Citat:
Ursprungligen postat av
Bolony
Det gr helt fint. N mente jeg faktisk opprinnelig det som et velment rd at det hverken ser bra ut sitte og fjerndiagnosere folk for ditt og datt og at ikke er spesielt konstruktivt for selve saken.
Om hagen eventuelt er det du kaller psykopat s innebrer ikke det automatisk at man er drapsmann og ihvertfall ikke planlegger drap p egen kone. De aller frreste psykopater dreper. De gjr dog helt andre ting som gjr at ingen holder ut med de i 49 r.
St gjerne fast p teorien om planlagt drap, men utdyp det med noe mer enn at " hagen er psykopat ".
Jeg skjnner at du vil finne ut om jeg kjenner eller har mtt TH personlig, fr prve finne ut hvem jeg er, men det fr du nok ingen bekreftelse eller avkreftelse p. Nr det gjelder psykopater og konedrap s er det slik at de fleste konedrap begs av psykopater. Det betyr selvsagt ikke at de aller fleste psykopater er drapsmann.
Som sagt tidligere, mange psykopater nyer seg med drive alvorlig forflgelse i opptil flere r etter et brudd, mens enkelte alts dreper sin kone.
Mange offer holder ut med psykopaten i flere titalls r, grunnet dette med det psykopatiske bnd og manipulasjon. Psykopaten manipulerer med goder som sjokolade, penger osv. og fr p den mten offeret til tro at de innerst inne er snill og god. De ser rett og slett ikke hva som egentlig foregr. Ikke fr at de prver komme seg ut av forholdet.