2020-11-20, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Hva er visen med nrmest drive med avhr av andre brukere?
Kaller du det stille sprsml til brukeres kommentarer for avhr?
Citera
2020-11-20, 15:58
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, og de hadde planlagt en sydentur - slik de pleide, iflge TH.
Ergo er det bare en trdsannhet at TH aldri spanderte reiser p familien/AEH; "at AEH mtte bruke arven sin p familiereiser".

Mange overdrivelser i trden...

Kan TH ha menat Srlannet? Agder?

Flera intressanta tekniska installationer dr. En fyr bl.a. Sna som ska gra att man inte gr p grund. Och vattenkraft, tror eg.
Citera
2020-11-20, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
du har agenda om at th er uskyldig. Uansett hva som kommer fram vrir du det til at det ikke betyr noe negativt for th. Hvis det er positivt for th legger du overdrevent vekt p det. Feks kompisene med lmager.

Hehe, det var vel han stortjukken med lmagen som beskte TH p Futurum og trstet han.
Citera
2020-11-20, 16:05
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Kaller du det stille sprsml til brukeres kommentarer for avhr?
Jeg kan i alle fall underskrive p at det oppleves som avhr til tider. Spesielt nr man skal kverulere p ordbruk, og at man kanskje ikke har tatt med en fullstendig sitering osv. Jeg skriver oftest etter hukommelsen og har ikke noen OCD regel p at alt m vre ordrett. Hvis jeg frst siterer, hender det ogs at jeg ikke siterer et helt innlegg, men bare tar med det jeg synes er interessant eller viktig/essensen.
Det er ikke din oppgave vre moderator, derfor gidder jeg sjelden svare. Hopper for det meste over.
Citera
2020-11-20, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
1) Jeg kan i alle fall underskrive p at det oppleves som avhr til tider. Spesielt nr man skal kverulere p ordbruk, og at man kanskje ikke har tatt med en fullstendig sitering osv.
2) Jeg skriver oftest etter hukommelsen og har ikke noen OCD regel p at alt m vre ordrett. Hvis jeg frst siterer, hender det ogs at jeg ikke siterer et helt innlegg, men bare tar med det jeg synes er interessant eller viktig/essensen.
Det er ikke din oppgave vre moderator, derfor gidder jeg sjelden svare. Hopper for det meste over.
Fetad 1) Det er synd at du opplever det slik nr du fr oppflgingssprsml som noen ganger kan vre ndvendig f svar p for forst hva du mente og/eller tenkte p med det du skrev.

Fetad 2) Problemet med feilsiterte sitater fra media er at slikt uheldigvis kan utvikle seg til trdsannheter.

Det er faktisk ikke noen stor jobb sjekke om man siterer korrekt fra media. Det tar som regel ca 2 sekunder finne rett artikkel og finne den setningen som man har lest i en artikkel og som man tenker skrive. Hvorfor ikke gjre den lille 2-sekunders-"jobben" og dermed srge for at det man skriver er korrekt sitert fra artikler?
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-20 kl. 16:35.
Citera
2020-11-20, 16:22
Bannlyst
Citat:
Jeg kan i alle fall underskrive p at det oppleves som avhr til tider. Spesielt nr man skal kverulere p ordbruk, og at man kanskje ikke har tatt med en fullstendig sitering osv. Jeg skriver oftest etter hukommelsen og har ikke noen OCD regel p at alt m vre ordrett. Hvis jeg frst siterer, hender det ogs at jeg ikke siterer et helt innlegg, men bare tar med det jeg synes er interessant eller viktig/essensen.

Enig, bare scrolle seg forbi denne brukeren som har til hensikt lede diskusjonene inn p sidespor.
Citera
2020-11-20, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
rett nok det, men den betyr ikke at faktum og opplysninger m tilpasses personen uskyldspresumpsjonen retter seg mot eller anklage politiet for tunnellsyn uten begrunnelse.

Enhver som er anklaget for en straffbar handling har rett til bli ansett som uskyldig til det er bevist ved offentlig domstolsbehandling, hvor han har hatt alle de garantier som er ndvendig for hans forsvar, at han er skyldig etter loven.

Dette gjelder for alle norske borgere, TH inkludert.
Citera
2020-11-20, 17:02
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Enhver som er anklaget for en straffbar handling har rett til bli ansett som uskyldig til det er bevist ved offentlig domstolsbehandling, hvor han har hatt alle de garantier som er ndvendig for hans forsvar, at han er skyldig etter loven.

Dette gjelder for alle norske borgere, TH inkludert.
Er du ikke litt pomps og skinnhellig n. Det innebrer ikke at ssporet m tilegges stor vekt nr det ikke passer inn med andre spor.
Citera
2020-11-20, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
(13.11.2020) "Politiet har ikke funnet igjen anrop fra Hagen til kona klokken 10.06 og 10.07 i anropsloggen p den eldre Nokia-telefonen, og deres teori har dermed vrt at han slettet anropene for skjule spor.
N viser det seg at den eldre mobiltelefonen sletter anrop automatisk.
Resultatet fra de tekniske underskelsene viser at anropene ikke er slettet av siktede, vedgr politiinspektr Agnes Beate Hemi i st politidistrikt overfor VG."

https://www.rb.no/lorenskog-saken-ha...s/5-43-1464380

Jeg er usikker p om politiet har sltt fast eller ikke har sltt fast gjennom sine underskelser at THs mobil slettet de to anropene 10.06 og 10.07 automatisk?

Det er rett oppsiktsvekkende hvis politiet brukte nrmere 2 r p* finne ut av dette. Og det etter en anmodning fra SH.
Noe som nesten er enda verre, er at ingen en norsk journalister har lagt to pinner i kors for underske dette. De har hatt heltidsjobb med opptre som talsmenn for politiet. Og de fleste m vel ha ftt med seg at en av VGs medarbeidere fortsetter sitt engasjement i denne trden. Hens fremste oppgave er vre talsmann for politiet teorier. Det er ganske avslrende nr hen opplyser i trden om hva som blir publisert i VG neste dag.
Jeg har lenge abonnert p VG+, men n er dette abonnementet avsluttet. VGs dekning av denne saken nrmer seg en skandale. Den kritiske journalistikken har veket plassen for sensasjonsmakeri og forhndsdmming. Det er rett og slett flaut!
Citera
2020-11-20, 17:24
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Det er rett oppsiktsvekkende hvis politiet brukte nrmere 2 r p* finne ut av dette. Og det etter en anmodning fra SH.
Noe som nesten er enda verre, er at ingen en norsk journalister har lagt to pinner i kors for underske dette. De har hatt heltidsjobb med opptre som talsmenn for politiet. Og de fleste m vel ha ftt med seg at en av VGs medarbeidere fortsetter sitt engasjement i denne trden. Hens fremste oppgave er vre talsmann for politiet teorier. Det er ganske avslrende nr hen opplyser i trden om hva som blir publisert i VG neste dag.
Jeg har lenge abonnert p VG+, men n er dette abonnementet avsluttet. VGs dekning av denne saken nrmer seg en skandale. Den kritiske journalistikken har veket plassen for sensasjonsmakeri og forhndsdmming. Det er rett og slett flaut!
Hvis du sikter til brukeren J**** s har vel hen varslet kommende nyhetsoppslag i mange ulike medier, ikke spesielt VG. Vi har ingen grunn til anta at vedkommende jobber i noe spesielt mediahus. Vr forvrig svrt forsiktig med antyde hvor brukere av forumet har sin arbeidsplass, det kommer fort innunder "anvandares anonymitet" og kan fre til at du blir utestengt.
Citera
2020-11-20, 17:26
Medlem
Legokatts avatar
"Politiet mener at Anne-Elisabeth Hagen 9. oktober i 2018 deltok p et mte i Lrenskog med flere personer. 68-ringen grt og ga uttrykk for ha det vanskelig i ekteskapet med Tom Hagen"

Dette er helt etter oppskrift fra filmen Gone Girl. Kommunisere ekteskapsproblemer med enkelte i tiden fr forsvinning. Det skjedde 22 dager fr hun forsvant.

M ogs sees i sammenheng med at andre venner mente alt virket normalt.

Hypotesen styrkes
Brikkene faller p plass
Citera
2020-11-20, 17:26
Medlem
Citat:
Er du ikke litt vel personlig n. Hevngjerrig mot svoger og journalister med ytringsfrihet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in