Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-11-20, 14:30
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Og jeg synes at essensen i diskusjonen drukner i sitater, og at det er uinteressant og delegger flyten.
Men jeg endret "at noe mtte skje" til det korrekte at "han mtte foreta seg noe", som du var s grei ppeke var skrevet feil. Jeg sjekker ikke hver mediaartikkel fr jeg skriver meningen min.
Som ser om enn enda styggere ut for TH...TT gr seg fullstendig blind n, desperasjon.
Citera
2020-11-20, 14:54
Medlem
Slettsnokens avatar
En skyldig manns siste desperate bnn om rettferdighet, ikke for stakkars AE men for seg selv:

https://www.nrk.no/norge/xl/_-jeg-ha...sta-1.15223540
Citera
2020-11-20, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
S lenge man ikke har oppklart saken, er det selvsagt relevant f mest mulig opplysninger om denne eks-svogeren. Han valgte selv st fram i Krimpodden, og budskapet var ikke til ta feil av. Han fremstod som svrt krenket, og full av hevngjerrighet. Jeg har hengt p Flashback i mange r, og har brukt vanvittig mange timer p lese om forskjellige kriminalsaker. Jeg har aldri opplevd at en klikk slr seg sammen for hegne om et vitnes anonymitet. Det er snarere omvendt, det er ofte en name dropping av en annen verden. Da har man jo muligheten til eliminere svrt mange av de som blir utpekt. Dette vitnet KAN potensielt vre en av flere personer som kan ha et motiv for straffe TH.

Jeg sier ikke at eks-svogeren er skyldig i noe som helst, men hvordan kan man utelukke det, s lenge man kjemper med nebb og klr for bevare anonymiteten?
Dette avslrer en sterk aversjon mot se p andre gjerningspersoner enn TH.
Fenvatnet er igjen ute og slenger dritt og usakligheter, det har jo blitt hens varemerke. Jeg har selvsagt ingen intensjoner om skrive en Wiki om denne ekssvogeren.
Hva i all verden skulle vre motivet for det?

Skrullete innlegg
Citera
2020-11-20, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Riktig.

Jeg skal ikke uttale meg om TH er psykopat eller ikke, for det vet jeg ikke. Men kvinner som lever i slike forhold lrer seg vre ekstremt forsiktige med hvilke signaler de gir til omverdenen. P grunn av konsekvensene det kan f. Det er ikke uvanlig at de nrmeste venner til kvinner som lever med en psykopat ikke aner noe om situasjonen fr kvinnen klarer flykte.

Vi har etter min mening noen indikasjoner p at AE var i et vanskelig ekteskap, ikke nok til pst at hun levde med en psykopat, men uansett nok til at hun kan ha valgt holde tyst om problemer i nrvr av alle som hadde en relasjon til ektemannen.

De nrmeste vennene til en kvinne behver ikke vite om problemene, men hun har alts betrodd seg i en forening, hvor det sikkert var bde nre og perifere venner.
Jeg nekter ikke for at dette har skjedd, mitt poeng er at man m lytte til alle vitner. Og disse lekkasjene kommer beleilige, etter politiets fadese med de slettede samtalene. Man lekker om kort med hilsener etc, man henger seg opp i at TH har glemt en bryllupsdag etc. Hvorfor skulle AEH vre sret over dette, hvis hun var p vei ut av ekteskapet? S sret at hun betrodde seg til en venninne?? Og bryllupsdagen ble jo slett ikke glemt, den ble jo markert med en middag hos datteren.
Citera
2020-11-20, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Men man kan plocka stycken hur man vill ur en text. Jsses.

Och ngra ytligt bekanta till AE vet mer n hennes allra nrmaste vninnor.. ja, ja.

Ett affektdrp hade jag kpt. men inte en planlagd fejk-kidnappning. Jag vgrar att tro att han r s dum.

Nu ut i solen...
Just presis!
Citera
2020-11-20, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Ja, det er tankevekkende og ekkelt at det er noen som insisterer p at det navnet skal ut. Nifst. Og det etter at et vitne (el det vitnet) ble truet.

Ja, det er nifst og ekkelt. Man fr jo en flelse av at Hellsculls skal "ta" han p en eller annen mte.
Ser ikke noen grunn til at et vitne i en drapssak, der det er penbart at TH str bak, skal navngis.
Det blir som at hvis en mann er tatt med 20 kilo heroin og m sitte 13 r i fengsel, og s skal man navngi den familiefaren i blokka som tipset politiet, og hjalp til med oppklaring. Man burde takke svogeren istedet.
Hellsculls prver skryte p seg 10 rs fartstid her p Flashback, men profilen er da bare en mned gammel. Har hrt det opptaket av svogeren flere ganger, og jeg kan ikke si at det oste av noe hevn eller noe uoppgjordt fra tidligere tider. Som han sa selv, nr han flte at noe var veldig feil, s mtte han si ifra.
Han kjente jo Anne, og det er klart at han fler det urettferdig.
Citera
2020-11-20, 15:29
Medlem
Citat:
De nrmeste vennene til en kvinne behver ikke vite om problemene, men hun har alts betrodd seg i en forening, hvor det sikkert var bde nre og perifere venner.
Jeg nekter ikke for at dette har skjedd, mitt poeng er at man m lytte til alle vitner. Og disse lekkasjene kommer beleilige, etter politiets fadese med de slettede samtalene. Man lekker om kort med hilsener etc, man henger seg opp i at TH har glemt en bryllupsdag etc. Hvorfor skulle AEH vre sret over dette, hvis hun var p vei ut av ekteskapet? S sret at hun betrodde seg til en venninne?? Og bryllupsdagen ble jo slett ikke glemt, den ble jo markert med en middag hos datteren.
Ja, og de hadde planlagt en sydentur - slik de pleide, iflge TH.
Ergo er det bare en trdsannhet at TH aldri spanderte reiser p familien/AEH; "at AEH mtte bruke arven sin p familiereiser".

