2020-11-29, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Prver du bortforklare dette ogs?
Litt spesielt avvise fakta i saken.

Som jeg skrev i innlegget ble opplysningen om dette sporet fjernet fra artikkelen.
Dermed kunne man ikke lese om dette senere p nettsiden i VG.

Flgende sto lese i VG:
I tillegg er det funnet DNA fra TH under borrelsen p en av AEHs sandaler, og under knehasene p en bukse som l igjen p stedet.
Mener du at det som du skrev om knehasene frste gang her p FB var fjernet fra artikkelen fr du skrev det her p FB frste gang?
Heller ikke artikkelen var finne p vg.no p det tidspunktet rett etter da du skrev om knehasene frste gang her p FB.
Citera
2020-11-29, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
1. M er du ute og prver ro deg bort.
2. Du dikter opp ting.

Nei. Jeg forklarer deg at din mangel p interesse for appellere direkte til mennesker i kretsen rundt eventuelle ekte kidnappere, peker mot at heller ikke du tror det finnes ekte kidnappere.

Det er en logisk brist, en svakhet, i din argumentasjon for at det ikke var ndvendig for Tom Hagen appellere til alle mulig mennesker som kunne ha bidratt med informasjon.
Citera
2020-11-29, 14:44
Medlem
Citat:
Prver du bortforklare dette ogs?
Litt spesielt avvise fakta i saken.

Som jeg skrev i innlegget ble opplysningen om dette sporet fjernet fra artikkelen.
Dermed kunne man ikke lese om dette senere p nettsiden i VG.

Flgende sto lese i VG:
I tillegg er det funnet DNA fra TH under borrelsen p en av AEHs sandaler, og under knehasene p en bukse som l igjen p stedet.
Ettersom jeg ikke fant artikkelen da jeg underskte, m den ha vrt skjult en periode (kanskje mens den eventuelt ble redigert?).
Ble artikkelen redigert fr eller etter at du publiserte opplysninger om knehasene her p FB?
Kan du gi en link til den artikkelen, s vi kan se nr den ble oppdatert?
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-29 kl. 14:46.
Citera
2020-11-29, 14:47
Medlem
Citat:
Havhest,

Her tar du feil igjen og kommer med pstander som ikke stemmer med fakta.

Farkosten har helt rett - dette med knehasene ble faktisk publisert i VG som et av sporene i saken. Men fordi noen ikke nsket de detaljene opplyst, ble det fjernet fra artikkelen. S dette har ingenting med trdsannhet gjre slik du feilaktig hevder, men var en faktisk opplysning i artikkelen.

Flgende sto lese i VG:
N kommer du med en ny trdsannhet!
Du har aldri vist kilde for din pstand. Du "siterte" uten lenke til artikkelen.
Jeg leste artikkelen straks den ble publisert, og der sto ingenting om knehasene.

Hvis du likevel har rett I at dette ble redigert, s kommer du med enda en trdsannhet;

"Men fordi noen ikke nsket de detaljene opplyst, ble det fjernet fra artikkelen."
Jeg har aldri lest at noe hadde blitt redigert bort fra artikkelen, og heller ikke hvorfor.

Jeg tror heller at dette skalte dna-sporet ble redigert bort, pga det er like svakt som det skalte skjortebeviset, som knapt er et indisie.

Disse dna-sporene er helt ubrukelig. AEH kunne ftt THs dna under knehasene og borrelsen, av helt naturlige rsaker.
Citera
2020-11-29, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
N kommer du med en ny trdsannhet!
Du har aldri vist kilde for din pstand. Du "siterte" uten lenke til artikkelen.
Jeg leste artikkelen straks den ble publisert, og der sto ingenting om knehasene.

Hvis du likevel har rett I at dette ble redigert, s kommer du med enda en trdsannhet;

"Men fordi noen ikke nsket de detaljene opplyst, ble det fjernet fra artikkelen."
Jeg har aldri lest at noe hadde blitt redigert bort fra artikkelen, og heller ikke hvorfor.

