Citat:
Ursprungligen postat av
Lurenskog
Det vet ikke jeg noe om. Jeg vet bare at han skrev det, jeg ba om bekreftelse, og det har jeg ikke ftt. Derfor tar jeg meg friheten til tenke at det var en forsnakkelse som forbigs i stillhet. Jeg har jo etterspurt akkurat dette i "revis" (fles det som)
At det er en gruppe med deltagere her som deler informasjon som ville vrt greit vite for oss alle p PM i stedet for poste det pent er jeg ikke i tvil om, men siden du ikke klarer se at du er i TT, s klarer du vel ikke se det heller?
Nei, jeg er ikke med p noe PM utredning, og ville heller ikke vrt det! Det er fordmt idiotisk vre p et debattforum hvor noen av deltagerne samlet holder tilbake informasjon, samtidig som at de forventer at utenforstende skal forst hvem og hvorfor som kan vre GM utfra diskusjoner p PM som andre ikke har innsyn i. Det tror jeg til og med du kan vre enig i? Bare det at det kalles "forening" og ikke AA skjnner jeg ikke f.eks. Hvis du vil ha ett som er tydelig lese "mellom linjene" (legg ogs merke til at ingen har korrigert meg tidligere da jeg skrev rett ut at "foreningen" var AA
Jeg anser ihvertfall ha ftt svar p sprsmlet mitt om prestens lokasjon med fenvatnets forsnakkelse. Og om det ikke var forsnakkelse fr han redegjre for det selv hva han mente... Han er ihvertfall aktiv nok og leser alt i trden, og fr vel varsel nr han blir sitert, men det ignorerte han istedet for svare...
Jeg er helt enig i det du skriver om hemmelighold. Det var nettopp derfor jeg reagerte, da du skrev forsnakkelse. Og nr forsnakkelsen kommenteres kun av deg, er det vel bortimot en bekreftelse p at det foregr en PM-utredning. Jeg har fulgt FB noen r, men jeg har aldri opplevd lignende. Jeg protesterer mot dette TT-begrepet. Det er en hersketeknikk, og blir utelukkende brukt for stigmatisere andre brukere. Og de som foraktelig kalles TT, er jo ikke en ensartet gruppe. Det er jo ikke slik at alle er enige i absolutt alt. Det hevdes ofte at noen "bortforklarer".og "unnskylder TH". Bortforklarer og unnskylder hva da? Er vi ikke med trden for diskutere? Tler man ikke motforestillinger, br man slutte diskutere, da har man tydelig vist at man nsker et ekkokammer.. Jeg synes dette er barnslig, nedlatende og ondsinnet. Denne holdningen til andre brukere, har bidratt til steile fronter og et veldig drlig klima. Stiller man sprsml ved ting, blir man mtt med en erru-tjukk-i huet-holdning. Jeg er overbevist om at dette skremmer nye brukere fra delta i trden.