2020-05-30, 12:20
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Hvis noen bare er med p alibidelen vil TH vre i lomma p disse resten av livet, det nekter jeg tro en som TH er villig til. Han er jo direkte motsatsen til vre avhengig av andre.
Det finnes en person som TH stoler p og som han alltid har holdt som sin eneste fortrolige. En som nok er utpekt til drive imperiet videre.
Citera
2020-05-30, 12:29
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Det finnes en person som TH stoler p og som han alltid har holdt som sin eneste fortrolige. En som nok er utpekt til drive imperiet videre.
Jo, men han er trolig ikke en av de som ble ringt til av AE. Dessuten er nok dette en sak om flelser, sjalusi, skilsmisse, oppgjr osv. s at han er med p dette finner jeg usannsynlig.

Her er det liv p spill, s vennskap og forretningsforbindelser tror jeg holdes utenfor dette. drive forretningen videre ville vrt umulig med en snn sak i bagasjen.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-05-30 kl. 12:31.
Citera
2020-05-30, 12:33
Medlem
Citat:
Som fornrmet og en som bor i huset og kommer etter at liket er fjernet er det f spor som er mistenkelige s lenge han forteller hvor han var og hva han gjorde til politiet, og politiet har uttalt i media at de stusser over visse spor avsatt av TH. Det med alibi kan han ha fikset ved hjelp av gift.

Jeg er mer og mer overbevist om at han var aleine om drapet og sannheten rundt dette. Han kan ha ftt kryptoteknisk hjelp av personer som ikke ndvendigvis vet hva de har bidratt med.
Ble det fortalt noe om hvilke spor avsatt av TH politiet stusser over, og hvor de er avsatt?
Citera
2020-05-30, 12:34
Medlem
Citat:
Hvis noen bare er med p alibidelen vil TH vre i lomma p disse resten av livet, det nekter jeg tro en som TH er villig til. Han er jo direkte motsatsen til vre avhengig av andre.

Derfor tenker jeg det er en han harvet mentalt grep p, i tillegg til kanskje vre i nr relasjon. Se p Orderud saken. Ingen knekker.
Citera
2020-05-30, 12:36
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Derfor tenker jeg det er en han harvet mentalt grep p, i tillegg til kanskje vre i nr relasjon. Se p Orderud saken. Ingen knekker.
Joda, LG og KK som var perifere flelsesmessig, greide ikke holde tett.
Citera
2020-05-30, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Hoppas detta svar inte r "OT", det r s ltt hnt. Nr du sger det s tror jag dig ...
Men det verkar som att man kan bli misstnkt om man r passiv.
Sedan ligger det vl inte i T Hagens naturliga fallenhet att agera s uppseendevckande
uttriktat heller ..
Tack fr att du skrev detta s att mina ord inte tas fr predikan, utan mer som andra kanske vntar sig.
Vi vet ju inte vad T Hagen verkligen har gjort, hur mnga han pratat med.

Selv hadde jeg klikka i vinkel, druknet meg i rdvin, bedt om politibeskyttelse dgnet rundt, ftt 20 sammenbrudd og I HVERT FALL IKKE flyttet tilbake til huset igjen .
Citera
2020-05-30, 12:39
Medlem
Citat:
Joda, LG og KK som var perifere flelsesmessig, greide ikke holde tett.

Tenkte p ekteparet. De burde ikke involvert. Kristin. For ustabil. Men det er vel snakk om at Per kan ha gitt sin kone alibi? Men han kan ikke fortelle verden at han har gjort dette.
Citera
2020-05-30, 12:41
Medlem
Slettsnokens avatar
Den eneste muligheten jeg ser for at andre var med, er at flere s det som umulig at AE kunne f leve videre.

Dvs. at hun satt med informasjon som ville dra flere med i dragsuget ved en skilsmisse.

Dette har det ikke kommet info om, s jeg holder fortsatt en knapp p at TH var helt alene.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-05-30 kl. 12:41. Anledning: Feil
Citera
2020-05-30, 12:41
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Jeg tror noen lyver, og har gitt han alibi. Kanskje har han ftt hjelp til bortfrakting ogs. For meg er det en rar detalj med telefonen til AE som l i entreen, men TH ringte til den fra fasttelefonen og hrte den ikke. Jeg tror den l et annet sted, og ankom etter kl 14. Kan man se om en telefon har vrt avsltt p et tidspunkt? Spore det.

Citat:
Nei, du fr ikke folk som ikke er med p hele plottet til juge om telefonsamtaler. Hun snakket med flere, og det er utenkelig at disse var med p et drapskomplott.

Jeg tror og noen ljuger om telefonsamtalene, bortsett fra lnningsansvarlig.. Hvis noen har hjulpet ham, m det vre noen han har total kontroll p, alts ikke en innleid.
Citera
2020-05-30, 12:45
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Jeg tror og noen ljuger om telefonsamtalene, bortsett fra lnningsansvarlig.. Hvis noen har hjulpet ham, m det vre noen han har total kontroll p, alts ikke en innleid.
Svaret mitt gjaldt en teori om at hun var drept kvelden/natten fr. Da faller det hvis ikke ogs lnningsansvarlig er med p lgnen.
Citera
2020-05-30, 12:47
Medlem
Citat:
Den eneste muligheten jeg ser for at andre var med, er at flere s det som umulig at AE kunne f leve videre.

Dvs. at hun satt med informasjon som ville dra flere med i dragsuget ved en skilsmisse.

Dette har det ikke kommet info om, s jeg holder fortsatt en knapp p at TH var helt alene.

Hvis han har gjort det alene, og hun er dd efter kl 9:15, s kan liget ikke vre placeret langt fra deres bopl hvis han bde skal n at drbe hende, dumpe liget og n tilbage til Futurum. Srt at hun i s fald ikke er fundet, uden at jeg kender omrdet.
Citera
2020-05-30, 12:49
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Svaret mitt gjaldt en teori om at hun var drept kvelden/natten fr. Da faller det hvis ikke ogs lnningsansvarlig er med p lgnen.

Unnskyld, overs det i farten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in