2020-06-28, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Den indikerer at det har vrt noe mellom eks-svogeren og TH, men hva? Hvis man frst stiller opp i en podcast, s forventer kanskje lytterne at eks-svogeren kommer med noe konkret. For eksempel en "hendelse p Gjvik i mars 1970"? Han hadde ingenting komme med podcasten. Jeg tror at det er eks-svogeren som har tipset politiet om denne episoden p Gjvik. Hadde det vrt noe i dette, s hadde politiet opplyst om dette. Saken ble kjent i slutten av mai. Tror du at politiet fortsatt etterforsker denne saken? Hvor lang tid tar det sjekke opplysningene i et arkiv? Og nok en gang: Hvorfor flger ikke media opp denne saken?

Jeg m bare le av deg, selvsagt sier ikke eks-svogeren p poscasten hva han skal fortelle til politiet, det er jo helt penlyst hvorfor.
Citera
2020-06-28, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjellMoss
Ungarn, Romania, Bulgaria, Bosnia-Hercegovina, Kroatia, Makedonia, Montenegro, Serbia, Kosovo, Vojvodina og Slovenia.

TACK!!!
Skickar till allihop!
Citera
2020-06-28, 00:42
Medlem
Citat:
Den indikerer at det har vrt noe mellom eks-svogeren og TH, men hva? Hvis man frst stiller opp i en podcast, s forventer kanskje lytterne at eks-svogeren kommer med noe konkret. For eksempel en "hendelse p Gjvik i mars 1970"? Han hadde ingenting komme med podcasten. Jeg tror at det er eks-svogeren som har tipset politiet om denne episoden p Gjvik. Hadde det vrt noe i dette, s hadde politiet opplyst om dette. Saken ble kjent i slutten av mai. Tror du at politiet fortsatt etterforsker denne saken? Hvor lang tid tar det sjekke opplysningene i et arkiv? Og nok en gang: Hvorfor flger ikke media opp denne saken?

X-svoger kan ikke forhndsprosedere saken i media, det m du da forst.

Han skal vitne under rettssaken.
Citera
2020-06-28, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Hvem er det du mener det slr feil ut for, fetteren til BT, eller VK?

Mener du serist at disse to kan sammenlignes? De ble koblet til sakene p helt forskjellig grunnlag.

De sakene har kun en ting til felles: Advokat Sj*din var forsvarer for fetteren til Birgitte Tengs, Sj*din er n forsvarer for VK. Jeg har lest boken om BirgitteTengs - saken. Advokat Sj*din innrmmet langt p vei at han sviktet fetteren. Det har han vel ogs uttalt til media. VK burde helt klart valgt en annen forsvarer.
Citera
2020-06-28, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Nei, kl.09.14 og kl.09.48 har vel ikke vrt nevnt i trden overhodet??

🙈🙊🙉

Ikke alle som har sans for hu mor & sarkasme ...
Det er neppe noe tema som har vrt debattert s lenge og s bredt.
Selv gikk jeg lei 09.14 for mer enn 1 r siden.
Tror ikke det har kommet frem s veldig mye nytt om denne siste 12 mneder?
Nei, hu mor liker ikke sarkasme hu heller det var nok heller i overkant ironisk

Det er som du sier, vi har ftt lite opplysninger. Derfor mener jeg at ingenting er sikkert.
De mest avgjrende opplysningene fikk vi allerede da saken ble kjent (mobilanropene 09:14, 09:48 og tidspunktet TH ankom arbeidsplassen).
Etterhvert har vi ftt flere tidsangitte anrop, men vi har ikke kommet lenger.
Hvis man ikke vil kaste seg inn i psykopat-diskusjonen, s blir det magert her inne.

Diskusjonen mellom deg og Colli syntes jeg var intressant. Jeg tror det er viktig forst hvordan THs selskaper er satt sammen. Noen av disse gamle innleggene kunne med fordel blitt repostet, for belyse den delen av saken.
Citera
2020-06-28, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
X-svoger kan ikke forhndsprosedere saken i media, det m du da forst.

