Citat:
Ursprungligen postat av
PinkPanter2020
Interessant teori men et par ting som skurrer med denne teorien i mitt hode:
- Hvis bilen i skogholtet var GM. Hvordan visste de at TH skulle reise p jobb 5 minutter senere?
- Hvorfor utfrte de angrep (tilsynelatende) samtidig som TH str med bilen i 5 minutter forran kamera p Futurum?
- Litt rart at mobilen til AEH legges dd nyaktig samme minutt som TH ringer den (anrop borte i loggen).
- GM har holdt seg p S4 veldig lenge = hy risk.
- Hadde snnen hatt slike problemer hadde Politiet vrt over han p dag 1 mistenker jeg.
- Hvorfor sender dem ikke livsbevis? Jeg er sikker p de hadde klart ta et bilde selv om hun var dd med en "dagsfersk avis" selv om hun var dd og photoshoppet det s hun s levende ut (for eks).. Ser ikke det om bildet er medium kvalitet.
-Bilen i skogholtet trenger ikke ha hart noe gjre med saken. Om den hadde det, kan det vre for se nr TH gr p jobb, og det at de trengte en bil til transportere henne, dd eller levende. Jeg tror hun var levende og at de kjrte ut gjennom s.
Om det er hy risiko? Tja, de gjorde jo ikke noe galt der de sto. Jeg vet heller ikke hvor mye trafikk det var i omrdet. Og det er ikke sikkert de ville bli lagt merke til. Halvmrkt og sluddent.
-Futurum mennene hadde jo allerede funnet ut han ikke var ankommet der. De kan ogs hatt kjennskap til hans avtaler den dagen, og nr han senest burde ankomme.
-At angrepet ble utfrt da, var fordi det var tett etter TH forlot hjemmet. Ikke fordi han var p kamera utenfor arbeidsplassen.
-At telefonen legges dd akkurat nr han ringte kan ha flere naturlige forklaringer. Elektronikken er visst ikke helt presis i sin registrering av aktivitet. Det kan vre at den oppdaterte seg med anropet, eller det kan vre den ringte og de derfor la den i fra seg.
-Jeg vet ikke 100% om snnen hadde slike problemer, men det er rykter om det, og det er opplysninger som sttter opp om disse ryktene. At han sover etter klokken 9 midt i uka. At han ikke eide egen bolig, i eget navn, tross for at han hadde betalt arbeid hos sin far. Det tyder p at han ikke har styring p penger.
Det er grader av denne type problematikk. Det er noe i mellom vre p Plata og vre pliktoppfyllende, arbeidsom, med kontroll p livet med villa, voff og volvo.
-De sender ikke livsbevis fordi de ikke nsket kommunikasjon, de ba om rask betaling, og null kommunikasjon. All kommunikasjon ker sjangse for bli identifisert.