Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Selvsagt hadde alt tilfalt AEH! Det str jo at pengene ble plassert p hyrentekonto. Du kan jo ikke mene at pengene ble plassert p en konto i en annen persons navn. Det er selvsagt mottaker av gaven som bestemmer hva som er "srskilt trengende situasjoner". Nr pengene blir plassert p hyrentekonto, s er det en avtale mellom banken og mottaker, og handler kun om grense for antall uttak.
Beskrivelsen av hva som er formlet med gaven, tror jeg handler mer om srge for at ektepakten i sin helhet skal fremst rimelig.
Det andre du skriver er flerier, som du egentlig ikke vet noe om.
Det er langtfra slik at sreie er umoderne. Tvertimot, s anbefales det, i tilfeller hvor partene har forskjellig konomi, nettopp for unng konflikt ifm en skilsmisse (samme ved samboerskap). Ekteskapet er smak og behag, og tanken skal vre at man velger selv. Man gifter seg som voksen, og ektefellen er ikke ment til overta foreldrenes rolle, som om man er et barn. Meningen er at to selvstendige voksne inngr avtaler. Idag jobber som oftest begge ektefeller/par. Det er ikke slik at folk flest mener at ektefellen per automatikk har rett p det den andre erverver. Det moderne samfunnet forventer at man str p egne ben.
Hvis du ikke tar utroskap og alkoholisme til etterretning i denne saken, s m du ogs utelukke mange andre trdsannheter her i trden, for de kommer fra samme sted. Dette registrerer jeg at du ikke tenker s mye p.
For meg virker det som at du tror at hvis det kan bevises at TH har vrt egoistisk og slem, s er han en drapsmann. S enkelt er det ikke! P toppen av det at TH kanskje er uskyldig, kan det til og med vre at han har vrt bde en god far og ektemann. Dette vet vi ikke utifra ektepakten.
Metaforisk sett hadde kontrakten blitt revet i fillebiter i en rettssak, og han hadde ftt seg en kraftig en p pungen, ordspill tilsiktet.
Vi har ikke bevis for at det ble opprettet en konto i hennes navn. Dette er noe politiet vet.
De vet ogs om hun i virkelighetens verden har hatt tilgang til disse pengene.
Mht de 200.000 i kontrakten, tar jeg det ikke for gitt at TH har opprettet en hyrente konto i hennes navn.
Dette er ogs noe politiet vet.
Mht renter, er det mikroskopiske summer det er snakk om. Dersom pengene ble investert i obligasjoner,
vet politiet om avkastningen av de 200.000 tilfalt AE.
At du mener hun skal straffes gjennom ha lite leve av fordi hun ikke fikk seg en bedre utdannelse, er p et neandeartalniv.
Hun avbrt utdannelsen hun hadde pbegynt pga barn. Dine holdninger er meget avslrende, og de
oser av
forakt for Lisbet.
Mht fleri, er sannheten stikk motsatt.😂 Det er jus.