Citat:
Ursprungligen postat av
KjellMoss
Uansett hvem eller hvilke som str bak, og mtte vre involvert eller ei, s er det i alle fall et faktum at der har foregtt en transport med et transportmiddel.
Dette er selvflgelig et svrt svakt punkt, s finner man transportmiddel, sjfr og/eller medhjelper, vil hele korthuset falle med alle de involverte skyldige.
S fokus m vre p transportmiddel og retning, og akkurat der vet nok politiet en hel del, bde av ikke-observasjoner og faktisk registrerte passeringer.
Og denne s-hendelsen er jo bare helt spesiell!
s-hendelsen er
for spesiell, og derfor ogs mindre troverdig. En ting er at noen
som er s grundig og proff at de klarer lure politiet i s lang tid, neppe ville gjort noe
s ugjennomtenkt. Det andre er at vitnenes beskrivelser er for detaljert, og de virker
altfor skrsikre p hvem de s - en kvinne som ville gtt i ett med nr sagt hvilken
som helst folkemengde. AEH har ingen spesielle srpreg utseendemessig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Jeg har sagt og sier igjen hvis TH str bak dette er det sannsynligvis bare en medskyldig, og det m vre en person som fler han str i gjeld til TH.
Tenk deg at du hadde organisert et slikt oppsett og innlemmet 3 personer, og noen som er bestukket.
Da kan han gjre regning med utpressing resten av livet. For hvem gr med p en slik agenda uten f mye igjen for det.
Tenk deg at du blir spurt om agere for forvirre politiet. Frst og fremst gjr du noe ulovlig. Jeg kan bare tenke for meg selv, og jeg hadde ikke gtt med p en slik lgn/forvirring for politiet uten f klekkelig betalt for det.
Jeg skulle alts levd med vite hvem drapsmannen og min egen risiko resten av livet.
Ja sier gjerne rett ut at skulle jeg gtt med p noe slikt, hadde jeg nok bedrevet utpressing av TH resten av livet.
Fler folk her tror at det et bare bestille en leiemorder, betale og s er det over. Mulig dette gr nr det gjelder narkotikakartellene Colombia og lignende, men neppe her i Norge p en helt uskyldig kvinne.
Det er jo ikke utenkelig at evt. medsammensvorne har sttt i en motsatt posisjon - dvs. at
hovedmannen har hatt "skit" p visse personer, nok til at han kunne presse dem til delta
i ugjerningen. Men det er nok sannsynlig at disse medsammensvorne i alle tilfeller har ftt
betalt for medvirkningen, enten de har svin p skogen fra fr eller ikke.
Jeg har vanskelig for tro at medhjelperne er profesjonelle leiemordere. Ikke bare fordi
det er komplisert f tak i her til lands, men ogs fordi det virker usannsynlig at de skulle
oppske offeret sitt p dagtid i et boligstrk.