2021-05-17, 08:54
Medlem
Slettsnokens avatar
Opp som en lve, ned som en (saue)skinnfell. I februar dukket det opp en bruker som ga uttrykk for ha opplysninger fra etterforskningen og kretsen rundt TH. Flere hang seg p denne mystiske brukeren med bastante pstander, han hadde liksom innsyn, og enkelte tok han en stund til og med serist.

S kom boka, korthuset falt sammen og brukeren viste sitt sanne jeg. Det kulminerte med det vrvlet av personangrep fra i natt, et desperat forsk p holde THs uskyld flytende, og viste seg bare vre nok et kreativt tilskudd til TT-gjrma, en ren villedning.
Senast redigerad av Slettsnoken 2021-05-17 kl. 09:00.
Citera
2021-05-17, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Jeg hater si det, men fler du deg truffet?

Nei, jeg gjr ikke det.
Men reaksjonene p Bolonys og Stoltenbergs teorier bekrefter det jeg tidligere har ppekt:
Rettes skelyset mot andre enn TH, ser vi paniske reaksjoner hos de som "vet" at TH er skyldig.
Og nei, jeg tror ikke du kvier deg for si noe som helst, det har vi sett gjennom hele trden.
Furten og nebbete, men det fr vre ditt problem.
Citera
2021-05-17, 09:14
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Nei, jeg gjr ikke det.
Men reaksjonene p Bolonys og Stoltenbergs teorier bekrefter det jeg tidligere har ppekt:
Rettes skelyset mot andre enn TH, ser vi paniske reaksjoner hos de som "vet" at TH er skyldig.
Og nei, jeg tror ikke du kvier deg for si noe som helst, det har vi sett gjennom hele trden.
Furten og nebbete, men det fr vre ditt problem.

Rettes skelyset mot TH ser man paniske reaksjoner for bortforklare alt som kan ha med han gjre.

For min del kan bde han, snnen og hele kostebinderiet vre involvert.

Jeg ser ikke hva som er s forskjellig med skylde p han, som skylde p snnen.
Citera
2021-05-17, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Hvorfor gjr TH da et stort nummer ut av ppeke at nkkelen fra garasjen er borte, han har vel ogs uttalt at han ikke helt visste nr det kunne ha skjedd.

Samtidig som AEH angivelig bruker akkurat den nkkelen for lse dem inn i huset kvelden fr hun forsvinner.

S er det plutselig mystisk at nkkelen er borte?

Kanskje den ikke er borte? I boka, selv om den ikke er den full sannhet, skrives det at det i frste beslag ogs ble tatt med en nkkel med merkingen hjemme. Kanskje det passet noen godt at den var forsvunnet.
Citera
2021-05-17, 09:20
Medlem
Citat:
Problemet er at enkelte forutsetter at alle tenker likt som seg selv. Slik er det selvsagt ikke. Alle avvik fra egen tankegang og handlingsmnster, blir derfor "mistenkelig".
Burde egentlig vre helt undvendig poengtere dette.

Det mest sykelige er egentlig hvor begrenset mange er, det er en selvflge at vi ikke tenker og handler likt? Boksen som den selvutnevnte eliten p fb har definert som normal er nok verdens minste.
Citera
2021-05-17, 09:28
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Det mest sykelige er egentlig hvor begrenset mange er, det er en selvflge at vi ikke tenker og handler likt? Boksen som den selvutnevnte eliten p fb har definert som normal er nok verdens minste.

Da ville man vel hatt alt tjene p prve forklare denne "utenforskapheten" da, heller enn gjre seg vanskelig.

Jeg vil forresten gratulere deg med vre den(de) frste som faktisk har prvd plassere meg inni boksen..
Citera
2021-05-17, 10:01
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Min teori. Blodet var fra den aktuelle morgenen. Om TEH og en venn lste seg inn i leiligheten og drepte AEH eller ikke vet jeg ikke. Men lurt bruke TEH som kan lokke AEH stille og rolig til seg og s sl til.

TEH kan ogs overta kontroll over penger som motytelse uten at det blir mistenkelig. TEH har ikke bare vrt rar p facebook, men er venner med RU, og har utgitt det jeg kaller smtt sadistisk musikk.

At han kommer med den shitty historien om sitt blod p badet skyldes at han ble skadet i tumultene og snn sett var det knapt med tid til komme p en bra historie.

For ordens skyld er det blitt presisert flere ganger i trden at det er TH som har fortalt denne historien om TEH.
Det er ingen informasjon om hva TEH evt. har fortalt i avhr. Hvis TEH har fortalt samme historie vet vi det ikke.

Det kan vre TH som lyver enten for dekke seg selv, eller TEH.

Min tanke er at hvis dette er et "familiekomplott", s kommer kanskje de impliserte til sprekke
etterhvert. Det er ikke sikkert sttten fra resten av familien holder s lenge.
Citera
2021-05-17, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Hr her n og dette er velment rd.
Du m bli dyktigere p se helheten i ting og ikke henge deg opp i uvesentlige detaljer.

Det eneste poenget er at jeg vet at det er flere ting som har vrt publisert tidlig i etterforskningen som jeg ikke lenger finner.

Som et annet eksempel vet jeg at det har sttt om at snnen hadde skadet seg p badet og flere andre ting som kom frem under tidlige avhr, men jeg klarer ikke ske opp dette.

S poenget er. Enten klarer jeg ikke ske godt nok eller s er en del detaljer fra artiklene ( jeg leser kun nettaviser av dagsaviser ) fjernet.

Om det siste stemmer s undres jeg p hvorfor disse detaljene er blitt fjernet i ettertid.

Det har ingenting med skyldsprsml gjre.
Det flagges vel p halv stang i sv i dag. Hvis teh i affekt og alene klarer skjule alle sine spor i narkorus er det en bragd i seg selv. Han kan bde hacke og krypto. Jobber lynraskt og uten spor med alle alibier i skjnneste orden. Forstr ikke hvorfor han m skjule det hendelige uhellet og risikere strengere straff. La oss tenke p aeh i dag. Alle gode nsker til alle utenom gjerningsmennene.
Citera
2021-05-17, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss

Jepp. Og i den nye boken kommer det frem at MBs samtale ikke gjaldt TEHs kontonummer, noe som har blitt en trdsannhet. Opplysningen om at samtalen dreide seg om et kontonummer, kom fra en "sikker kilde".
Hva da med flommen av rykter som kommer fra andre, som ikke er "sikre"?
Det er jo opplagt at noen har en agenda, og da tenker jeg ikke p den "sikre kilden".
Det er svrt mange ikke-verifiserte opplysninger i denne trden. Teorier bygd p disse, har blitt til "vanntette hypoteser".
Mye av dette er flelsestyrt, og da er ikke veien lang til tunnellsyn og bekreftelsesfeller.
Alt blir mistenkelig - absolutt alt!
Citera
2021-05-17, 10:08
Medlem
Citat:
Jepp. Og i den nye boken kommer det frem at MBs samtale ikke gjaldt TEHs kontonummer, noe som har blitt en trdsannhet. Opplysningen om at samtalen dreide seg om et kontonummer, kom fra en "sikker kilde".
Det er jo opplagt at noen har en agenda, og da tenker jeg ikke p den "sikre kilden".
Det er svrt mange ikke-verifiserte opplysninger i denne trden. Teorier bygd p disse, har blitt til "vanntette hypoteser".
Mye av dette er flelsestyrt, og da er ikke veien lang til tunnellsyn og bekreftelsesfeller.

Hva var det MB samtalen handlet om, iflg. boken?
Citera
2021-05-17, 10:19
Medlem
Citat:

Det samme glder vold, dem der er afhrt som ttte p AE, siger i bogen, at der ikke er vold imellem dem. S det tyder ogs p et rygte, plantet herinde.
Senast redigerad av rlk73 2021-05-17 kl. 10:31.
Citera
2021-05-17, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
For ordens skyld er det blitt presisert flere ganger i trden at det er TH som har fortalt denne historien om TEH.
Det er ingen informasjon om hva TEH evt. har fortalt i avhr. Hvis TEH har fortalt samme historie vet vi det ikke.

Det kan vre TH som lyver enten for dekke seg selv, eller TEH.

Min tanke er at hvis dette er et "familiekomplott", s kommer kanskje de impliserte til sprekke
etterhvert. Det er ikke sikkert sttten fra resten av familien holder s lenge.

Det bllir jo meningslst av TH fortelle badekarhistorien uten at TEH har fortalt dette til TH, eller de to har blitt enige om fortelle denne historien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in