2020-06-22, 20:10
Medlem
Det er ikke tvil om at luemannen har mistenkelig oppfrsel og kan sttte en hypotese om at TH er uskyldig. Dette var ikke planlagt og hvis dette var en "plantet" mann ville det gjort mer synlig.
Citera
2020-06-22, 20:11
Medlem
Slettsnokens avatar
Enten tror man p kidnapping, da kan Futurum-mennene og s-bilen vre aktuelle.

Ellers tror man p drap i huset, da er ingen av delene aktuelt. Jeg tror som politiet det siste.
Citera
2020-06-22, 20:15
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
I ett innlegg husker jeg du skrev,at du skulle kjre deg en tur sjekke ved sl*raveien osv. Men disse plitelige kildene du skriver om,som er dine informanter -kunne du ikke bare ha ringt til de,istedenfor fysisk kjre rundt der snoke??
Fr mer en flelse av at det meste du pstr du vet 100% sikkert,bare er nabo slarv og lign.
Om ikke,s kunne du ha gitt oss info. om hvilken forbindelse den informanten har til den indre krets i Hagen familien? Eller er det en i politiet som gir deg info.? kombinasjon?
Hei Nyvaaken

Jeg har deltatt p trden siden starten i januar 2019. En rekke deltagere har kommet og gtt p trden. Mange spenstige teorier, rykter, sladder innsideinfo og spekulasjoner har blitt fremsatt.

Jeg tror ikke det er noen annen deltaker p trden som over tid har hatt s hy treffprosent i sine opplysninger og antakelser p trden som Minniemus. Hun har penbart gode kilder samt god egen observasjonsevne (hun har opplyst flere ganger at hun i Lrenskog-traktene).

Foreslr at vi lar det vre med det. Det er eksempler p andre deltakere p trden i 2019 som eksponerte mye (kanskje for mye) privat kunnskap. Jeg har hatt PM-kontakt med en slik tidligere deltaker. Vedkommende fikk ubehageligheter privat som flge av sitt engasjement p trden.
Citera
2020-06-22, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Enten tror man p kidnapping, da kan Futurum-mennene og s-bilen vre aktuelle.

Ellers tror man p drap i huset, da er ingen av delene aktuelt. Jeg tror som politiet det siste.

Og noen tror p den objektive part (domstolen), alts at TH ikke str bak.
Citera
2020-06-22, 20:27
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Og noen tror p den objektive part (domstolen), alts at TH ikke str bak.
Noen tror ikke p tilfeldigheter.
Citera
2020-06-22, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Ja slik du formulerer det kan det absolutt se lite ut. Men det kan nok vre mer her. Og hva hvis papirene var godt gjemt av AE? Vet vi hvor de er funnet?

At hun har laget noen papirer p egenhnd tilsier uansett ikke at mannen har drept henne, for si det enkelt. Men skjnner at politiet nsker bruke det som ingrediens i spikersuppen,for all del.
Citera
2020-06-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Noen tror ikke p tilfeldigheter.

Det hjelper s lite.
Citera
2020-06-22, 20:30
Medlem
https://www.tv2.no/a/11511362/

Citat:
Bistandsadvokaten til Anne-Elisabeth Hagen, Gard Andr Lier, sier at han vil flge opp sporet.

Jeg synes observasjonen er svrt interessant. Hvis den er riktig, er det absolutt en opplysning som kan medfre at saken m ses i et annet lys enn der den n str.

Mener du har politiet har gjort for komme til bunns i dette sporet?

Det er litt for tidlig si om de har gjort nok, men jeg kommer til be om redegjrelse over hva som er gjort til n og hva som er status i etterforskningen rundt vitneobservasjonen, sier Lier.
Senast redigerad av Havhest 2020-06-22 kl. 20:39.
Citera
2020-06-22, 20:30
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Hei Nyvaaken

Jeg har deltatt p trden siden starten i januar 2019. En rekke deltagere har kommet og gtt p trden. Mange spenstige teorier, rykter, sladder innsideinfo og spekulasjoner har blitt fremsatt.

Jeg tror ikke det er noen annen deltaker p trden som over tid har hatt s hy treffprosent i sine opplysninger og antakelser p trden som Minniemus. Hun har penbart gode kilder samt god egen observasjonsevne (hun har opplyst flere ganger at hun i Lrenskog-traktene).

Foreslr at vi lar det vre med det. Det er eksempler p andre deltakere p trden i 2019 som eksponerte mye (kanskje for mye) privat kunnskap. Jeg har hatt PM-kontakt med en slik tidligere deltaker. Vedkommende fikk ubehageligheter privat som flge av sitt engasjement p trden.

Om det er en konkurranse om treffprosent her,s. Kan forst om en har ftt ubehagligheter privat ja,om den blir avslrt.
Det er for noen viktigere forst sammenhengene enn for andre her inne.
Om kilder er totalt plitelige og sannferdige,s fr jeg ikke det til henge sammen om de ikke informerer politiet direkte bare.
Citera
2020-06-22, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Politiet fikk tillatelse til skjult etterforskning fra sommeren 2019. Det tyder vel p at de fra det tidspunktet har hatt som hovedhypotese at TH er skyldig?

Feil etter min mening, tyder p at hovedhypotesen var TH lenge fr sommeren 2019. Er grunn til anta at skjult etterforskning er noe som ikke bestemmes snn over natta men over lengre tids etterforskning.
Citera
2020-06-22, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Hei Nyvaaken

Ja, derfor br ikke de som ikke nsker oppgi kilder eller hvor de har info fra, skrive det her. Man kan ha ftt vite ting i en fortrolig samtale, og man kan bli gjenkjent, dvs det kan bli forsttt hvem man er. Det er mange lesere p dette forumet.
Citera
2020-06-22, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
I ett innlegg husker jeg du skrev,

Spar deg Nyvaaken, dine angrep p Minnimus er fullstendig bomskudd.
Nylig forskte Gina33 seg p med det samme lavmlet som du bidrar med her.

Minnimus er en av de mest verdifulle skribentene med sine saklige og faktabaserte innlegg.
Senast redigerad av Jayce 2020-06-22 kl. 20:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in