Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Ja jeg tror ogs at AEH var langvarig utro, dette er jo noe ogs politiet har hengt seg opp i, men s kan man sprre seg selv hvorfor skulle TH hevne seg etter 30 r.
Det rimer fordi det nok er sant at det TH selv har sagt at han fikk panikk, og srget for at huset ble overfrt p han igjen. Det kan virke smlig, men menn med separasjonsangst blir kjipe nr de havner i en snn situasjon.
Dette er ikke noe forsvar for TH, men det er lett og skjnne at en mann som mistet mor som barn lider av separasjonsangst, og blir hevngjerrig.
Men at han 30 r seinere skulle ta livet av henne for dette rimer ikke.
Du mener at han har overfrt huset til seg, snn at AE ikke skulle kunne kaste han ut, og heller ikke ha noe sted flykte til? Tjo. TH hadde vel 60 millioner p bok p dette tidspunktet, s panikk for bli kastet ut vet jeg ikke, men kanskje mer rimelig hvis det var for lse fast AE.
Det str jo i media at TH har sagt at det var i forbindelse med en konflikt i ekteskapet at denne panikken oppsto. Da er det rart etterp si at de aldri hadde diskutert skilsmisse.
Fler at det er flere ting som ikke kommer fram. Hvorfor godtok AE dette?
Og samme dag som Sloraveien 4a ble overfrt til han, s ble eiendommen ved siden av, 4b overfrt til henne, og samme med eiendommen ved siden av hytten. Og s har vi barndomshjemmet da. Er det TH som har overtalt henne til selge, snn at hun ikke skulle ha noe sted trekke seg tilbake til?
Jeg tror at grunnen til at TH drap henne, var fordi at hun ikke skulle kunne komme seg unna han. Hun hadde ftt alderspensjon n, og TH kunne ikke holde henne fast lengre med sine penger.
De fleste ekteskapsdrap skjer jo nettopp ved skilsmisse.