2020-10-10, 13:35
Avstngd
Polisen gjorde fr mnga misstag ifrn brjan.
Lr aldrig ske ngra flda fr detta..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Det har vrt min teori ogs, og RU har garantert en rolle i dette. Det er mange uttalelser fra politiet og/eller formuleringer i pressen jeg stusser over. For det frste har jeg vanskelig for tro at Hettemann1 ikke er identifisert av politiet. Er mannen norsk s burde tipsene fra publikum og politiets etterforskere avklare identitet noks raskt. Men det er taust fra alle kanter. Kanskje politiet kjente igjen Hettemann med en gang, men er intr i opplysninger fra publikum som kan gi flere detaljer? Jeg leste en artikkel der printeren ble nevnt. Politiet hadde sporet denne til en liten bedrift som nektet gi ut opplysninger. . Det stod ingenting om hva politiet gjorde med saken, men vi fr hpe de har sjekket
denne printeren ut eller inn i saken. Sjekker ut fra FB noen timer, det er lrdag og mine to bulldoger gir blanke f... i Hagen, men elsker skog. Ut p tur osv. God lrdag!

Enig!!De vet hvem Hettemann er. God lrdag til deg, og vi skrives nr du er tilbake😊
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Grunnen var at TH p forhnd hadde bestemt seg for ikke betale lsepenger eller bidra til kommunikasjon. Fordi motpart ikke eksisterer. Han hadde nok ikke sett for seg at politiet jobber for offeret og ikke han.

Ja, der har du en innertier.

Vi ser at iallfall HHB2 har svelget rtt THs vurderinger om at kommunikasjon med angivelige kidnappere ville sette bde AEH i strre fare, og HHB2 med mann og barn i strre fare, og at det derfor var best ignorere lsepengekravet.

THs innstilling ville vre ekstremt risikabel, dersom det faktisk fantes ekte kidnappere.
Citera
2020-10-10, 13:37
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Grunnen var at TH p forhnd hadde bestemt seg for ikke betale lsepenger eller bidra til kommunikasjon. Fordi motpart ikke eksisterer. Han hadde nok ikke sett for seg at politiet jobber for offeret og ikke han.
Hur hade polisen kommit ver den informationen redan tv dagar efter att hon frsvann?
Citera
2020-10-10, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Tack.

Fr alla som inte r faktaresistenta eller allmnt korkade s gjorde polisen ett mycket allvarligt fel hr. Tv dagar efter att hon frsvunnit s kunde dom inte ha vetat att hon med 100% sannolikhet var dd eller att TH skulle ha varit mrdaren eller sttt bakom mordet.
Jeg er enig med deg Og det kan se ut som at politiet allerede den 2.11 (eller fra dag 1) mistenkte sterkt at TH var skyldig.
Citera
2020-10-10, 13:40
Medlem
Citat:
Fetad: Hvor har du tatt dette fra? Link til artikkel som bekrefter dette?
Jeg har lest at politiet frardet familien betale.
Citera
2020-10-10, 13:43
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja, der har du en innertier.

Vi ser at iallfall HHB2 har svelget rtt THs vurderinger om at kommunikasjon med angivelige kidnappere ville sette bde AEH i strre fare, og HHB2 med mann og barn i strre fare, og at det derfor var best ignorere lsepengekravet.

THs innstilling ville vre ekstremt risikabel, dersom det faktisk fantes ekte kidnappere.
I ett initialt lge frsker man kpa sig tid genom frdrjning och man mste jobba utifrn att den kidnappade personen r vid liv.
Citera
2020-10-10, 13:44
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg er enig med deg Og det kan se ut som at politiet allerede den 2.11 (eller fra dag 1) mistenkte sterkt at TH var skyldig.
Ja, s r det tyvrr.
Citera
2020-10-10, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fetad: Hvor har du tatt dette fra? Link til artikkel som bekrefter dette?
Jeg har lest at politiet frardet familien betale.

Det er ikke alt det er link til.

Edit: De frardet familien betale UTEN livstegn. Dersom de fikk livstegn og det hadde vrt en ekte kidnapping s ville de rdet betale.
Senast redigerad av Frokendektektiv 2020-10-10 kl. 13:51.
Citera
2020-10-10, 13:48
Medlem
Citat:
Hur hade polisen kommit ver den informationen redan tv dagar efter att hon frsvann?

De ville teste om motpart eksisterte. De visste ikke.
Citera
2020-10-10, 13:51
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaeva
Polisen gjorde fr mnga misstag ifrn brjan.
Lr aldrig ske ngra flda fr detta..
Ja, och att brja med att skriva till GM att dom ska f monero om sju dagar och sen inte terkomma nr tidsfristen gr ut r ju s uppt vggarna att man inte kan tro att det r sant.
Citera
2020-10-10, 13:53
Medlem
Citat:
Ja, s r det tyvrr.

Nr 90 % av forsvunnet/ draps saker involverer de nrmeste ville det vrt svrt merkelig om politiet ikke underskte den muligheten med det samme. Heldigvis vil jeg si, at de gjr jobben sin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in