2020-12-31, 18:36
Medlem
Slettsnokens avatar
Hvordan kan man vre s sikker p at det er eks-svogeren som er den personen som ble truet i 1993 og som han skrev han ville drepe sakte, men sikkert? Nr SH sier han forstr at TH har et konfliktfylt forhold til denne personen, tror jeg det dreier seg om en helt annen, en som str mye nrmere TH enn en eks-svoger.
Citera
2020-12-31, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Hvordan kan man vre s sikker p at det er eks-svogeren som er den personen som ble truet i 1993 og som han skrev han ville drepe sakte, men sikkert? Nr SH sier han forstr at TH har et konfliktfylt forhold til denne personen, tror jeg det dreier seg om en helt annen, en som str mye nrmere TH enn en eks-svoger.
Jeg vet ikke om det vitnet som omtales her er det samme vitnet som omtales i den artikkelen i linken i det nederste sitatet.
Citat:
https://www.nettavisen.no/nyheter/vg...-95-3424059518
"Mannen som anmeldte Tom Hagen i 1994 regnes som et sentralt vitne for politiet og har ogs vrt i avhrt i forbindelse med forsvinningssaken. Bare uker etter forsvinningen i 2018, pekte vitnet ut Tom Hagen som drapsmann i avhr. Dette er opplysninger Nettavisen har ftt bekreftet fra flere hold med kjennskap til etterforskningen."

Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
(30.10.2020) Sentralt vitne pekte p Tom Hagen som mulig drapsmann kort tid etter forsvinningen

I avhr pekte vitnet p Tom Hagen som drapsmann. Dette var han helt overbevist om. Opplysningene fr Nettavisen bekreftet fra flere hold med kjennskap til etterforskningen.

Mannen som meldte seg har kjent Tom Hagen i en rrekke og har ved flere anledninger vrt p besk hos ekteparet Hagen i Sloraveien 4 i Lrenskog. Dette kommer ogs frem av avhret til mannen.

Nettavisen har vrt i kontakt med vitnet, men han nsker ikke gi noen kommentarer til saken, heller ikke utdype hvilket motiv han kan ha for peke p Tom Hagen som mulig drapsmann.

I Krimpodden forteller han ogs at hensynet til Anne-Elisabeth Hagen var viktig da han bestemte seg for kontakte politiet

https://www.nettavisen.no/nyheter/se...424037356.html

Er dette vitnet eks-svogeren?
Vi vet vel heller ikke hvem som er det sentrale vitnet som iflge avisartikler har forklart om at hen hadde en opplevelse av ha blitt forskt pvirket i 2020
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-31 kl. 19:17.
Citera
2020-12-31, 19:31
Bannlyst
nsker alle et godt nyttr!
Citera
2020-12-31, 19:36
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Dette hadde jeg virkelig ikke forventet av deg, Notteliten. Du hinter til at sjalusien er min drivkraft, og at jeg ljuger. Er dette ditt bidrag til gjre trden bedre? Har man et genuint nske om skape en bedre trd, kan man kutte ut dette evinnelige TT-gnlet. Deretter kan man slutte tillegge andre brukere meninger de ikke har.

frst och frmst antyder jag inte, utan skriver det rakt ut..
"svartsjuka ser ut som det r din drivkraft nu" skulle jag nog ha specificerat bttre,
men det ser ut som det nr det gller denna svgern och att ngon hr kan ha information du inte har och det r vad jag menar med det uttalandet,
inte att du har svartsjuka som drivkraft fr att vara i trden eller hr p FB...
precis som jag gjorde nr du ljg samtidigt som du skriver att du r mycket emot lgner...
att ge mig sikter jag inte har r inte rtt stt att klaga p att du menar att jag ger dig sikter som du inte har...
att skapa en bttre trd r inte realistisk i den hr trden och det har ingenting att gra med att TT anvnds som en etikett p ngra i trden...
stort problem som har fljt trden under lng tid r att ju mindre frska nyheter om fallet desto mer piss blir det i trden....
Citera
2020-12-31, 19:37
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennsfjord

tack och gott nytt r till dig och alla andra hr
Citera
2020-12-31, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennsfjord

Godt nyttr til deg og takk for alle gode innlegg i r😊
Citera
2020-12-31, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Godt nyttr til deg og takk for alle gode innlegg i r😊
Hvilke av de 15 innleggene synes du at var spesielt gode?

Jeg nsker alle et godt nytt r og jeg nsker politiet et godt nytt oppklaringsr!
Citera
2020-12-31, 20:32
Medlem
Citat:
Hvilke av de 15 innleggene synes du at var spesielt gode?

Jeg nsker alle et godt nytt r og jeg nsker politiet et godt nytt oppklaringsr!

Alle sammen🧐 tror vi alle er enige om at en oppklaring i saken hadde vrt det beste for neste r😊
Citera
2020-12-31, 21:46
Medlem
Farkostens avatar
Godt Nytt r!
Citera
2020-12-31, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Alle sammen🧐 tror vi alle er enige om at en oppklaring i saken hadde vrt det beste for neste r😊
Ja det hadde vrt det beste Jeg gjetter at saken blir oppklart fr juli 2021, og at mange blir overrasket.
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-31 kl. 21:54.
Citera
2020-12-31, 22:07
Medlem
Citat:
Ja det hadde vrt det beste Jeg gjetter at saken blir oppklart fr juli 2021, og at mange blir overrasket.

Alle i TT vil bli sjokkert
Citera
2020-12-31, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Alle i TT vil bli sjokkert

Haha😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto