Citat:
Ursprungligen postat av
Jayce
Havhest,
Her tar du feil igjen og kommer med pstander som ikke stemmer med fakta.
Farkosten har helt rett - dette med knehasene ble faktisk publisert i VG som et av sporene i saken. Men fordi noen ikke nsket de detaljene opplyst, ble det fjernet fra artikkelen. S dette har ingenting med trdsannhet gjre slik du feilaktig hevder, men var en faktisk opplysning i artikkelen.
Flgende sto lese i VG:
I tillegg er det funnet DNA fra TH under borrelsen p en av AEHs sandaler, og under knehasene p en bukse som l igjen p stedet.
N kommer du med en ny trdsannhet!
Du har aldri vist kilde for din pstand. Du "siterte" uten lenke til artikkelen.
Jeg leste artikkelen straks den ble publisert, og der sto ingenting om knehasene.
Hvis du likevel har rett I at dette ble redigert, s kommer du med enda en trdsannhet;
"Men fordi noen ikke nsket de detaljene opplyst, ble det fjernet fra artikkelen."
Jeg har aldri lest at noe hadde blitt redigert bort fra artikkelen, og heller ikke hvorfor.
Jeg tror heller at dette skalte dna-sporet ble redigert bort, pga det er like svakt som det skalte skjortebeviset, som knapt er et indisie.
Disse dna-sporene er helt ubrukelig. AEH kunne ftt THs dna under knehasene og borrelsen, av helt naturlige rsaker.