Jeg tror heller at dette skalte dna-sporet ble redigert bort, pga det er like svakt som det skalte skjortebeviset, som knapt er et indisie.

Disse dna-sporene er helt ubrukelig. AEH kunne ftt THs dna under knehasene og borrelsen, av helt naturlige rsaker.

Havhest,

Det hjelper ikke for din sak komme med nye pstander etter at jeg har henvist til fakta i saken.
Citera
2020-11-29, 14:56
Medlem
Citat:
Tirsdag kommer VG med flere opplysninger som tidligere ikke har vrt omtalt i detalj.

Etter ransakingen av boligen skal politiet ha gjort flere funn og de jobber n med sammenstille disse sammen med de kjente bevisene de har i saken, skriver avisen.

Her er noe av det VG skriver:
- Blodfunn fra bde AEH og TH i boligen er fortsatt en del av drapsetterforskningen
- Politiets teori er at blodet hennes er forskt vasket bort
- I tillegg er det funnet DNA fra TH under borrelsen p en av AEHs sandaler
- og under knehasene p en bukse som l igjen p stedet
- Disse bevisene er lagt frem i retten, men var ikke nok da TH ble lslatt
- Etter lslatelsen og ransakingen har politiet gjort flere funn
VG skriver ogs at politiet ca 1 mned fr pgripelsen av TH, hadde en teori om at Ford Focusen som TH disponerte, kunne ha blitt brukt til frakte AEH bort fra boligen.

Det ble gjort funn i bagasjerommet p bilen som frte til at de ba om en blodsjekk. Underskelsene viste seg vre negative. Dermed ble ikke dette en del av mistankegrunnlaget mot TH da han ble pgrepet i april.
Jayce, dette skrev du her p FB 2020-10-13, 01:15. Kan du poste link til den artikkelen?
Er det denne artikkelen (som ble oppdatert 13.10.2020)? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ter-funn-i-bil
Hvilket klokkeslett ble den publisert og hvilket klokkeslett ble den oppdatert?

Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Du fikk meg til kjpe VG, men finner ingen av de avslringene du varslet. Finner heller ingenting i nettutgaven.
Jeg fant ikke artikkelen i det hele tatt p vg.no da jeg underskte rett etter at Jayce skrev det innlegget her p FB 2020-10-13, 01:15.
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-29 kl. 14:59.
Citera
2020-11-29, 14:58
Medlem
Citat:
1. M er du ute og prver ro deg bort.
2. Du dikter opp ting.

Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Nei. Jeg forklarer deg at din mangel p interesse for appellere direkte til mennesker i kretsen rundt eventuelle ekte kidnappere, peker mot at heller ikke du tror det finnes ekte kidnappere.

Det er en logisk brist, en svakhet, i din argumentasjon for at det ikke var ndvendig for TH appellere til alle mulig mennesker som kunne ha bidratt med informasjon.

Ja, helt riktig Kornblomst.

Ganske spesielt at vedkommende som nekter forholde seg til fakta og logikk, er den samme som beskylder andre for dikte opp ting. Og det skjer bare en dry time etter det ble forskt legge ansvaret for forsvinningsgten over p AE.

En ganske spesiell tilnrming, men flgende ble skrevet av zzz:
kan det kanskje hende at AE fjernet noen notatbker for mistenkeliggjre TH? Hvis notatbkene f.eks ble oppbevart p Futurum, kan kanskje grunnen til at AE begynte jobbe p Futurum igjen ha vrt for f tilgang p de notatbkene?
Da snakker vi fri diktning...
Citera
2020-11-29, 15:01
Medlem
Citat:
En ganske spesiell tilnrming, men flgende ble skrevet:
kan det kanskje hende at AE fjernet noen notatbker for mistenkeliggjre TH? Hvis notatbkene f.eks ble oppbevart p Futurum, kan kanskje grunnen til at AE begynte jobbe p Futurum igjen ha vrt for f tilgang p de notatbkene?
Da snakker vi fri diktning...
Du plukker ting ut av sin sammenheng og klipper bort relevante deler av setninger! Jeg skrev ut i fra en teori som er beskrevet her p FB.
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-29 kl. 15:04.
Citera
2020-11-29, 15:09
Medlem
Citat:
Tirsdag kommer VG med flere opplysninger som tidligere ikke har vrt omtalt i detalj.

