Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Hvis det var slik, hvorfor valgte politiet ikke vre pne om det og hvorfor ly de eventuelt til familien om at det skjedde ved en feil?
Hvordan og nr fikk familien vite at den bitcoinmeldingen (2. november) hadde blitt sendt av politiet?
Har du vrt i en situasjon der du har vrt ndt til samarbeide med manipulerende og eller manipulerte mennesker noengang?
Jeg er noks sikker p at politiet har ftt aksept fr de sendte Bitcoin-belpet. S snart politiet hadde ftt gjort det, s viste det seg at aksepten de hadde ftt ikke var aksept allikevel.
Det er umulig samarbeide med mennesker som mener n ting en dag, og som mener tvert imot den neste dagen. Og som anfrer en hel rekke idiotiske begrunnelser p hvorfor det som allerede er blitt gjort, n plutselig skulle vre ravende galt.
Jeg m si, jeg har all verdens sympati med politifolkene som ble utsatt for dette vanviddet fra offerets familie.
Edit
Hvis du skulle vre i samme situasjon som politiet, kan det hende at ogs du ville gjort vurderingen at det er enklere legge seg flat, beklage feilen, enn ta opp kampen og starte krangel med familien om hvem som sa hva og nr det ble sagt.
starte en slik meningsls kamp er en del av manipulatorens metoder for presse fokus vekk fra hovedproblemstillingen, hva som hadde skjedd med AEH.
Da kan det vre en god vurdering forske beklage, og "innrmme feil". I hp om f flyttet hovedfokus over p AEH igjen.