Citat:
Ursprungligen postat av
Iditarod
Jeg er langt p vei enig. Dette virker selvflgelig merkelig, men jeg utelukker ikke at det det kan finnes en (god) forklaring. Vi vet egentlige veldig lite, det eneste vi vet, er at det angivelig skal mangle noen bker.
Ja den forklaringen br vre god. Siden 1978 har TH skrevet i disse notatbkene hver eneste dag der han drfter tanker, planer og alt mulig rart. Tykke bker. Alt var nye datert. Dette er ikke av de sm oransje notisblokkene, vi snakker her om tykke bker, og de blir ikke borte av seg selv. Egentlig spiller det ikke noen rolle om hvilke periode det mangler bker for. Men det er jo selvflgelig interessant for den perioden fr AE forsvant, og ogs perioden rundt og rett fr 2012, nr skilsmissepapirene ble undertegnet.
Hagen-paret feiret ikke 60-rs-dag i 2010, en dag som selvflgelig br markeres, og rett etterp blir alts disse papirene undertegnet. Hvorfor feirer ikke en milliardr sin 60-rsdag?
TH har selvflgelig leitet etter disse papirene, siden skilsmisse er et vanlig motiv nr det gjelder konedrap. Han skjnner jo at det kan kaste et drlig lys over han. Jeg vet ikke hvor du har ifra at Anne samlet p alt mulig. Kvitteringer fra Rimi fra 1992. Gjr du det? Samler p alt mulig som du aldri kommer til f bruk for? Har du svre pappesker i garasjen med alle mulige papirer, f.eks. kvittering for en paraply kjpt p Lindex i 1967? Absolutt alle regningene du har betalt gjennom hele livet? Strmregning fra 1985? Vel, ikke alle er slik at de samler p sppel.