2020-08-25, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Nei, det kan som jeg tror ha vrt MGM som var inne i huset og betjente fasttelefonen.

Derfor var ikke skoavtrykkene der, han hrte ikke AEs telefon, han s ikke slepesporene med det frste, han surret med rekkeflgen p bruken av fasttelefonen, han ble sjokkert over at politiet ikke ville komme til huset s han mtte fortelle om stedet som for han ikke var ferskt.

Alt tyder p at han IKKE var inne i huset etter stagingen.

Hva da? Staging? Hvor har du det fra?Hvem sier at TH har staget noe som helst? Politiet? Skjnner du ikke at den gjengen bare er drevet av beholde lnna si?
Citera
2020-08-25, 18:03
Medlem
Podcast anyone??? Det blir vel vanskeligere f noen med spesiell kunnskap om saken til avslre detaljer n fremover ettersom dustepolitiet m granske hvem som har lekket og lekket til mediene . Jeg trodde dette var politiet selv, som ikke orket hre mer av SHs forsvar av TH og angrep p politiet i mediene, men det kan vel ha vrt journalister ogs som tjener ekstra p dette, men nr det kommer s arrangert rett etter en uttalelse som taler for THs fordel, antar jeg det er fra politiet selv, tipper Hrenovica. Hver gang det kommer noe som taler til THs fordel, kommer det noe nytt som knytter TH til saken. Nr politiet sier de skynder seg langsomt, synes jeg vi br bytte de ut. De har brukt ekstremt lang tid p denne saken, og vi trenger ikke noen som ligger p latsiden for lse dette. For en bedagelig og lite offensiv holdning. Andre politisaker blir underprioritert, mange antagelig henlagt, pga. dette treige arbeidet. De har avslrt seg som amatrer mange ganger nr de har forskt etterske sprox-sko, og s gr det kanskje to uker, og de innrmmer de m gi opp. Og dumme Hrenovica skulle da sttt saken ut! Snt rot! Alle de menneskene forholde seg til. Latterlig mange titler. Overbyrkrati. Ptaleansvarlig, ptaleleder, ptaleteam. Waste of money. Savner Brske jeg. Fin type. Men Hrenovica er en veldig kjekk politimann.
Citera
2020-08-25, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Eller det kan som jeg tror ha vrt MGM som var inne i huset og betjente fasttelefonen.

Derfor var ikke skoavtrykkene der, han hrte ikke AEs telefon, han s ikke slepesporene med det frste, han surret med rekkeflgen p bruken av fasttelefonen, han ble sjokkert over at politiet ikke ville komme til huset s han mtte beskrive stedet som for han ikke var ferskt.

Alt tyder p at han IKKE var inne i huset etter stagingen.

Hvem mener du at MGM er da?

Og, har MGM lagt igjen skosleavtrykk som er identifiserte? Eller utydelige og uidentifiserte?

Og TH gjemte seg i garasjen imens? Eller kjrte vekk liket? Eller hva?
Citera
2020-08-25, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Podcast anyone??? Det blir vel vanskeligere f noen med spesiell kunnskap om saken til avslre detaljer n fremover ettersom dustepolitiet m granske hvem som har lekket og lekket til mediene . Jeg trodde dette var politiet selv, som ikke orket hre mer av SHs forsvar av TH og angrep p politiet i mediene, men det kan vel ha vrt journalister ogs som tjener ekstra p dette, men nr det kommer s arrangert rett etter en uttalelse som taler for THs fordel, antar jeg det er fra politiet selv, tipper Hrenovica. Hver gang det kommer noe som taler til THs fordel, kommer det noe nytt som knytter TH til saken. Nr politiet sier de skynder seg langsomt, synes jeg vi br bytte de ut. De har brukt ekstremt lang tid p denne saken, og vi trenger ikke noen som ligger p latsiden for lse dette. For en bedagelig og lite offensiv holdning. Andre politisaker blir underprioritert, mange antagelig henlagt, pga. dette treige arbeidet. De har avslrt seg som amatrer mange ganger nr de har forskt etterske sprox-sko, og s gr det kanskje to uker, og de innrmmer de m gi opp. Og dumme Hrenovica skulle da sttt saken ut! Snt rot! Alle de menneskene forholde seg til. Latterlig mange titler. Overbyrkrati. Ptaleansvarlig, ptaleleder, ptaleteam. Waste of money. Savner Brske jeg. Fin type. Men Hrenovica er en veldig kjekk politimann.
Jeg har ikke hrt noe om at det skal komme noen ny podcast om Hagen-saken med Milli eller noen andre. Det siste jeg s om Milli i avisen er at han hadde laget en video der han engasjerte seg og uttalte seg i en annen kriminalsak. VG har hatt veldig f artikler om Hagen-saken i de siste mnedene.
Ja, Brske er veldig dyktig.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-25 kl. 18:54.
Citera
2020-08-25, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spikra
Folk flest trampar inte runt med skor inne, speciellt inte gster s vad menas egentligen med dessa skospr som inte finns? TH har ju varit i sitt hus eftersom han bor dr. Om det menas att det r vid ytterdrren det borde finnas skospr, d r det konstigt om det finns spr efter resten av familj och vnner, men inte TH Kanske han hade sproxen p, som han sen snabbt gjorde sig av med? Hur man n tnker s fr man ingenting att stmma.

