2020-09-06, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Nei, det har jeg faktisk aldri hrt at politiet har uttalt i media, at TH har sagt at politiet er rasistisk.

Helt nytt for meg. Link takk!

Du er febrilsk n, det var TH som pstod at politiet var rasistiske. Mulig TH tror han er neger ?
Citera
2020-09-06, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Du er febrilsk n, det var TH som pstod at politiet var rasistiske. Mulig TH tror han er neger ?
Ja, jeg skjnte det, s n venter jeg febrilsk p en link.
Hurry up!

Se edit i forrige innlegg 😘
Citera
2020-09-06, 00:23
Medlem
Citat:
Ja, jeg skjnte det, s n venter jeg febrilsk p en link.
Hurry up!

Se edit i forrige innlegg 😘

Link, s du er en av dem som tror jeg sparer linker i tilfelle noen spr ?

Nei, linker til det finnes her s det fr du finne selv, ellers s har du ogs google s da skulle det ikke vre mer jobb for deg finne det enn for meg.
Citera
2020-09-06, 00:25
Medlem
Citat:
Nei, det har jeg faktisk aldri hrt at politiet har uttalt i media, at TH har sagt at politiet er rasistisk.

Helt nytt for meg. Link takk!

Edit:

Jeg skrev jo at det er et problem at politiet motsier seg selv.
Politiet har sagt begge deler - at TH har samarbeidet bde godt og drlig.

Da er det vel hips som haps!

Det er nok dette det utsagnet det referes til:
"Hagen reagerer ogs sterkt p en del av avhret som gjelder taxisjfren som hentet ham og kona hjemme 30. oktober, da de skulle p teater. Fra avhret er det notert at Hagen ler mens han forklarer at sjfren ikke var hvit, for det er det ingen av dem som er.

Hagen sier frst at den som har skrevet avhret, har en rasistisk tendens til skrive, men heller ikke dette nsker politiet fjerne. Dermed kommer Hagen med flgende presisjon:

Fornrmede mener at vedkomne som har skrevet avhret har hatt en rasistisk vinkling, men dette har ikke vrt fornrmedes intensjon.

https://www.tv2.no/a/11535478/
Citera
2020-09-06, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
"Hagen reagerer ogs sterkt p en del av avhret som gjelder taxisjfren som hentet ham og kona hjemme 30. oktober, da de skulle p teater. Fra avhret er det notert at Hagen ler mens han forklarer at sjfren ikke var hvit, for det er det ingen av dem som er.

Hagen sier frst at den som har skrevet avhret, har en rasistisk tendens til skrive, men heller ikke dette nsker politiet fjerne. Dermed kommer Hagen med flgende presisjon:

Fornrmede mener at vedkomne som har skrevet avhret har hatt en rasistisk vinkling, men dette har ikke vrt fornrmedes intensjon.

Lurer p hvordan det gr med selvtilliten for en som mener han er konge av Lrenskog og sitter i avhr og smiler og ler nr avhret gjelder hans kone som da var antatt kidnappet.
Mannen er tydeligvis ikke helt god i toppen, men kjepphyheten m da ha ftt en knekk.
Citera
2020-09-06, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod

Takk for linken
Ja, da forstr jeg godt at TH nekter signere avhret.
Citera
2020-09-06, 00:37
Medlem
Citat:
Link, s du er en av dem som tror jeg sparer linker i tilfelle noen spr ?

Nei, linker til det finnes her s det fr du finne selv, ellers s har du ogs google s da skulle det ikke vre mer jobb for deg finne det enn for meg.
Det er innafor be om link/kildeanvisning p Flashback
Citera
2020-09-06, 00:40
Medlem
Citat:
Det er innafor be om link/kildeanvisning p Flashback

Yep, men trodde du var mer oppdatert enn som s.
Citera
2020-09-06, 00:47
Medlem
Citat:
😂😂😂
Du har rett i det du skriver. Har sttt masse i media s noen kverulerer eller har ikke fulgt med.
Citera
2020-09-06, 00:51
Medlem
Citat:
Takk for linken
Ja, da forstr jeg godt at TH nekter signere avhret.

Han har ikke signert noen av avhrene. Det er spesielt.!
Citera
2020-09-06, 00:56
Medlem
Citat:
Lurer p hvordan det gr med selvtilliten for en som mener han er konge av Lrenskog og sitter i avhr og smiler og ler nr avhret gjelder hans kone som da var antatt kidnappet.
Mannen er tydeligvis ikke helt god i toppen, men kjepphyheten m da ha ftt en knekk.
Det er slike idiotiske uttalelser som du kommer med her, som er kronbeviset p at siktelsen mot TH er svak (spkelseaktig). P samme mte som politiet ikke klarer finne noe som knytter TH til "drapet" p AEH, s finner ingen andre noe heller - hverken her eller andre steder.
Derfor blir alt vridd p, i hp om pvirke (hjernevaske) flest mulig.

Det er ikke unormalt i det heletatt.
Latter er beste medisin i en vanskelig situasjon. Dessverre er det ikke alle som har den evnen, og de menneskene gr det ofte drligere med.
Citera
2020-09-06, 01:00
Medlem
Citat:
Det er slike idiotiske uttalelser som du kommer med her, som er kronbeviset p at siktelsen mot TH er svak (spkelseaktig). P samme mte som politiet ikke klarer finne noe som knytter TH til "drapet" p AEH, s finner ingen andre noe heller - hverken her eller andre steder.
Derfor blir alt vridd p, i hp om pvirke (hjernevaske) flest mulig.

Det er ikke unormalt i det heletatt.
Latter er beste medisin i en vanskelig situasjon. Dessverre er det ikke alle som har den evnen, og de menneskene gr det ofte drligere med.

S du er sikker p at TH er uskyldig og ikke en gal konemorder ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in