Han skal vitne under rettssaken.

Er det ikke nettopp det han gjr - ved delta i denne podcasten?
Citera
2020-06-28, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det er veldig fint! Takk! :-)

Denne artikkelen om tre steuropeiske arbeidere i Lrenskog som forskte svindle en eldre kvinne (kvinnen bodde ikke s veldig langt fra Sloraveien) ble linket til tidligere i trden. Bilder av de pgrepne i artikkelen. Dette har sikkert ikke med AEH-saken gjre.
https://www.tv2.no/a/10889841/

Men det hadde vrt bra om de vitnene som s fiskerne ved Langvannet, hadde ftt sett fotografier og videoopptak av personer som passer med vitnenes beskrivelser.

Og de vitnene som s fiskerne burde bli bedt om (av politiet) gi et detaljert signalement av fiskerne, og disse signalementene br offentligjres sammen med etterlysning av de fiskerne.

Det mste ju inte vara s ...men kan ju vara .. att d hantverkarna insg att det blev fr tufft att hva in pengar p detta stt, de kom fram till att frska med grvre tilltag.
Det kan ju vara bara "stackars arbetslsa" som desperat frsker gra en inkomst p "halvlaglig" vg.
Det finns ngot som heter "En andra chans" som gr genom Arbetsfrmedlingen hr ..
det handlar om hantverkare som ftt sparken men som senare fr en andra chans.

Ja hoppas nu att TV granskar allt detta.
Citera
2020-06-28, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigi1981
En gjeng tunge kriminelle som ikke er forberedt p vise livsbevis ved kidnapping?? Lite troverdig.

Og som heller ikke er forberedt p at politiet kan bli involvert umiddelbart? Lite troverdig.

Kidnappere som kjrer rundt med en bakbundet gammel dame midt p lyse dagen?
Veldig lite troverdig.

Dessuten viser trusselbrevet at forfatteren kan det norske sprket veldig mye bedre enn det forskes gi inntrykk av.

Vil si det er ganske mye som "tar ned risiko" for at dette er en reel kidnapping.

Det mste inte vara "tungt kriminella" ...?
Citera
2020-06-28, 00:57
Medlem
Niffys avatar
Citat:
De sakene har kun en ting til felles: Advokat Sj*din var forsvarer for fetteren til Birgitte Tengs, Sj*din er n forsvarer for VK. Jeg har lest boken om BirgitteTengs - saken. Advokat Sj*din innrmmet langt p vei at han sviktet fetteren. Det har han vel ogs uttalt til media. VK burde helt klart valgt en annen forsvarer.

Da har han vel kanskje lrt da, og gr inn i sine neste saker med et bedre utgangspunkt.

N er jo for s vidt fetteren til BT grundig frikjent ogs.
Citera
2020-06-28, 01:01
Medlem
Citat:

Nope, han sa han forlangte bli avhrt av politiet fordi han trodde at saken dreide seg om et konedrap, men ikke hvorfor.

Det m han si i en evt rettsak.

Men jeg forstr ikke hvorfor du forlanger f alt inn med teskje, enten s er du stokk stein dum eller s later du som, eller spiller et spill.
Citera
2020-06-28, 01:04
Medlem
Citat:

Nei.
Citera
2020-06-28, 01:06
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs.Ventress
Prvde merke opp p et kart hvor de forskjellige befant seg.
Disclaimer: Er usikker p hvor den tredje bilen kom fra og hvilken P-plass den svingte inn p, men tror det er samme som Orderud linker til.

https://imgur.com/a/Bjt1lVT

Rd pil = Den rde BMWen
Hvit pil = Den hvite varebilen
Svart pil = Den tredje bilen
Bl prikk = Vitnet

Du plasserer vitne helt feil,

https://ibb.co/jr02SGH
https://ibb.co/g3DmrVV
https://ibb.co/CvMPJqm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera