis vre fordi far er gjerrig. Min familie har rd til to biler hvis vi ville hatt det, men vi klarer oss veldig fint med bare en. Har ingenting med hverken gjerrighet eller kontrollbehov gjre. Kanskje ekteparet Hagen ogs tenkte slik, men som sagt, dette vet jeg ingenting om. Om barnas interesser vet jeg bare via forumet her, at hun var/er hesteinteressert, og at noen former for hestesport koster en del.