Citat:
Ursprungligen postat av
ReedMe
Tycker att det ser glest ut med skra platser att verfalla en kvinna p utan att bli sedd. Dom mste ju hinna ta henne ocks innan hon hinner skrika hgt. r man rik eller knd r man p sin vakt mot folk runtomkring. Sen vill kidnapparna hinna ivg med bilen ett bra stycke innan dom fr snuten efter sig. Det r stor risk att dom blir jagade med helikopter exempelvis fr att nn morgontrtt student har sett vad som hnt genom kksfnstret och larmat.
Om kidnapparna vervakade Hagens egendom, s hade dom samtidigt kontroll ver Elisabeth nr dom tog henne. Jag tror p vervakning bde inomhus och utomhus. Utrustningen inomhus mste dom ha tagit med sig, men det r inte skert att dom tog med sig allt som satt p utsidan. Det r ondigt riskfyllt att plocka ner det vid tillslaget mot Elisabeth. Dessutom ville nog den som sktte vervakningen ha kontroll ver bilar o mnniskor som rrde sig i omrdet nr dom skulle forsla ivg henne frn kken. Tror jag. En snubbe skter monitorer o vervakning, tv kidnappar henne.
Lter vldigt troligt.
De dr fiskarna som man sg i sept -okt vid bryggan med bde fiskeredskap och teleskop och
som talade steuropeiska, men inte efter den 31 okt (!) -kan ev varit dr i sdana syften ...
Man verkar glmma fiskarna!
Som jag tror du menar ocks, det r nog lttare att verfalla AE inomhus n utomhus.
Ljudet gr rakt ver sjn ocks.