Citat:
Ursprungligen postat av
Nyvaaken
I ett innlegg husker jeg du skrev,at du skulle kjre deg en tur sjekke ved sl*raveien osv. Men disse plitelige kildene du skriver om,som er dine informanter -kunne du ikke bare ha ringt til de,istedenfor fysisk kjre rundt der snoke??
Fr mer en flelse av at det meste du pstr du vet 100% sikkert,bare er nabo slarv og lign.
Om ikke,s kunne du ha gitt oss info. om hvilken forbindelse den informanten har til den indre krets i Hagen familien? Eller er det en i politiet som gir deg info.? kombinasjon?
Hei Nyvaaken
Jeg har deltatt p trden siden starten i januar 2019. En rekke deltagere har kommet og gtt p trden. Mange spenstige teorier, rykter, sladder innsideinfo og spekulasjoner har blitt fremsatt.
Jeg tror ikke det er noen annen deltaker p trden som over tid har hatt s hy treffprosent i sine opplysninger og antakelser p trden som Minniemus. Hun har penbart gode kilder samt god egen observasjonsevne (hun har opplyst flere ganger at hun i Lrenskog-traktene).
Foreslr at vi lar det vre med det. Det er eksempler p andre deltakere p trden i 2019 som eksponerte mye (kanskje for mye) privat kunnskap. Jeg har hatt PM-kontakt med en slik tidligere deltaker. Vedkommende fikk ubehageligheter privat som flge av sitt engasjement p trden.