Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Dette hadde jeg virkelig ikke forventet av deg, Notteliten. Du hinter til at sjalusien er min drivkraft, og at jeg ljuger. Er dette ditt bidrag til gjre trden bedre? Har man et genuint nske om skape en bedre trd, kan man kutte ut dette evinnelige TT-gnlet. Deretter kan man slutte tillegge andre brukere meninger de ikke har.
frst och frmst antyder jag inte, utan skriver det rakt ut..
"svartsjuka ser ut som det r din drivkraft nu" skulle jag nog ha specificerat bttre,
men det ser ut som det nr det gller denna svgern och att ngon hr kan ha information du inte har och det r vad jag menar med det uttalandet,
inte att du har svartsjuka som drivkraft fr att vara i trden eller hr p FB...
precis som jag gjorde nr du ljg samtidigt som du skriver att du r mycket emot lgner...
att ge mig sikter jag inte har r inte rtt stt att klaga p att du menar att jag ger dig sikter som du inte har...
att skapa en bttre trd r inte realistisk i den hr trden och det har ingenting att gra med att TT anvnds som en etikett p ngra i trden...
stort problem som har fljt trden under lng tid r att ju mindre frska nyheter om fallet desto mer piss blir det i trden....