Podcast anyone??? Det blir vel vanskeligere f noen med spesiell kunnskap om saken til avslre detaljer n fremover ettersom dustepolitiet m granske hvem som har lekket og lekket til mediene
. Jeg trodde dette var politiet selv, som ikke orket hre mer av SHs forsvar av TH og angrep p politiet i mediene, men det kan vel ha vrt journalister ogs som tjener ekstra p dette, men nr det kommer s arrangert rett etter en uttalelse som taler for THs fordel, antar jeg det er fra politiet selv, tipper Hrenovica. Hver gang det kommer noe som taler til THs fordel, kommer det noe nytt som knytter TH til saken. Nr politiet sier de skynder seg langsomt, synes jeg vi br bytte de ut. De har brukt ekstremt lang tid p denne saken, og vi trenger ikke noen som ligger p latsiden for lse dette. For en bedagelig og lite offensiv holdning. Andre politisaker blir underprioritert, mange antagelig henlagt, pga. dette treige arbeidet. De har avslrt seg som amatrer mange ganger nr de har forskt etterske sprox-sko, og s gr det kanskje to uker, og de innrmmer de m gi opp. Og dumme Hrenovica skulle da sttt saken ut! Snt rot! Alle de menneskene forholde seg til. Latterlig mange titler. Overbyrkrati. Ptaleansvarlig, ptaleleder, ptaleteam. Waste of money. Savner Brske jeg. Fin type. Men Hrenovica er en veldig kjekk politimann.