Det er vel at TH har sagt at han kom inn dren, og ropte "Anne", men fikk ingen respons, og gikk rett inn med skoene p. Han har prvd skape et inntrykk for politiet om a han var bekymret og redd for Anne, og at han nrmest i panikk trampet rett inn i huset med skoene p. Men forklaringen hans holder ikke. Han har blitt tatt i den ene lgnen etter den andre n, og derfor nekter han forklare seg noe mere. Han skulle liksom til avhr hos Kripos, og da sa han at han mtte g gjennom alt han har sagt frst. Bare det beretter alt. Om man taler sanningen, s m man inte g gjennom alt man tidligere har sagt.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-08-25 kl. 18:24.
Citera
2020-08-25, 18:16
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z

Ja, Brske er veldig dyktig og han er mye bedre enn Kling og Klang.

Lrt deg et nytt uttrykk i det siste, eller?
Citera
2020-08-25, 18:20
Medlem
.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-25 kl. 18:54. Anledning: Feil.
Citera
2020-08-25, 18:21
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Nei, men man m jo tilpasse seg litt nr dette er et svensk forum :-)

Ok.

Du vet at "Kling och Klang" bare betyr "politiet", eller?

Eller hva mener du nr du bruker det?
Citera
2020-08-25, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rhingariki
Alts...TH m jo ha vrt inne i huset for ringe med fasttelefonen.... eller???

Kan hende at de hadde trdls fasttelefon. Rekkevidden p disse er vel 50 meter.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-08-25 kl. 18:25.
Citera
2020-08-25, 18:37
Medlem
Legokatts avatar
VG - 10.01.2019
"Hartma*nn-Hansen kan ikke forst at Hagen hadde noen fiender, eller at noen rundt ham skal ha planlagt noe slikt som dette

Jeg lrte dem begge kjenne, og Lisbeth som vi som kjente henne sa, er en helt fantastisk person, glad i bde mennesker og dyr. Det er nesten flt si det, men det er ekstra ille at det er henne"

VG - 10.01.2019
- S sent som mandag den 29. oktober satt jeg hjemme hos dem og fikk kaffe og snitter servert av Lisbeth, som vi som kjenner henne kaller henne for. Det var god stemning der. Det er uvirkelig at hun forsvant bare to dager etterp, sier 49-ringen til VG

VG 30.11. 2019: (redigert bort fra media i ettertid)
"Hartm*ann-Hansen innser at han kommer til bli ti minutter forsinket, s han sender en tekstmelding til Anne-Elisa*beth for si ifra"

VG - 30.04.2020
"Hva tenker du om det som har skjedd n?

Innerst inne har jeg gtt og fryktet at dette kunne skje, at han kunne bli pgrepet.

Hvorfor?

Saken har dryd ut i tid, og uten de store fremskritt, slik vi har ftt det fremstilt i offentligheten. Det kan ha medfrt kt fokus p Tom Ha*gen, sier Glenn Hartm*ann-Hansen."

Registrer at denne personen sendte SMS til AEH 10 minutter fr mtet i S4 to dager fr forsvinningen. Denne personen nsket presisere i media at TH ikke hadde noen uvenner.

Nr TH blir mistenkt forklarer han 30.04.2019 at han innerst inne har fryktet at dette kunne skje. Reflekterer denne uttalelsen en "lojal venn" av TH? En person som har vrt TH's hyre hnd i 25 r forteller til VG at han innerst inne fryktet at TH kunne bli mistenkt.
Jeg synes uttalelsene til denne personen i media viser en person som ikke spiller p lag med TH.
Citera
2020-08-25, 18:49
Medlem
(03.08.2020)I tillegg var det slepespor som frte fra toalettet og helt ut i gangen. Et familiemedlem har forklart at det er vanskelig ikke f ye p sporene selv om dra til toalettet er lukket.
Hagen hevder han ikke observerte sporene eller trusselbrevet fr han hadde vrt gjennom boligen og kom tilbake til gangen. Inne p toalettet fant Hagen klrne til kona.

https://www.tv2.no/a/11535844/

Fetad: Kan det hende at TH hadde fortalt til det familiemedlemmet i telefonsamtalen ca kl 14 om de slepesporene som TH nylig hadde oppdaget? Hvis det var slik, s tenker jeg at det er jo lettere legge merke til noe man har ftt vite om (og som man derfor ser etter), enn legge merke til noe som man ikke vet om nr man haster inn i huset for lete etter sin kone.
Citera
2020-08-25, 18:50
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Nei, men man m jo tilpasse seg litt nr dette er et svensk forum :-)

Hvem er det du sikter til nr du bruker uttrykket "Kling og Klang?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in