Citat:
Ursprungligen postat av
Nameless-5
Jeg anser "synske" som kvakksalvere, og det de kommer med er kun svada.
Jeg foreslr at vi her i trden holder oss til det som finnes av fakta i saken, og
resonnementer rundt dette. Det fins ingen belegg for si noe om hvor AEH
befinner seg, dd eller levende.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Svada og svada fru Blom...
Du fr tygge videre p dine skalte FAKTA s fr vi se om det kommer noe ut av det etterhvert.
(...)
Dere m tle at folk kan ha forskjellig syn p dette og heller legge litt mer energi p utvide horisonten en smule, ikke fly rett i fletta p andre som forsker litt andre innfallsvinkler.
Vel, jeg har kun sagt min mening. Om du har noe tilfre trden, m du selvsagt poste, og
ta den eventuelle kritikken du fr med gode og saklige motargumenter. Jeg er pen for forskjellige
syn p saken, men nr det kommer til skalt klarsynthet har dette gjennomgende vist
seg vre uplitelig.
Om det n mot formodning skulle vise seg at "synske" har noe for seg, br ihvertfall de
opplysningene de kan frembringe vre litt mer konkret enn "en innsj omringet av 3 ser".
Det blir simpelthen for vagt. Et slikt sted kan vre hvor som helst, nr sagt. Det bringer
ikke saken nrmere en lsning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iditarod
Jeg flger deg langt p vei. Og vi VET ikke om TEH har passet hunden. Kan hunden ha overnattet hos datteren p andre siden av Langvannet? OG i s fall: Kan det vre australieren som leverte hunden tilbake om morgenen? Kan det ha oppsttt et hndgemeng mellom ham og AEH?
Australieren, ja. Han som angivelig har flyttet tilbake til sitt hjemland? Eller har han det?
Mener ha lest i trden at noen hadde opplysninger om en separasjon.
Ang. TEH, om han faktisk var i andre enden av 9:14-anropet, s regner jeg med at han
ogs er sjekket ut av omrdet rundt stedet, da analyser av teledata ville avslrt om
hans telefon var p eller nr stedet da samtalen fant sted. Jeg tipper politiet har
saumfart teletrafikken i omrdet fra bde ukene fr og tiden etter hendelsen.