Mange overdrivelser i trden...
Senast redigerad av Havhest 2020-11-20 kl. 15:31.
Citera
2020-11-20, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, og de hadde planlagt en sydentur - slik de pleide, iflge TH.
Ergo er det bare en trdsannhet at TH aldri spanderte reiser p familien/AEH (at AEH mtte bruke arven sin p familiereiser).

Mange overdrivelser i trden...

Vi ser jo p Annes Facebook-profil at de ikke var s ofte i syden. Bare en sydentur som kom opp der, og da var ikke TH med til syden engang. Han satt hjemme alene.
TH kan man ikke stole p. Det har vist seg ved flere anledninger.
Han lyver s det renner av han.
At han er en gjerrigknark er vel ikke til legge under en stein. Han har alts i snitt 20 millioner hver mned, men Anne mtte betale strmregning av de usle NAV-pengene hun fikk.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-11-20 kl. 15:55.
Citera
2020-11-20, 15:38
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Skrullete innlegg
Ja, jeg har ogs hrt p den podcasten og opplevde slett ikke svogeren som hevngjerrig og krenket, men som troverdig, sannhetsskende og reflektert. S her flger jeg slett ikke Hellsculls. Jeg mener heller ikke at allmennheten har rett til kjenne identiteten til et av politiets viktigste vitner fr saken evnt gr for retten.

Ellers er jeg i og for seg enig i at FB ofte er raske til flashe navn p folk. I dette tilfellet kan det hende at folk ikke vet hvem svogeren er. Jeg er vel en av dem som har delt flest kildefrie fakta og pstander, men jeg kjenner ikke hans identitet.
Citera
2020-11-20, 15:39
Medlem
Citat:
du har agenda om at th er uskyldig. Uansett hva som kommer fram vrir du det til at det ikke betyr noe negativt for th. Hvis det er positivt for th legger du overdrevent vekt p det. Feks kompisene med lmager.
Citera
2020-11-20, 15:41
Medlem
Citat:
S lenge man ikke har oppklart saken, er det selvsagt relevant f mest mulig opplysninger om denne eks-svogeren. Han valgte selv st fram i Krimpodden, og budskapet var ikke til ta feil av. Han fremstod som svrt krenket, og full av hevngjerrighet. Jeg har hengt p Flashback i mange r, og har brukt vanvittig mange timer p lese om forskjellige kriminalsaker. Jeg har aldri opplevd at en klikk slr seg sammen for hegne om et vitnes anonymitet. Det er snarere omvendt, det er ofte en name dropping av en annen verden. Da har man jo muligheten til eliminere svrt mange av de som blir utpekt. Dette vitnet KAN potensielt vre en av flere personer som kan ha et motiv for straffe TH.

Jeg sier ikke at eks-svogeren er skyldig i noe som helst, men hvordan kan man utelukke det, s lenge man kjemper med nebb og klr for bevare anonymiteten?
Dette avslrer en sterk aversjon mot se p andre gjerningspersoner enn TH.
Fenvatnet er igjen ute og slenger dritt og usakligheter, det har jo blitt hens varemerke. Jeg har selvsagt ingen intensjoner om skrive en Wiki om denne ekssvogeren.
Hva i all verden skulle vre motivet for det?
Flott at det kjempes med nebb og klr for beskytte et vitne. Stor takk til alle!😘
Citera
2020-11-20, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det at en slektning av TH ble siktet for vitnepvirkning, skjedde for forholdsvis kort tid siden. Mener du at dette eventuelt er relevant med tanke p andre vitner som forklarte seg tidlig i saken, og i s fall: Hvorfor er det relevant?

(03.10.2020) VG skriver at vitnet leverte inn en anmeldelse etter ha hatt en telefonsamtale fra slektningen i sommer. Iflge avisen har vitnet forklart til politiet at samtalen opplevdes som truende og at det opplevdes som et forsk p pvirke tidligere politiforklaringer.
Anmeldelsen fremstr som oppkonstruert, men jeg er dessverre forhindret i gi noen nrmere kommentarer p grunn av den pgende etterforskningen, sier Aanslkken.

https://www.rb.no/slektning-av-tom-h...s/5-43-1416162

Hva er visen med nrmest drive med avhr av andre brukere? Er du s desperat at du leter etter smfeil i sitering for diskreditere de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in