Etter ransakingen av boligen skal politiet ha gjort flere funn og de jobber n med sammenstille disse sammen med de kjente bevisene de har i saken, skriver avisen.

Her er noe av det VG skriver:
- Blodfunn fra bde AEH og TH i boligen er fortsatt en del av drapsetterforskningen
- Politiets teori er at blodet hennes er forskt vasket bort
- I tillegg er det funnet DNA fra TH under borrelsen p en av AEHs sandaler
- og under knehasene p en bukse som l igjen p stedet
- Disse bevisene er lagt frem i retten, men var ikke nok da TH ble lslatt
- Etter lslatelsen og ransakingen har politiet gjort flere funn
VG skriver ogs at politiet ca 1 mned fr pgripelsen av TH, hadde en teori om at Ford Focusen som TH disponerte, kunne ha blitt brukt til frakte AEH bort fra boligen.

Det ble gjort funn i bagasjerommet p bilen som frte til at de ba om en blodsjekk. Underskelsene viste seg vre negative. Dermed ble ikke dette en del av mistankegrunnlaget mot TH da han ble pgrepet i april.
Jayce, dette skrev du her p FB 2020-10-13, 01:15. Kan du poste link til den artikkelen?
Er det denne artikkelen (som ble oppdatert 13.10.2020)? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ter-funn-i-bil
(Jeg fant ikke artikkelen i det hele tatt p vg.no da jeg underskte rett etter at du skrev det innlegget her p FB 2020-10-13, 01:15.)

Kan du kanskje tenke deg svare p dette Jayce, og dermed bidra med relevante ting for tilfre diskusjonen noe?! Eller er du mest interessert i bedrive hersketeknikk, latterliggjring av andre og servere lgner om meddebattanter og om saken?!!!
Citera
2020-11-29, 15:12
Medlem
Citat:
(Jeg fant ikke artikkelen i det hele tatt p vg.no da jeg underskte rett etter at du skrev det innlegget her p FB 2020-10-13, 01:15.)

Kan du kanskje tenke deg svare p dette Jayce, og dermed bidra med relevante ting for tilfre diskusjonen noe?! Eller er du mest interessert i bedrive hersketeknikk, latterliggjring av andre og servere lgner om meddebattanter og om saken?!!!

Du fant den ikke fordi du mtte ske p morgendagens artikler, jeg leste den selv og det er akkurat som Jayce sier.
Citera
2020-11-29, 15:13
Medlem
Citat:
- dette med knehasene ble faktisk publisert i VG som et av sporene i saken. Men fordi noen ikke nsket de detaljene opplyst, ble det fjernet fra artikkelen. S dette har ingenting med trdsannhet gjre slik du feilaktig hevder, men var en faktisk opplysning i artikkelen.

Flgende sto lese i VG:
Fetad: Og dette har du ftt vite fra VG?
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-29 kl. 15:16.
Citera
2020-11-29, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Du fant den ikke fordi du mtte ske p morgendagens artikler, jeg leste den selv og det er akkurat som Jayce sier.
"Ske p morgendagens artikler"? Hva mente du med det?
Hvilke klokkeslett str det at artikkelen ble publisert og oppdatert?

Du leste den selv. L det link til artikkelen p forsiden p vg.no p det tidspunktet, og var dette rett fr eller rett etter at Jayce for frste gang skrev det om knehasene her p FB?
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-29 kl. 15:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in