2020-07-06, 01:46
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Han er nok en person under etterforskning, men jeg vet ingenting sikkert.
https://www.nettavisen.no/nyheter/ma...423961120.html

Mannen i artikkelen kan ogs vre GHH, men han har villig latt seg intervjue flere ganger med navn, og til og med medvirket med opptak i noen av de mer flashy sakene i VG, s jeg tror ikke han faktisk har noe med saken gjre.

Men at han kan ha vrt avhrt og tatt DNA av og slikt, han var jo en av de siste som var i huset fr forsvinningen, det ser jeg ikke bort i fra.

Men jeg tror ikke han er den tredje personen det har vrt snakk om i saken.
Citera
2020-07-06, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Sikkert.

Jeg holder fremdeles en knapp p han som denne mystiske tredjemannen som vi forelpig ikke har ftt vite s mye mer om.
Btw. Virker som nettavisen har fjernet den biten der en person flte seg presset til lyve om nr et mte fant sted. Som var det aller mest spennende i artikkelen.

Har alltid bare vrt en artikkel om dette (?) og den har jeg lest hundre ganger. Og trodde det var denne.
Citera
2020-07-06, 01:53
Medlem
Citat:
Men jeg tror ikke han er den tredje personen det har vrt snakk om i saken.
Enig den vurderingen. GHH passer p alle punkter, men har vrt for aktiv i media.
Citera
2020-07-06, 02:02
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Btw. Virker som nettavisen har fjernet den biten der en person flte seg presset til lyve om nr et mte fant sted. Som var det aller mest spennende i artikkelen.

Har alltid bare vrt en artikkel om dette (?) og den har jeg lest hundre ganger. Og trodde det var denne.

Jeg vet ikke, men jeg vet hvem du snakker om, han som ble bedt om si at han hadde truffet VE 31. oktober, nr det egentlig var 1. november. P Kvitfjell tror jeg til og med det var snakk om.
S har vi i tillegg denne usikkerheten rundt VE og leiebilen.
Citera
2020-07-06, 02:05
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Enig den vurderingen. GHH passer p alle punkter, men har vrt for aktiv i media.

Apropos, lurer p om GHH kan ha vrt her inne, stakkars.

Det har jo vrt snakk om insidere her som har ftt problemer privat, fordi det har blitt mistenkt at de har delt informasjon blant annet her.
Citera
2020-07-06, 02:07
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke, men jeg vet hvem du snakker om, han som ble bedt om si at han hadde truffet VE 31. oktober, nr det egentlig var 1. november. P Kvitfjell tror jeg til og med det var snakk om.
S har vi i tillegg denne usikkerheten rundt VE og leiebilen.
Da har jeg ikke drmt det

Og at personen nektet mte i avhr fr uker var gtt (ikke et bra tegn)
Citera
2020-07-06, 02:11
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Da har jeg ikke drmt det

Og at personen nektet mte i avhr fr uker var gtt (ikke et bra tegn)

Det minner meg om han kompisen til S i Jemtland-saken, som lnte bort bilen sin til SJ, men som ikke innrmte det fr han ble siktet for ha avgitt falsk forklaring.
Citera
2020-07-06, 02:12
Medlem
Citat:
Apropos, lurer p om GHH kan ha vrt her inne, stakkars.

Det har jo vrt snakk om insidere her som har ftt problemer privat, fordi det har blitt mistenkt at de har delt informasjon blant annet her.
I feel ya. Er ikke alltid jeg har god samvittighet som bidrar til spekulasjoner. Men tror trden er inne p et spor som er fornuftig. Politiet har mer eller mindre lagt opp til spekulasjoner og tenker GHH m.fl. ogs kan se en verdi i at saken holdes "levende". Av hensyn til ta gjerningsmennene.
Citera
2020-07-06, 02:15
Medlem
Citat:
Det minner meg om han kompisen til S i Jemtland-saken, som lnte bort bilen sin til SJ, men som ikke innrmte det fr han ble siktet for ha avgitt falsk forklaring.
Ja, fin den. Fr hpe for personens skyld at han er "indirekte" involvert. Det hadde vrt bra for denne personens familie som jeg tenker mye p.
Citera
2020-07-06, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Tycker att det ser glest ut med skra platser att verfalla en kvinna p utan att bli sedd. Dom mste ju hinna ta henne ocks innan hon hinner skrika hgt. r man rik eller knd r man p sin vakt mot folk runtomkring. Sen vill kidnapparna hinna ivg med bilen ett bra stycke innan dom fr snuten efter sig. Det r stor risk att dom blir jagade med helikopter exempelvis fr att nn morgontrtt student har sett vad som hnt genom kksfnstret och larmat.

Om kidnapparna vervakade Hagens egendom, s hade dom samtidigt kontroll ver Elisabeth nr dom tog henne. Jag tror p vervakning bde inomhus och utomhus. Utrustningen inomhus mste dom ha tagit med sig, men det r inte skert att dom tog med sig allt som satt p utsidan. Det r ondigt riskfyllt att plocka ner det vid tillslaget mot Elisabeth. Dessutom ville nog den som sktte vervakningen ha kontroll ver bilar o mnniskor som rrde sig i omrdet nr dom skulle forsla ivg henne frn kken. Tror jag. En snubbe skter monitorer o vervakning, tv kidnappar henne.

Lter vldigt troligt.
De dr fiskarna som man sg i sept -okt vid bryggan med bde fiskeredskap och teleskop och
som talade steuropeiska, men inte efter den 31 okt (!) -kan ev varit dr i sdana syften ...

Man verkar glmma fiskarna!
Som jag tror du menar ocks, det r nog lttare att verfalla AE inomhus n utomhus.
Ljudet gr rakt ver sjn ocks.
Citera
2020-07-06, 07:18
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Sandalene ble funnet p et annet sted i huset, str det. Er de blitt brukt til avsette falske spor etter AEH sammen med sproxsporene ville det vre rart sette de (ogs, som med mobilen) tilbake der hvor hun pleide parkere dem, og ikke bare la de bli liggende igjen der de liksom skulle ha falt av.

Men hvor det andre stedet er, sies det ikke noe om.

Vi vet heller ikke noe om det ble funnet fotspor fra AEH, med sko, sandaler eller bare ftter, i sammenheng med sproxsporene, men det er helt klart et interessant sprsml.

Jeg bare tenker p alt det vi IKKE vet i denne saken,

Shit, du r klipsk du. S r det frsts. Ngra tofflor har ej nmnts angende entrn. Bara slepespor... Det r mycket vi inte vet.
Citera
2020-07-06, 07:30
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ikke merkelig hvis hun falt/ble sltt/dyttet ned trappa, men klarte komme seg opp og rmme til badet, hvor hun kanskje prvde lse seg inne, men ikke rakk det og s ble drept der.
Mulig, alt blir spekulasjoner, men hvis badet l ved utgangsdren, skulle man tro hun heller ville komme seg ut av huset?

Eller kjente hun GM og tenkte som hun sikkert hadde gjort fr, at hvis hun lste seg inne p badet, s kunne hun overtale han til roe seg ned?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in